Letterlijk én figuurlijk de meest ongepaste reactie denkbaar. Er wonen daar iets van 500000 mensen op een gebied van 10 bij 15 kilometer ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:47 schreef LXIV het volgende:
Het probleem is dat Israël iedere keer zo hard terugslaat dat de haat blijft bestaan, maar niet hard genoeg zodat ze het nooit meer durven. Dat laatste is op de lange termijn het beste voor iedereen.
Ik heb het dan over bijv een kleine tactische nuke (0,2 KT) op Gaza stad
Dat dachten ze een goede 80 jaar lang ja, maar ondertussen slaat die houding steeds meer om in "eh, zal ons aan onze anus oxideren".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
En in het midden oosten denken ze, misschien moeten die Israeliers een keer stoppen met nieuwe gebieden te annexeren.
Nou ze doen in ieder geval de eerste 3 uur best weinig om hun land te verdedigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef Breekfast het volgende:
Zoals meerderen al hebben aangegeven kun je dit inderdaad niet los zien van de normalisatie van de betrekkingen tussen Israël en landen in het Midden-Oosten. Hamas probeert bij Israël een reactie uit te lokken om die ontwikkeling tegen te houden.
Maar ja, je kunt als Israël zijnde hier moeilijk niet op reageren.
Israël moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef Breekfast het volgende:
Zoals meerderen al hebben aangegeven kun je dit inderdaad niet los zien van de normalisatie van de betrekkingen tussen Israël en landen in het Midden-Oosten. Hamas probeert bij Israël een reactie uit te lokken om die ontwikkeling tegen te houden.
Maar ja, je kunt als Israël zijnde hier moeilijk niet op reageren.
Dit ja, ook degenen die in Dubai of ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.
quote:
quote:afbeelding ] Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.
Misschien wel ja. Echter, andere Arabieren is het ook gelukt hun bloedlust te bedwingen. Het platleggen van Gaza met een nuke gaat echt te ver. Maar Israël moet wel ver gaan nu. Heel, heel ver.quote:Wat weer een nieuwe reactie van hamas uitlokt.
Dat volk kent een manier van communicatie: lood.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:03 schreef plesner het volgende:
Israël heeft toch nucleaire wapens? Tijd om er gebruik van te maken zou ik zeggen, maak de Gaza en de Palestijnen maar met de grond gelijk
Los van dat Israël dan keihard geboycot worden en alle steun van Arabische landen verliest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is een beetje als vanuit Amsterdam Zuid Holland/Zeeland nuken, daar heb je zelf ook teveel last van.
Links Nederland zijn walgelijke antisemieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:07 schreef damsco het volgende:
Links Nederland zou zo wel huilen zodra Israël de eerste vergeldingsactie uitvoert. Tijd voor bak koffie.
Wat een figurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Activisten zoals deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat dit conflict eindelijk beslecht wordt. Met als uitkomst ruimte voor zowel Palestijnen als Israëliërs en de terroristen aan weerszijden in het gevang.
Zeker, hopen tegen beter weten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.
Zeker na vandaag zal dat een utopie zijn…
Toch apart dat de veroorzakers van dit gehele gezeik heel stil zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.
Zeker na vandaag zal dat een utopie zijn…
Dat is ook het eerste wat mij opviel. Ziet er uit als een verdwaalde hippie die toevallig net op de verkeerde plek wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met dreadlocks? Dat ziet er uit als een activist tbh.
Dan krijgt Israël uiteindelijk een nuke op zijn dak van Frankrijk of Engeland of China of Rusland want die horen ook bij het rijtje dat gaat protesteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ieder land dat protesteert hiermee ok nuken
Ik zeg maar niksquote:
Dan krijgt Israël uiteindelijk een nuke op zijn dak van Frankrijk of Engeland of China of Rusland want die horen ook bij het rijtje dat gaat protesteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat Arabische landen de Pallies volledig onder de bus gaan gooien.quote:
Partijen als D'66 en hun volgelingen leven in hun eigen ideologische bubbel, die hebben geen idee wat de echte islamitische kern of hun doel is, het is beangstigend dat Europa zo zijn eigen graf graaft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Activisten zoals deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Israël is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Komen zoveel nieuwe berichten binnen dat het bijna niet meer bij te houden is![]()
[ twitter ]
Des te meer reden om ze alsnog binnen te halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Partijen als D'66 en hun volgelingen leven in hun eigen ideologische bubbel, die hebben geen idee wat de echte islamitische kern of hun doel is, het is beangstigend dat Europa zo zijn eigen graf graaft.
Syrië, Yemen en 'staatlozen' behoren in Nederland in de top asielaanvragen, dat zijn over het algemeen toch ook gewoon Arabieren die pal achter deze daden staan van de Palestijnen, ik zie wel eens berichten voorbij komen op twitter en facebook, en als ik die dan vanuit het Arabisch vertaal naar het Nederlands dan schik je oprecht van de haat.
Waar haal je het recht vandaan de slachtofferkaart te trekken en de schuld bij Netanyahu neer te leggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Slayage het volgende:
Damn. Dit zag muv Hamas niemand aankomen. Goed bezig Netanyahu![]()
Uiteraard is Gaza nu fucked net als met de laatste grote schermutselingen in Gaza. Voor 1 dode Israeli Zullen 20/30/100? Palestijnen sterven
[ twitter ]
Ga er vanuit dat Israel wel een todo lijstje klaar heeft met terroristische doelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Komen zoveel nieuwe berichten binnen dat het bijna niet meer bij te houden is![]()
[ twitter ]
Ze zeggen niet eens of het Israëliërs of palrstijnen zijn. En die man is misschien wel gewond geraakt toen hij het oude scherven speelde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Israël is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"
Ze gebruiken ook consequent om het leven gekomen in plaats van vermoord bij islamitische aanslagen
De veiligheidsdiensten hebben ook gewoon gefaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar haal je het recht vandaan de slachtofferkaart te trekken en de schuld bij Netanyahu neer te leggen?
De NOS loopt achter de feiten aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Israël is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"
Welkom in de nieuwe wereld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Israël ook volautomatisch met artillerie schieten op lanceerplaatsen van raketten op basis van tracking radar. Geen waarschuwing meer met een dummy bom eerst.quote:
Tsja of Hamas was ze te slim af. Hoe dan ook is het alsnog niet hun schuld dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De veiligheidsdiensten hebben ook gewoon gefaald
Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden die reageren?
De grootste vijand van de Pallies is dus Hamas en niet Israël. De dag dat ze dat beseffen is de dag dat ze een sprong voorwaarts maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Slayage het volgende:
Damn. Dit zag muv Hamas niemand aankomen. Goed bezig Netanyahu![]()
Uiteraard is Gaza nu fucked net als met de laatste grote schermutselingen in Gaza. Voor 1 dode Israeli Zullen 20/30/100? Palestijnen sterven
[ twitter ]
Maar ja, ze malen daar (gezien hun interventie in Jemen) ook niet echt om een paar oorlogsslachtoffers meer of minder dus of het echt een hele grote impact gaat hebben is ook erg twijfelachtig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?
Ik heb al een UI waarmee ik mijn steun voor Israël en zijn bevolking laat zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Zullen we alvast een Israelische vlag als ui nemen, maat?
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte warenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef descon het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Israel wel een todo lijstje klaar heeft met terroristische doelen.
Die gaan ze nu afvinken.
Wel apart dat de inlichtingendienst dit niet zag aankomen.
Of Israël wil een casus belli of de Pallies hebben het bijzonder goed voorbereid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte waren
Hoe kan zo'n grote aanval juist door de vingers glippen?
Totaal maar dan ook totaal onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
Voor zij die tegen Rusland zijn maar wel voor Israël: Wat is het verschil tussen het argument van Rusland ten opzichte van Oekraïne en het argument van Israël ten opzichte van Palestina?
Dit zijn van die zaken die ik ook niet snap.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte waren
Hoe kan zo'n grote aanval juist door de vingers glippen?
Maar als ze reageren van 'palestijnen hebben het recht om zichzelf te verdedigen' kan ik me voorstellen dat ze stoppen met de gesprekken. En als ze zeggen dat hamas moet stoppen en ze allerlei lijntjes gaan doorknippen dan kan het een sprong vooruit krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ja, ze malen daar (gezien hun interventie in Jemen) ook niet echt om een paar oorlogsslachtoffers meer of minder dus of het echt een hele grote impact gaat hebben is ook erg twijfelachtig.
Oke leg uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Totaal maar dan ook totaal onvergelijkbaar.
Ik ga voor de eerste optiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of Israël wil een casus belli of de Pallies hebben het bijzonder goed voorbereid.
Nee dat wist niet ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?
Oke waar wel dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee. Dat gaan we hier niet doen. Dit heeft niks met Rusland te maken.
Nee, dit heeft er niks mee te maken. Het gaat hier om Israël dat een oorlog heeft met mensen in hun eigen land.quote:
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dit heeft er niks mee te maken. Het gaat hier om Israël dat een oorlog heeft met mensen in hun eigen land.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:30 schreef BEFEM het volgende:
Ik neem morgen als steun in ieder geval een spandoek mee naar Ajax. #Palesteijn out !
Die discussie is al miljoenen keren gevoerd, daar komen we toch niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?
Het vindt plaats binnen de internationaal erkende grenzen van Israël niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?
Het is wel oppassen geblazen met video's op dit moment. Je kunt bijna niets meer vertrouwen op internet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Zag wat afschuwelijke filmpjes voorbij komen. Wat een walgelijk tuig.... wat mij betreft keiharde represailles zonder enig mededogen.
Zoals door Richestorgas werd aangekaart ga ik voor de casus belli optiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zijn van die zaken die ik ook niet snap.
Zou Bibi misschien hiermee afleiding zoeken voor zijn corruptiezaken en het gezeur met het hoofdgerechtshof etc etc etc.
Ik vind 'em wel leuk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het was een grapske;(
Steijn moet wel weg
En ondertussen heb je meerdere generaties die zijn opgegroeid zijn in Israël of Palestina en dit hun thuis is, die mensen gaan niet zo maar weg. Die groeien op met het idee dat de andere partij hun aartsvijand is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beste reactie die ik tot nu toe gelezen heb. Helemaal mee eens..
Vanaf nu zal het topic er waarschijnlijk alleen maar kutter op worden, een ajax supporter kan je ook niet met standpunten overtuigen om feyenoord te supporten.
Wij Nederlanders kunnen ons niets voorstellen om een Israelier of Palestijn te zijn.
Ja na hoeveel jaren van onderdrukking van de palestijnen en het stap voor stap hun land in te pakken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het vindt plaats binnen de internationaal erkende grenzen van Israël niet?
Eerst nog even flateren tegen Utrecht alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het was een grapske;(
Steijn moet wel weg
Ondertiteling bij zulke dingen zou altijd wel fijn zijn, voor hetzelfde geld roepen ze daar gewoon de uitslagen van de lokale tweede divisie ofzo.quote:
Als je kijkt naar alle conflicten in de wereld dan heb je een heel raar spinnenweb met standpunten van landen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
Biden was zo slim om 6 miljard aan Iran te geven
En dan nog verbaasd zijn wanneer ze geld misbruiken voor eigen politieke doeleinden
[ twitter ]
Wie, precies?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch apart dat de veroorzakers van dit gehele gezeik heel stil zijn
Nou, als een of andere anti-Biden Magakut het zegt zal het wel zo zijn jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
Biden was zo slim om 6 miljard aan Iran te geven
En dan nog verbaasd zijn wanneer ze geld misbruiken voor eigen politieke doeleinden
[ twitter ]
Een oorlog heeft altijd 2 kanten maar die Palestijnen zijn me toch een partij wilden. Altijd al geweest.quote:
We zouden ons bijna gaan afvragen hoe het komt dat Hamas zo populair geworden is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De grootste vijand van de Pallies is dus Hamas en niet Israël. De dag dat ze dat beseffen is de dag dat ze een sprong voorwaarts maken.
Het is vooral jammer dat samenleven schijnbaar geen optie is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:46 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ja na hoeveel jaren van onderdrukking van de palestijnen en het stap voor stap hun land in te pakken?
Ze krijgen veel geld vanuit het westen. En als je geld hebt heb je vriendenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We zouden ons bijna gaan afvragen hoe het komt dat Hamas zo populair geworden is.
En moet je dood. Hoogste boom en alles.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je het daar niet mee eens bent ben je een antisemiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |