Straatfeestquote:
Hoop niet dat die in de auto gebarsten is, daar zit meestal sportdrink in (gatver)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef fietsie het volgende:
Het Franse team met de Franse coureur is een drinkfles kwijt?
Anders zwaait er watquote:
Ja die lucht is echt vreselijk van die drankjes inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hoop niet dat die in de auto gebarsten is, daar zit meestal sportdrink in (gatver)
* HiDiHo pakt de champagne er alvast bijquote:
hij kwam niet wegquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:35 schreef wdn het volgende:
Max werd opgehouden?
Of liet hij het gaan?
Groot gelijk, voordat Osama Bin Russel gaat bowlen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen nam risico rondom Max dus hij deed maar voorzichtig
Nee johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:35 schreef fietsie het volgende:
Zouden er teamorders zijn bij RB ?
Max laat PER passeren om hem te helpen bij het halen van de 2e plek?
TikTokquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:36 schreef fietsie het volgende:
Die griet in die TikTok zit enorm te schreeuwen waardoor het commentaar van de tvzender amper te volgen is
Bij een sprint zouden ze de rondes er gewoon bij moeten tellen. Kan makkelijkquote:
15, 16 rondjes Maar dit helpt natuurlijk wel als ze 2 rondjes rustig moeten doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de levensduur van die Softs hier?
was niet te zien. kan ook zelf aan het domsturen zijn geweest.quote:
Mjah anders moet ik t achteraf kijken op Youtubequote:
Je bent in de wat met SAR.quote:
Eerste van het jaar?quote:
Bananenschil op de baanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:37 schreef PS. het volgende:
Prutser
Maar goed dat hij geen contract heeft.
[ afbeelding ]
In de MotoGp gaan ze in die linkse bocht vaak op hun snuit, als je onderschat hoe stoffig het is gaat het gewoon foutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
was niet te zien. kan ook zelf aan het domsturen zijn geweest.
yupquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
In de MotoGp gaan ze in die linkse bocht vaak op hun snuit, als je onderschat hoe stoffig het is gaat het gewoon fout
Dacht ik ook, maar was niet te zienquote:
russel is er helaas voorbijquote:
point proven.quote:
hij heeft 3 punten nodig (3 meer dan checo)quote:
Zolang Perez geen top 4 scoort wel. Hoeft hij helemaal geen punten te scoren.quote:
Correctquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3 punten meer dan Checo halen toch?
Mooi die Aston...quote:
lekker op de rode bandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
George zit echt in een heeeeerlijke positie YES
Geef het stoeltje maar aan Vestiquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
Sargeant is er volgend jaar niet meer bij
Chaos incomingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:41 schreef Netsplitter het volgende:
Dit beloofd wat voor de volledige race.![]()
Positie 1.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
George zit echt in een heeeeerlijke positie YES
The GOATquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton is ook redelijk onzichtbaar op P12
Mooie constatering na 1 volledige ronde echt racen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Alsof er ergens ingehaald kon worden na 4 ronden en 2 SC'squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Samen met Zhou de enige die nog op z'n startplek rijdt.quote:
Welke strategie hebben ze nu nodig?quote:
drijfzandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Welke strategie hebben ze nu nodig?
ZIjwieltjes monteren tijdens een pitstopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meer een lammetjequote:
Plan H2.3quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
we are still looking, we are checking, we'll get back to youquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3 punten is genoeg volgens mij, ook al wint Perez. Zolang Perez geen top 4 scoort is Verstappen sowieso kampioen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3 punten meer dan Checo halen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Oké, maar hoe kan Perez winnen zonder een top4 te scoren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
3 punten is genoeg volgens mij, ook al wint Perez. Zolang Perez geen top 4 scoort is Verstappen sowieso kampioen.
Hij dacht ik ontwijk Stroll evenquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Prachtige move van Russell, de chauvinistische Britse pers zal wel helemaal berserk gaan.P12 is belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
om 9uquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wanneer gaan ze sprinten? Is dat later vanavond?
Sprintje naar de barquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wanneer gaan ze sprinten? Is dat later vanavond?
Als Perez geen top 4 haalt is Verstappen sowieso kampioen ook al haalt hij geen punten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, maar hoe kan Perez winnen zonder een top4 te scoren?
Sprint optocht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:45 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer meer SC dan racen.
We feliciteren Russell met de overwinning nu zijn softs gespaard worden
Maar geen softie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat raar, de GOAT heeft toch ook een Mercedes?
Die rijdt op mediums.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Gewaagd hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik waag een gokje, ik denk niet dat Perez wint.
Komt alleen topsnelheid tekort om in te halen. Russell had de mazzel dat McLaren ook weinig topsnelheid heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Dank je, normaal ben ik niet zo'n waaghals.quote:
Heb je geld ingezet? Miljonairquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dank je, normaal ben ik niet zo'n waaghals.
Je zoekt de grenzen wel opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook alleen maar omdat het geen street circuit is. Vegas, lezzz goo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Lijkt er idd opquote:
Bij de rest dan? Wagen van Max staat op mediumsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
GP meldt oppervlakteschade aan de softs.
Ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij de rest dan? Wagen van Max staat op mediums
De goat weet dat ie voor nog twee jaar een contract heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Liever morgen dacht ik...want vanavond kan ie niet zuipen begreep ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Die wil gewoon kampioen worden met een gouden medaille vandaag
Dit noteer ik even.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max Piastri inhaalt, wint hij de race
als Max achter Piastri blijft staan er sowieso twee oranjes op het podiumquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max Piastri inhaalt, wint hij de race
Ik ook.quote:
even een lichte hartverzakkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |