Mooie constatering na 1 volledige ronde echt racen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton is ook redelijk onzichtbaar op P12
Alsof er ergens ingehaald kon worden na 4 ronden en 2 SC'squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton is ook redelijk onzichtbaar op P12
Samen met Zhou de enige die nog op z'n startplek rijdt.quote:
Welke strategie hebben ze nu nodig?quote:
drijfzandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Welke strategie hebben ze nu nodig?
ZIjwieltjes monteren tijdens een pitstopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meer een lammetjequote:
Plan H2.3quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
we are still looking, we are checking, we'll get back to youquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3 punten is genoeg volgens mij, ook al wint Perez. Zolang Perez geen top 4 scoort is Verstappen sowieso kampioen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3 punten meer dan Checo halen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Oké, maar hoe kan Perez winnen zonder een top4 te scoren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
3 punten is genoeg volgens mij, ook al wint Perez. Zolang Perez geen top 4 scoort is Verstappen sowieso kampioen.
Hij dacht ik ontwijk Stroll evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |