Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden die reageren?
De grootste vijand van de Pallies is dus Hamas en niet Israël. De dag dat ze dat beseffen is de dag dat ze een sprong voorwaarts maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Slayage het volgende:
Damn. Dit zag muv Hamas niemand aankomen. Goed bezig Netanyahu![]()
Uiteraard is Gaza nu fucked net als met de laatste grote schermutselingen in Gaza. Voor 1 dode Israeli Zullen 20/30/100? Palestijnen sterven
[ twitter ]
Maar ja, ze malen daar (gezien hun interventie in Jemen) ook niet echt om een paar oorlogsslachtoffers meer of minder dus of het echt een hele grote impact gaat hebben is ook erg twijfelachtig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?
Ik heb al een UI waarmee ik mijn steun voor Israël en zijn bevolking laat zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Zullen we alvast een Israelische vlag als ui nemen, maat?
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte warenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef descon het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Israel wel een todo lijstje klaar heeft met terroristische doelen.
Die gaan ze nu afvinken.
Wel apart dat de inlichtingendienst dit niet zag aankomen.
Of Israël wil een casus belli of de Pallies hebben het bijzonder goed voorbereid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte waren
Hoe kan zo'n grote aanval juist door de vingers glippen?
Totaal maar dan ook totaal onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
Voor zij die tegen Rusland zijn maar wel voor Israël: Wat is het verschil tussen het argument van Rusland ten opzichte van Oekraïne en het argument van Israël ten opzichte van Palestina?
Dit zijn van die zaken die ik ook niet snap.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blijft wel een raar verhaal hoor. Ik ben geen fan van de Mossad, maar je kan niet ontkennen dat ze altijd goed op de hoogte waren
Hoe kan zo'n grote aanval juist door de vingers glippen?
Maar als ze reageren van 'palestijnen hebben het recht om zichzelf te verdedigen' kan ik me voorstellen dat ze stoppen met de gesprekken. En als ze zeggen dat hamas moet stoppen en ze allerlei lijntjes gaan doorknippen dan kan het een sprong vooruit krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ja, ze malen daar (gezien hun interventie in Jemen) ook niet echt om een paar oorlogsslachtoffers meer of minder dus of het echt een hele grote impact gaat hebben is ook erg twijfelachtig.
Oke leg uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Totaal maar dan ook totaal onvergelijkbaar.
Ik ga voor de eerste optiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of Israël wil een casus belli of de Pallies hebben het bijzonder goed voorbereid.
Nee dat wist niet ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat ze in normalseringsgesprekken zitten met Israël. Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd?
Oke waar wel dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee. Dat gaan we hier niet doen. Dit heeft niks met Rusland te maken.
Nee, dit heeft er niks mee te maken. Het gaat hier om Israël dat een oorlog heeft met mensen in hun eigen land.quote:
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dit heeft er niks mee te maken. Het gaat hier om Israël dat een oorlog heeft met mensen in hun eigen land.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:30 schreef BEFEM het volgende:
Ik neem morgen als steun in ieder geval een spandoek mee naar Ajax. #Palesteijn out !
Die discussie is al miljoenen keren gevoerd, daar komen we toch niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?
Het vindt plaats binnen de internationaal erkende grenzen van Israël niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Hun eigen land? Ken je de geschiedenis wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |