Vertekend beeld, rechtsvoor is niet over de lijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me óp de lijn. Eerst achterband, dan voorband.
still checkingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al nieuws over eventuele track limits?
Please confiarm.quote:
Ik zeg dan ook óp de lijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vertekend beeld, rechtsvoor is niet over de lijn.
FIPO
Ik ook.quote:
Daarom ga je hem ook trainen, hoe meer ervaring je hem geeft hoe sterker het model wordt. En dan laat je naderhand alles checken door een mens, en dat proces kan je veel sneller maken door die AI zodat ze zo snel mogelijk weten dat de tijd is verwijdert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan nog moet je handmatig controleren, want ook AI maakt (regelmatig) fouten.
ik betaal voor f1tv dus de voorbeschouwing is verplichtquote:
Foei!quote:
wie gaat er dan ook VRIJWILLIG pilatessen om 7u in de ochtend?!?!quote:
Nou, zij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook VRIJWILLIG pilatessen om 7u in de ochtend?!?!
Waarom moet dat zo lang duren? In de motorsport weten ze het 1 bocht verder al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef ZaZoe het volgende:
Als ze Max nu nog gaan straffen dan is het een regelrechte FIAsco
is een Australisch iets zeker?quote:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Heb er zelf ervaring mee. Het wordt nooit honderd procent waterdicht, dus zul je elk geval nog steeds handmatig moeten controleren, zoals ze nu ook al doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom ga je hem ook trainen, hoe meer ervaring je hem geeft hoe sterker het model wordt. En dan laat je naderhand alles checken door een mens, en dat proces kan je veel sneller maken door die AI zodat ze zo snel mogelijk weten dat de tijd is verwijdert.
Mijn punt is dat je dat proces kan versnellen met AI zodat je niet zo lang hoeft te wachten tot bijvoorbeeld na de sessie. En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Heb er zelf ervaring mee. Het wordt nooit honderd procent waterdicht, dus zul je elk geval nog steeds handmatig moeten controleren, zoals ze nu ook al doen.
Doen ze alles omgekeerd.quote:
dit is dus inderdaad een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.
Als jij die inzage wel hebt laat het zeker even weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is dus inderdaad een belangrijk punt.
Ik ga eens even de winkel plunderen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze alles omgekeerd.
Nu wachten ze ook niet tot na de sessie, maar reageren ze op een melding van track limits die ze moeten controleren. In Oostenrijk hadden ze 1200 van dat soort meldingen die niet allemaal daadwerkelijk track limits waren. Dat duurt even.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je dat proces kan versnellen met AI zodat je niet zo lang hoeft te wachten tot bijvoorbeeld na de sessie. En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.
Australisch bierquote:
Misschien opper ik iets doms maar bij de tennis kunnen ze het toch ook? Daar zijn de lijnrechters bij de grote toernooien vervangen door iets. Dus waarom bij de f1 niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je dat proces kan versnellen met AI zodat je niet zo lang hoeft te wachten tot bijvoorbeeld na de sessie. En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.
F1 is wat grootschaliger dan een tennisbaan die overal ongeveer hetzelfde is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien opper ik iets doms maar bij de tennis kunnen ze het toch ook? Daar zijn de lijnrechters bij de grote toernooien vervangen door iets. Dus waarom bij de f1 niet?
Nee, nog steeds Provisional Sprint Shootout Classification als pdf op FIA.comquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al nieuws over eventuele track limits?
quote:"The driver and team representative are required to report to the Stewards at 18:00, in relation to the incident below: The Stewards From The Stewards To The Team Manager, BWT Alpine F1 Team Document 35
No / Driver 10 - Pierre Gasly
Reason
Alleged breach of Article 12.2.1 i) of the International Sporting Code and noncompliance with Race Director’s Event Note (item 4.2, document 32) – Exceeding the time limit between the Safety Car lines during the Sprint Shootout."
Volgens mij stelt dat echt geen zak voor, sensor op de auto, lus onder de kerb en klaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 is wat grootschaliger dan een tennisbaan die overal ongeveer hetzelfde is.
ML is meer voor statische dingen. Kan beter met AI dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Machine learning is onderdeel van AI, dus je kan een model maken waarbij je de computer leert om te herkennen wanneer de lijn wordt overschreden
Als het geen zak zou voorstellen, zou het al gedaan zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij stelt dat echt geen zak voor, sensor op de auto, lus onder de kerb en klaar.
Het punt is m.i. dat je het altijd nog handmatig moet controleren. Welke methode je ook gebruikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ML is meer voor statische dingen. Kan beter met AI dan.
Hoe doen ze het nu dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het geen zak zou voorstellen, zou het al gedaan zijn.
En dan nog moet je het handmatig controleren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij stelt dat echt geen zak voor, sensor op de auto, lus onder de kerb en klaar.
Max maar 1 keer bedoel jequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
Nu alle deleted laptimes bekend.
Max niet.
https://www.fia.com/sites(...)ed%20Lap%20Times.pdf
Ja, ging toch om de P3-plaats?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max maar 1 keer bedoel je![]()
De tweede tijd niet
Mooi kunnen we daar in elk geval rustig om slapen.
en nu echt naar de winkel
Het gaat er toch ook om dat geen enkel deel van de band nog contact maakt met de lijn. Dus niet fysiek contact maar zoals een voetbal heeft de band ook een ronding en zo lang dat gedeelte niet volledig over de lijn is ben je gewoon binnen track limits.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
Nu alle deleted laptimes bekend.
Max niet.
https://www.fia.com/sites(...)ed%20Lap%20Times.pdf
Alleen Piastri en Russell hebben geen TL gehadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
Nu alle deleted laptimes bekend.
Max niet [edit: nog-een-keer, blijft dus P3]
https://www.fia.com/sites(...)ed%20Lap%20Times.pdf
Volgens mij heb je daar gelijk inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om dat geen enkel deel van de band nog contact maakt met de lijn. Dus niet fysiek contact maar zoals een voetbal heeft de band ook een ronding en zo lang dat gedeelte niet volledig over de lijn is ben je gewoon binnen track limits.
Omdat? Kan toch ook geautomatiseerd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan nog moet je het handmatig controleren.
Wel bijzonder ja na gisterquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Piastri en Russell hebben geen TL gehad
Aanname.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het geen zak zou voorstellen, zou het al gedaan zijn.
Omdat het gaat om de wang van de band.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat? Kan toch ook geautomatiseerd?
Omdat een sensor nooit nauwkeurig genoeg is. De banden zijn het breedste deel van de auto. Daar kun je geen sensor op plaatsen. Dus is het allemaal maar bij benadering.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat? Kan toch ook geautomatiseerd?
Dus het kan wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Piastri en Russell hebben geen TL gehad
Dan stel je een vaste positie van de sensor vast op het chassis zoveel cm. vanaf de buitenkant van de band.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het gaat om de wang van de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |