quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef DjVero het volgende:
Alleen al het feit dat in een Hamilton-adoratie-topic Max wederom aangehaald wordt, lijkt het me vrij duidelijk wie de GOAT is.
quote:Hamilton heeft strijd om tweede plaats in Formule 1 al opgegeven
Lewis Hamilton heeft de strijd om de tweede plaats in het kampioenschap van de Formule 1 al opgegeven. De zevenvoudig wereldkampioen van Mercedes staat 32 punten achter de Mexicaan Sergio Pérez van Red Bull. "Eerlijk gezegd denk ik dat het gat te groot is. Om meer dan 30 punten goed te maken, moet hij twee rampzalige races rijden en ik in principe twee keer als tweede eindigen", zei de Brit in aanloop naar de voorlaatste race, de Grote Prijs van Las Vegas.
Grappig dat ie niet zegt dat ie moet winnen, die hoop heeft hij blijkbaar sowieso opgegeven.quote:
Toch zie je bij hem wel dat als er een kans is dat hij die pakt, verder vind ik het niet geheel onbegrijpelijk dat die 2e plek er voor hem weinig toe doet, voor Perez des te meer.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grappig dat ie niet zegt dat ie moet winnen, die hoop heeft hij blijkbaar sowieso opgegeven.
In Vegas kan denk ik wel vanalles gebeuren, zeer koude baan en ook nieuw asfalt waar alleen door F1 op gereden wordt tijdens het weekend.
Weinig grip en een gladde baan dus.
En "What happens in Vegas stays in Vegas" dus kan zomaar dat Perez z'n auto dusdanig in de muur rijdt dat ze voor Abi Dhabi een nieuwe wagen moeten bouwen.
Perez pakt ook de kansen die hij krijgt maar was daar in elk geval in Mexico te gretig in (ook de druk van de home crowd denk ik).quote:Op donderdag 16 november 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zie je bij hem wel dat als er een kans is dat hij die pakt, verder vind ik het niet geheel onbegrijpelijk dat die 2e plek er voor hem weinig toe doet, voor Perez des te meer.
Perez staat daar weer achter dus die moet zich harder schamen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef XL het volgende:
Kwam hier eigenlijk kijken voor alle grappen over het achter Sargeant kwalificeren terwijl je in een mercedes zit
Weinig maar meer grappig dat het allemaal niet de schuld was van Hammie en Georgie.quote:Op zondag 19 november 2023 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is er shocking aan dit interview?
Want?quote:Op zondag 19 november 2023 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weinig maar meer grappig dat het allemaal niet de schuld was van Hammie en Georgie.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij geeft geen mening over de crash van Russel en over Hamilton heeft hij gewoon gelijk.quote:Op zondag 19 november 2023 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weinig maar meer grappig dat het allemaal niet de schuld was van Hammie en Georgie.
Perez ging er tenminste met een duidelijke fout uit, Topspeed Hamilton was gewoon niet snel genoeg tegen een bolderwagen met een klantenversie van zijn premium Mercedes… gereden door de met voorsprong slechtste coureur van de gridquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Perez staat daar weer achter dus die moet zich harder schamen.
Stroll P19 en beide McLarens niet door naar Q2 was overigens ook niet goed.
Ben benieuwd of er tijdens de race nog een code rood gaat komen, dat de race later zonder publiek gefinished moet worden. ;')
In wat voor zin bedoel je achterstand? De kans dat ze volgend jaar wel een goeie auto hebben acht ik niet zo groot en 25 wordt een soort van tussenjaar omdat dan het grootste deel van het budget naar de 26 auto zal gaanquote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef beantherio het volgende:
Als Mercedes volgend seizoen niet met een goede auto kan komen dan durf ik het wel te roepen: einde tijdperk-Hamilton. Twee seizoenen je niet in de strijd kunnen mengen is al behoorlijk lang maar met 3 jaar haal je de achterstand niet meer in.
Alle kampioenen lijken na een aantal mindere seizoenen de scherpte die je nodig hebt om te kunnen strijden om een kampioenschap te verliezen.quote:Op maandag 20 november 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin bedoel je achterstand? De kans dat ze volgend jaar wel een goeie auto hebben acht ik niet zo groot en 25 wordt een soort van tussenjaar omdat dan het grootste deel van het budget naar de 26 auto zal gaan
Zou kunnen, ik denk dat het in Hamilton's geval ook wel de leeftijd is en als je terugkijkt naar 21 heeft hij toen toch ook al teveel fouten gemaakt, alleen z'n fans gooien alles op die laatste race.quote:Op maandag 20 november 2023 16:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alle kampioenen lijken na een aantal mindere seizoenen de scherpte die je nodig hebt om te kunnen strijden om een kampioenschap te verliezen.
Het trauma van 2021 zit nog steeds in zijn hoofd maar eigenlijk was ie in dat hele seizoen al een mindere rijder dan de jaren ervoor. Vooral in de eerste helft van het seizoen reed ie heel zwak.quote:Op maandag 20 november 2023 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik denk dat het in Hamilton's geval ook wel de leeftijd is en als je terugkijkt naar 21 heeft hij toen toch ook al teveel fouten gemaakt, alleen z'n fans gooien alles op die laatste race.
Die jaren ervoor was er geen druk in de zin van een echte uitdager, dan word je ook niet zo snel in fouten gedwongen.quote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het trauma van 2021 zit nog steeds in zijn hoofd maar eigenlijk was ie in dat hele seizoen al een mindere rijder dan de jaren ervoor. Vooral in de eerste helft van het seizoen reed ie heel zwak.
Anno 2023 heeft ie het geluk dat zijn "troonopvolger" er eigenlijk ook niet zoveel van bakt.
En ook toen maakte hij wel foutenquote:Op maandag 20 november 2023 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jaren ervoor was er geen druk in de zin van een echte uitdager, dan word je ook niet zo snel in fouten gedwongen.
Alles valt of staat met de auto. Het tijdperk Alonso is al vijftien jaar voorbij, maar als AM volgend jaar een winnende auto heeft dan strijdt hij gewoon mee hoor. Dat geldt ook nog gewoon voor HAM. Als het er echt op aankomt in een 50/50 jaar dan zie ik ze Verstappen niet verslaan, maar in een 60/40 jaar kan het zomaar.quote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef beantherio het volgende:
Als Mercedes volgend seizoen niet met een goede auto kan komen dan durf ik het wel te roepen: einde tijdperk-Hamilton. Twee seizoenen je niet in de strijd kunnen mengen is al behoorlijk lang maar met 3 jaar haal je de achterstand niet meer in.
Ook Red Bull zal ooit weer een keer een terugval krijgen.quote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef beantherio het volgende:
Ja, hij kan moeilijk zeggen dat hij een hoer is terwijl hij de hele tijd aan het beweren was dat hij alleen met Mercedes in gesprek wasquote:Op donderdag 23 november 2023 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Hamilton zegt weer dat ie van niets weet.
Zeker.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat? Dat hij naast Verstappen zou willen rijden?
Dat wel ja. Hij denkt dus wel dat hij inderdaad beter is dan Max, anders zou je dat niet durven. Daar heb ik wel respect voor.quote:
Ja precies dat. Het is niet alleen grootpraat, hij is wel zeker van zichzelf.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hij denkt dus wel dat hij inderdaad beter is dan Max, anders zou je dat niet durven. Daar heb ik wel respect voor.
Waarom ook niet en vast ook niet de enige die denkt Verstappen te kunnen verslaan met hetzelfde materiaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja precies dat. Het is niet alleen grootpraat, hij is wel zeker van zichzelf.
Daarvoor heb je toch een manager?quote:Op donderdag 23 november 2023 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Hamilton zegt weer dat ie van niets weet.
Hij is in zijn eigen mythe gaan geloven.quote:
Je wordt ouder papa...quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef Xylos het volgende:
Als lewis zogenaamd de beste aller tijden is, waarom is hij dan niet de beste van deze tijden?
We gaan het volgend jaar zien. Ik ben heel benieuwd hoe ze dan alles voor elkaar hebben.quote:Op maandag 27 november 2023 08:50 schreef XL het volgende:
Zou het vanwege zijn trauma zijn dat hij hier weer als een natte krant rondrijdt?
Ja die kreet sterft ook wel uit nu Max extreem dominant is en zijn prestaties doet verbleken. Max is richting Senna-achtige status aan het rijden.quote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef Sally het volgende:
Hij wordt steeds een beetje minder "of all time"
Zeker zolang hij nog meedoet
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2023 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die kreet sterft ook wel uit nu Max extreem dominant is en zijn prestaties doet verbleken. Max is richting Senna-achtige status aan het rijden.
Ik denk dat in dit geval het aantal wins niet meer relevant is. Senna heeft ook nooit de 100+ wins behaald en toch plaatsen we hem boven Hamiltonquote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijk . Maar laten we hopen dat ie daar komt. Zou wel een flinke domper voor de "GOAT" zijn .
Dik kans dat dat anders zou zijn geweest als Hamilton het hoekje was om gegaan toen Verstappen er bovenop lagquote:Op maandag 27 november 2023 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval het aantal wins niet meer relevant is. Senna heeft ook nooit de 100+ wins behaald en toch plaatsen we hem boven Hamilton
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijk. Maar laten we hopen dat ie daar komt. Zou wel een flinke domper voor de "GOAT" zijn
.
Goato, klinkt smerig, alsof het uit een Japanse sjeks film zou kunnen komen.quote:Op maandag 27 november 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
Alleen Goato gelooft er nog in
[ afbeelding ]
Je weet het nooit zeker, daarom zou ik het wel vet vinden als HAM echt naast VER komt te zitten. Er komt veel onzin uit HAM, maar stellen dat PER niet de meest competitieve teamgenoot ooit is deel ik wel. Die verslaat Verstappen zonder problemen echt nooit.quote:Op maandag 27 november 2023 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.
mede mogelijk gemaakt door de FIA, door mercedes een voorsprong te geven van 3 jaar op de ontwikkeling van de hybride motor.....quote:Op maandag 27 november 2023 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |