En ook toen maakte hij wel foutenquote:Op maandag 20 november 2023 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jaren ervoor was er geen druk in de zin van een echte uitdager, dan word je ook niet zo snel in fouten gedwongen.
Alles valt of staat met de auto. Het tijdperk Alonso is al vijftien jaar voorbij, maar als AM volgend jaar een winnende auto heeft dan strijdt hij gewoon mee hoor. Dat geldt ook nog gewoon voor HAM. Als het er echt op aankomt in een 50/50 jaar dan zie ik ze Verstappen niet verslaan, maar in een 60/40 jaar kan het zomaar.quote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef beantherio het volgende:
Als Mercedes volgend seizoen niet met een goede auto kan komen dan durf ik het wel te roepen: einde tijdperk-Hamilton. Twee seizoenen je niet in de strijd kunnen mengen is al behoorlijk lang maar met 3 jaar haal je de achterstand niet meer in.
Ook Red Bull zal ooit weer een keer een terugval krijgen.quote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef beantherio het volgende:
Als Mercedes volgend seizoen niet met een goede auto kan komen dan durf ik het wel te roepen: einde tijdperk-Hamilton. Twee seizoenen je niet in de strijd kunnen mengen is al behoorlijk lang maar met 3 jaar haal je de achterstand niet meer in.
Ja, hij kan moeilijk zeggen dat hij een hoer is terwijl hij de hele tijd aan het beweren was dat hij alleen met Mercedes in gesprek wasquote:Op donderdag 23 november 2023 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Hamilton zegt weer dat ie van niets weet.
Zeker.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat? Dat hij naast Verstappen zou willen rijden?
Dat wel ja. Hij denkt dus wel dat hij inderdaad beter is dan Max, anders zou je dat niet durven. Daar heb ik wel respect voor.quote:
Ja precies dat. Het is niet alleen grootpraat, hij is wel zeker van zichzelf.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hij denkt dus wel dat hij inderdaad beter is dan Max, anders zou je dat niet durven. Daar heb ik wel respect voor.
Waarom ook niet en vast ook niet de enige die denkt Verstappen te kunnen verslaan met hetzelfde materiaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja precies dat. Het is niet alleen grootpraat, hij is wel zeker van zichzelf.
Daarvoor heb je toch een manager?quote:Op donderdag 23 november 2023 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Hamilton zegt weer dat ie van niets weet.
Hij is in zijn eigen mythe gaan geloven.quote:
Je wordt ouder papa...quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef Xylos het volgende:
Als lewis zogenaamd de beste aller tijden is, waarom is hij dan niet de beste van deze tijden?
We gaan het volgend jaar zien. Ik ben heel benieuwd hoe ze dan alles voor elkaar hebben.quote:Op maandag 27 november 2023 08:50 schreef XL het volgende:
Zou het vanwege zijn trauma zijn dat hij hier weer als een natte krant rondrijdt?
Ja die kreet sterft ook wel uit nu Max extreem dominant is en zijn prestaties doet verbleken. Max is richting Senna-achtige status aan het rijden.quote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef Sally het volgende:
Hij wordt steeds een beetje minder "of all time"
Zeker zolang hij nog meedoet
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2023 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die kreet sterft ook wel uit nu Max extreem dominant is en zijn prestaties doet verbleken. Max is richting Senna-achtige status aan het rijden.
Ik denk dat in dit geval het aantal wins niet meer relevant is. Senna heeft ook nooit de 100+ wins behaald en toch plaatsen we hem boven Hamiltonquote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijk . Maar laten we hopen dat ie daar komt. Zou wel een flinke domper voor de "GOAT" zijn .
Dik kans dat dat anders zou zijn geweest als Hamilton het hoekje was om gegaan toen Verstappen er bovenop lagquote:Op maandag 27 november 2023 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval het aantal wins niet meer relevant is. Senna heeft ook nooit de 100+ wins behaald en toch plaatsen we hem boven Hamilton
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, Verstappen moet nog een wereldkampioenschap of 3 en pak en beet 55 wins voordat ie op gelijke hoogte staat met Hamilton natuurlijk. Maar laten we hopen dat ie daar komt. Zou wel een flinke domper voor de "GOAT" zijn
.
Goato, klinkt smerig, alsof het uit een Japanse sjeks film zou kunnen komen.quote:Op maandag 27 november 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
Alleen Goato gelooft er nog in
[ afbeelding ]
Je weet het nooit zeker, daarom zou ik het wel vet vinden als HAM echt naast VER komt te zitten. Er komt veel onzin uit HAM, maar stellen dat PER niet de meest competitieve teamgenoot ooit is deel ik wel. Die verslaat Verstappen zonder problemen echt nooit.quote:Op maandag 27 november 2023 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.
mede mogelijk gemaakt door de FIA, door mercedes een voorsprong te geven van 3 jaar op de ontwikkeling van de hybride motor.....quote:Op maandag 27 november 2023 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hele GOAT gebeuren is een statistisch excercitie mogelijk gemaakt door de meest dominante auto voor de langste duur in de geschiedenis van F1 en het aanhouden van haastig gevonden invalkracht Bottas. Dat is een minachting van greatness en van alle grote coureurs die Verstappen vooraf zijn gegaan. Verstappen ja, Hamilton was niet eens de grootste van zijn eigen tijd.
Bottas is ook niet bepaald de meest compeititieve teamgenoot. Tot de laatste 3 races versloeg Zhou hem nog dikker dan Hamilton. En dan hebben we TeamLH dat aankomt met dat Hamilton 3 wereldkampioenen als teamgenoot heeft gehad, omdat Rosberg hem versloeg. Ook Button versloeg hem trouwens, maar die was al WK geweest.quote:Op maandag 27 november 2023 18:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, daarom zou ik het wel vet vinden als HAM echt naast VER komt te zitten. Er komt veel onzin uit HAM, maar stellen dat PER niet de meest competitieve teamgenoot ooit is deel ik wel. Die verslaat Verstappen zonder problemen echt nooit.
En dan mochten ze er nog een sjoemeldiesel van maken ook, en moesten extra lange stewardbeslissingen typen om excuses te geven waarom hij niet werd gestraft terwijl Vettel overal 10 seconden of 3 plekken voor kreeg. Dit is een gemaakte kampioen.quote:Op maandag 27 november 2023 21:51 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
mede mogelijk gemaakt door de FIA, door mercedes een voorsprong te geven van 3 jaar op de ontwikkeling van de hybride motor.....
in 2014 draaide de MB motor op 80%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |