Hoe was de structuur?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb ze gisteren gekocht nadat ik er over las op twitter. Ze zijn heerlijk!
Goed.quote:
Culinair nieuwsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dit soort noviteiten zijn toch wel nieuws imo.
Ik wil ze gaan proberen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Jummie!!!!quote:
Deze hebben in ieder geval minder kcals dan echte garnalen.. die voedingswaarde B hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Voedingswaarde C, zit je daar olie met verdikkingsmiddel te eten?
Toevallig van de week een ander groen/terra product van AH, zelfde hoeveelheid kcals als mayonaise.
Zoals vlees?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Je krijgt al genoeg ultra bewerkt voedsel uit de fabriek binnen. Whiskas is wss nog gezonder.
Geloof er geen snars van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks poepen. Zal wel een foto voor je maken als je stukjes garnaal ziet zitten.quote:
Volgepompt met water en antibiotica, heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had vanavond biefstuk, is weinig aan bewerkt.
Het heet dan ook plantaardige garnaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef descon het volgende:
Vraag me altijd af waarom ze dit "garnaal" mogen noemen als er totaal geen garnaal in zit.
En ook geen burgers, helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het heet dan ook plantaardige garnaal![]()
Hamburgers zijn pas echt misleiding. Daar zit namelijk geen ham in.
Die zijn toch van Hamburgers gemaakt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
knettergek
Dan eet je toch lekker sla, gebakken aardappeltje, gebakken uitje, zuur pepertje
rot toch op met die debiele vervangers... snoepjes voor kleuters
infantiel gezeik met die 'vervangers'
Hoe jij reageert klinkt niet echt volwassen.. Er is een markt voor en die mensen zijn juist extra bewust van wat ze doen (en laten zich minder leiden door simpele behoeftes zoals 'ik wil een échte hamburger' etc.)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
knettergek
Dan eet je toch lekker sla, gebakken aardappeltje, gebakken uitje, zuur pepertje
rot toch op met die debiele vervangers... snoepjes voor kleuters
infantiel gezeik met die 'vervangers'
Dat is de volgende stap, mensen verwerken in fabieksvoeding, 'Soylent Green'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die zijn toch van Hamburgers gemaakt?
Bron? Vind het wel bijzonder dat jij denkt te weten hoe mijn vlees van de lokale slager hier (hofleverancier) is "bewerkt"...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Aberkullie het volgende:
Volgepompt met water en antibiotica, heerlijk hoor.
Het is inderdaad maargoed dat ze Negerzoenen ook maar hebben aangepast ja..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre hier op Fok! bestaat uit dwarsliggen, volgens mij slaap jij zelfs in je eentje op een tweepersoons bed zodat je 's nachts ook dwars kunt liggen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks poepen. Zal wel een foto voor je maken als je stukjes garnaal ziet zitten.
Garnaal is geen beschermd woord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef descon het volgende:
Vraag me altijd af waarom ze dit "garnaal" mogen noemen als er totaal geen garnaal in zit.
Djeez, weet je uberhaupt waar hamburgers van worden gemaakt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bron? Vind het wel bijzonder dat jij denkt te weten hoe mijn vlees van de lokale slager hier is "bewerkt"...
Gaan we de doelpalen weer verzetten of wat? Je had het over "vlees" he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:09 schreef Aberkullie het volgende:
Djeez, weet je uberhaupt waar hamburgers van worden gemaakt?
quote:
Je spreekt jezelf nu tegen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:57 schreef halfway het volgende:
Dat mag dus de naam garnalen niet hebben, de wetgeving daarvoor is in de maak.
Net als schnitzel hamburger ed
Dat heeft niks met doelpalen verzetten te maken maar het is me al duidelijk dat jij niet het scherpste mes in de la bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaan we de doelpalen weer verzetten of wat?
Doe nou maar niet zo dapper:quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dat heeft niks met doelpalen verzetten te maken maar het is me al duidelijk dat jij niet het scherpste mes in de la bent.
En toen ik het over mijn biefstuk had ging je ook nog bijdehand lopen doen...quote:
Gooi jezelf toch weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Aberkullie het volgende:
Volgepompt met water en antibiotica, heerlijk hoor.
Ik slaap inderdaad in mijn eentje in een tweepersoonsbed. Als ik het koud heb rol ik mij lekker in mijn zachte dekentje en ga ik lekker diagonaal liggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre hier op Fok! bestaat uit dwarsliggen, volgens mij slaap jij zelfs in je eentje op een tweepersoons bed zodat je 's nachts ook dwars kunt liggen...
Dan geloof je het toch niet. Ik eet liever geen dode dieren meer.quote:Ik geloof er geen flikker van dat jij die dingen gekocht hebt, je bent alleen maar reacties aan het uitlokken.
Mensen die denken dat dieren gezond zijn en een prachtig leven hebben gehad als ze bij de loKAle slAGEr kopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bron? Vind het wel bijzonder dat jij denkt te weten hoe mijn vlees van de lokale slager hier (hofleverancier) is "bewerkt"...
Alsof jij in een informatiepositie zit die kan beoordelen hoe dat hier werkt...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef Boussaadia het volgende:
Mensen die denken dat dieren gezond zijn en een prachtig leven hebben gehad als ze bij de loKAle slAGEr kopen.
Niet mijn probleem, dooie dieren vreter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |