Gewaagd hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik waag een gokje, ik denk niet dat Perez wint.
Komt alleen topsnelheid tekort om in te halen. Russell had de mazzel dat McLaren ook weinig topsnelheid heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat raar, de GOAT heeft toch ook een Mercedes?
Dank je, normaal ben ik niet zo'n waaghals.quote:
Heb je geld ingezet? Miljonairquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dank je, normaal ben ik niet zo'n waaghals.
Je zoekt de grenzen wel opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook alleen maar omdat het geen street circuit is. Vegas, lezzz goo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Lijkt er idd opquote:
Die wil gewoon kampioen worden met een gouden medaille vandaagquote:
Bij de rest dan? Wagen van Max staat op mediumsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
GP meldt oppervlakteschade aan de softs.
Ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij de rest dan? Wagen van Max staat op mediums
De goat weet dat ie voor nog twee jaar een contract heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat raar, de GOAT heeft toch ook een Mercedes?
Liever morgen dacht ik...want vanavond kan ie niet zuipen begreep ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Die wil gewoon kampioen worden met een gouden medaille vandaag
Dit noteer ik even.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max Piastri inhaalt, wint hij de race
als Max achter Piastri blijft staan er sowieso twee oranjes op het podiumquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Max Piastri inhaalt, wint hij de race
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |