Vertekend beeld, rechtsvoor is niet over de lijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me óp de lijn. Eerst achterband, dan voorband.
still checkingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al nieuws over eventuele track limits?
Please confiarm.quote:
Ik zeg dan ook óp de lijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vertekend beeld, rechtsvoor is niet over de lijn.
FIPO
Ik ook.quote:
Daarom ga je hem ook trainen, hoe meer ervaring je hem geeft hoe sterker het model wordt. En dan laat je naderhand alles checken door een mens, en dat proces kan je veel sneller maken door die AI zodat ze zo snel mogelijk weten dat de tijd is verwijdert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan nog moet je handmatig controleren, want ook AI maakt (regelmatig) fouten.
ik betaal voor f1tv dus de voorbeschouwing is verplichtquote:
Foei!quote:
wie gaat er dan ook VRIJWILLIG pilatessen om 7u in de ochtend?!?!quote:
Nou, zij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook VRIJWILLIG pilatessen om 7u in de ochtend?!?!
Waarom moet dat zo lang duren? In de motorsport weten ze het 1 bocht verder al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef ZaZoe het volgende:
Als ze Max nu nog gaan straffen dan is het een regelrechte FIAsco
is een Australisch iets zeker?quote:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Heb er zelf ervaring mee. Het wordt nooit honderd procent waterdicht, dus zul je elk geval nog steeds handmatig moeten controleren, zoals ze nu ook al doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom ga je hem ook trainen, hoe meer ervaring je hem geeft hoe sterker het model wordt. En dan laat je naderhand alles checken door een mens, en dat proces kan je veel sneller maken door die AI zodat ze zo snel mogelijk weten dat de tijd is verwijdert.
Mijn punt is dat je dat proces kan versnellen met AI zodat je niet zo lang hoeft te wachten tot bijvoorbeeld na de sessie. En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Heb er zelf ervaring mee. Het wordt nooit honderd procent waterdicht, dus zul je elk geval nog steeds handmatig moeten controleren, zoals ze nu ook al doen.
Doen ze alles omgekeerd.quote:
dit is dus inderdaad een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
En naar mijn weten doen ze dat nu niet maar daar heb ik zelf geen inzage in.
Als jij die inzage wel hebt laat het zeker even weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is dus inderdaad een belangrijk punt.
Ik ga eens even de winkel plunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |