abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:06:51 #176
236264 crew  capricia
pi_210872495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Bezsen het volgende:
Wel mooi. "Europeanen" die hun normen en waarden staven aan het steunen van een buitenlandse mogendheid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Zover ik weet ben ik etnisch volledig Europeaan ja.
Dus je spreekt ook over jezelf.
Of mss hou je niet zo van democratie. Kan allemaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:06:52 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210872496
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat we dan pijnlijke dingen over Moslims in Nederland moeten zeggen en dan zijn mensen bang geassocieerd te worden met Wilders. In dit topic zie je echter al hoe broodnodig het is, laat staan op straat :r
Ja leuk, maar dat is weer het andere uiterste. Met de groep aanvallen start je geen debat, maar het moet zeker vanuit de Moslimgemeenschap gebeuren en daar heb ik helaas niet veel vertrouwen in op dat gebied. Ik zie ze graag op Instagram nu massaal video's posten met een shirt dat zegt: 'Ik ben een Israliet' (of zelfs 'Ik ben Joods'. Utopie, helaas.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210872497
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
I
[..]
In tegenstelling tot de Oekranse oorlog, waar al gauw duidelijk werd dat dit tussen die 2 landen beperkt zou blijven, ondanks de wekelijkse Russische noeks dreigementen, kan dit wel eens flink escaleren tot een groot internationaal conflict.

Als andere omringende landen zullen ingrijpen tegen Isral, dan zullen Isralische bondgenoten ook niet toe blijven kijken.
Zou het wel compleet maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210872499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef Bezsen het volgende:

[..]
In Europa.
Dus anti Israel.
Net zo hypocriet als de Hamas leiders die lekker buiten Gaza zitten te genieten van hun rijkdom.

En net zo hypocriet van al die Arabische landen die in woord zeggen de Palestijnen te steunen maar in de praktijk ze in armoede laten creperen.
Net zo hypocriet als al die anderen die in het westen met een vlag lopen te zwaaien en gedrag vertonen waarvoor ze in hun gedroomde landen keihard zouden worden aangepakt.
Het hypocriete gedrag waardoor ironisch genoeg het Palestijnse volk onnodig moet lijden, want met zulke vrienden heb je geen vijanden als Isral nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2023 23:10:53 ]
pi_210872500
Omdat we hier in Nederland vrijwel niets meekrijgen van de dagelijkse realiteit in de Palestijnse gebieden en de illegale kolonisatie door Isral lijkt deze aanval van Hamas een soort donderslag bij heldere hemel te zijn maar dat is natuurlijk een denkfout. Ik denk dat een hoop mensen zich dit onvoldoende realiseren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210872501
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je begrijpt toch wel hoop ik dat ik geen enkele zin heb om nu terug te gaan in deze reeks, zoekende naar die twee tweets die erover berichten

Puur uit mijn hoofd waren dat Hezbollah en de Taliban, die wachten op de groene licht van bovenaf
En hoe gaat de Taliban daar komen? Ik neem niet aan dat de landen tussen Afghanistan en Isral het prima vinden als er even een collone haatbaarden in pickups langs komt rijden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:07:14 #182
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210872503
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:06 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Nee hoor.
Ik vind alleen mensen die pro-israel zijn, niet de Europese normen nastreven ;)
pi_210872504
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Het zou ook wel wat voor Iran zijn om gewoon volledig te joinen gezien de chaos in Oekrane en hoe het Westen daarmee gemoeid is.
De VS kan nog wel een tandje bijschakelen hoor. Biden heeft al volledige steun uitgesproken aan Isral
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210872505
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Duim en onderbuik.

En ik denk ook nog een snufje wensdenken.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:07:39 #185
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_210872512
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De omringende landen hebben vandaag duidelijk gemaakt dat ze zullen ingrijpen, mocht Isral Gaza binnenvallen
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar wat ik wel weet is dat dit niet reel is. Jordani en Egypte gaan dat sowieso niet doen terwijl Syri en Libanon het gewoon niet kunnen.
pi_210872516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Zover ik weet ben ik etnisch volledig Europeaan ja.
Dan moet je zon etniciteit test doen. Je zal je verbazen wat er mogelijk uitkomt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210872518
twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:07:56 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210872520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,

hoe komt hier nu een einde aan? Wat is daar voor nodig?
En dan heb ik het even puur over het geweld nu.
Nou de komende weken zeker niet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210872521
quote:
Het zou ook wel wat voor Iran zijn om gewoon volledig te joinen gezien de chaos in Oekrane en hoe het Westen daarmee gemoeid is.
Er is voor Iran echt niks te winnen in een direct conflict met Israel (en in hun wake de US).
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:07:59 #190
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210872522
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Net zo hypocriet als de Hamas leiders die lekker buiten Gaza zitten te genieten van hun rijkdom.

En net zo hypocriet van al die Arabische landen die in woord zeggen de Palestijnen te steunen maar in de praktijk ze in armoede laten creperen.
Net zo hypocriet als al die anderen die in het westen met een vlag lopen te zwaaien en gedrag vertonen waarvoor ze in hun gedroomde landen keihard zouden worden aangepakt.
Het hypocriete gedrag waardoor ironisch genoeg het Palestijnse volk onnodig moet leiden, want met zulke vrienden heb je geen vijanden als Isral nodig.
Ik ben geen vriend van de Palestijnen.
Dat is geen Europees conflict namelijk.
pi_210872525
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte. Israel gaat straks gewoon de Gaza strook binnenvallen, en daar gaat geen land iets tegen doen.
Hoop dat je gelijk hebt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210872527
twitter
pi_210872530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omdat we hier in Nederland vrijwel niets meekrijgen van de dagelijkse realiteit in de Palestijnse gebieden en de illegale kolonisatie door Isral lijkt deze aanval van Hamas een soort donderslag bij heldere hemel te zijn maar dat is natuurlijk een denkfout. Ik denk dat een hoop mensen zich dit onvoldoende realiseren.
Omdat we hier in Nederland vrijwel niets meekrijgen van de dagelijkse terreuraanvallen in de Israelische gebieden door moslims lijkt deze tegenaanval van Israel een soort donderslag bij heldere hemel te zijn maar dat is natuurlijk een denkfout. Ik denk dat een hoop mensen zich dit onvoldoende realiseren.
pi_210872531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,

hoe komt hier nu een einde aan? Wat is daar voor nodig?
En dan heb ik het even puur over het geweld nu.
Het gaat eerst nog veel erger worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210872532
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De VS kan nog wel een tandje bijschakelen hoor. Biden heeft al volledige steun uitgesproken aan Isral
Wat wil de VS gaan doen dan? Flatgebouwen en scholen bombarderen vanaf vliegdekschepen?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210872535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er zijn 250+ Isralirs geslacht met directe inmenging van Iran. Dit is helaas heel groot.
Zeker. Alleen de gedachte dat dit in het grote plaatje wat gaat veranderen zie ik nog niet helemaal. Isral slaat terug en dan? Ze kunnen toch moeilijk een genocide gaan plegen. En zolang je de repressie op dit niveau houdt is het wachten tot er een nieuwe Hamas opstaat. Het is gewoon een vicieuze cirkel zo.
zie email 27 oktober
pi_210872538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er zijn 250+ Isralirs geslacht met directe inmenging van Iran. Dit is helaas heel groot.
Zou me verbazen als Iran zich er mee gaat bemoeien. Tenzij die ineens een nuke ergens te voorschijn toveren als verzekering.

Beetje Israel etteren door wat wapens te leveren aan Hamas is natuurlijk altijd wel leuk voor ze.

Anders gaan ze het keihard afleggen tegen Israel. Die is sinds de oprichting van Israel er zich bewust van dat ze buren ze evt willen afmaken. De buren daar integen maken er zelf een teringzooi van.
pi_210872539
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:06 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Wat is democratie? Een keer in de vier jaar mogen stemmen en voor de rest je mond houden?
pi_210872541
quote:
No way. Iran vecht zelden zelf direct. Altijd Met proxy daar waar mogelijk
-Rabia Al-Basri
pi_210872543
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Een tandje ja. En die volledige steun uitspreken doen ze sowieso zeggen, ook al hadden ze niks. Dat is puur voor de bhne.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')