Letterlijk n figuurlijk de meest ongepaste reactie denkbaar. Er wonen daar iets van 500000 mensen op een gebied van 10 bij 15 kilometer ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:47 schreef LXIV het volgende:
Het probleem is dat Isral iedere keer zo hard terugslaat dat de haat blijft bestaan, maar niet hard genoeg zodat ze het nooit meer durven. Dat laatste is op de lange termijn het beste voor iedereen.
Ik heb het dan over bijv een kleine tactische nuke (0,2 KT) op Gaza stad
Dat dachten ze een goede 80 jaar lang ja, maar ondertussen slaat die houding steeds meer om in "eh, zal ons aan onze anus oxideren".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
En in het midden oosten denken ze, misschien moeten die Israeliers een keer stoppen met nieuwe gebieden te annexeren.
Nou ze doen in ieder geval de eerste 3 uur best weinig om hun land te verdedigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef Breekfast het volgende:
Zoals meerderen al hebben aangegeven kun je dit inderdaad niet los zien van de normalisatie van de betrekkingen tussen Isral en landen in het Midden-Oosten. Hamas probeert bij Isral een reactie uit te lokken om die ontwikkeling tegen te houden.
Maar ja, je kunt als Isral zijnde hier moeilijk niet op reageren.
Isral moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef Breekfast het volgende:
Zoals meerderen al hebben aangegeven kun je dit inderdaad niet los zien van de normalisatie van de betrekkingen tussen Isral en landen in het Midden-Oosten. Hamas probeert bij Isral een reactie uit te lokken om die ontwikkeling tegen te houden.
Maar ja, je kunt als Isral zijnde hier moeilijk niet op reageren.
Dit ja, ook degenen die in Dubai of ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Isral moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.
quote:
quote:afbeelding ] Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Isral moet een manier vinden om het gehele Hamas leiderschap en al die soldaten genadeloos om te leggen en dan om de tafel te gaan zitten.
Misschien wel ja. Echter, andere Arabieren is het ook gelukt hun bloedlust te bedwingen. Het platleggen van Gaza met een nuke gaat echt te ver. Maar Isral moet wel ver gaan nu. Heel, heel ver.quote:Wat weer een nieuwe reactie van hamas uitlokt.
Dat volk kent een manier van communicatie: lood.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:03 schreef plesner het volgende:
Isral heeft toch nucleaire wapens? Tijd om er gebruik van te maken zou ik zeggen, maak de Gaza en de Palestijnen maar met de grond gelijk
Los van dat Isral dan keihard geboycot worden en alle steun van Arabische landen verliest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is een beetje als vanuit Amsterdam Zuid Holland/Zeeland nuken, daar heb je zelf ook teveel last van.
Links Nederland zijn walgelijke antisemieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:07 schreef damsco het volgende:
Links Nederland zou zo wel huilen zodra Isral de eerste vergeldingsactie uitvoert. Tijd voor bak koffie.
Wat een figurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Activisten zoals deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat dit conflict eindelijk beslecht wordt. Met als uitkomst ruimte voor zowel Palestijnen als Isralirs en de terroristen aan weerszijden in het gevang.
Zeker, hopen tegen beter weten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.
Zeker na vandaag zal dat een utopie zijn…
Toch apart dat de veroorzakers van dit gehele gezeik heel stil zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide partijen doen geen druppel water bij de wijn, dus ik heb daar totaal geen vertrouwen in.
Zeker na vandaag zal dat een utopie zijn…
Dat is ook het eerste wat mij opviel. Ziet er uit als een verdwaalde hippie die toevallig net op de verkeerde plek wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met dreadlocks? Dat ziet er uit als een activist tbh.
Dan krijgt Isral uiteindelijk een nuke op zijn dak van Frankrijk of Engeland of China of Rusland want die horen ook bij het rijtje dat gaat protesteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ieder land dat protesteert hiermee ok nuken
Ik zeg maar niksquote:
Dan krijgt Isral uiteindelijk een nuke op zijn dak van Frankrijk of Engeland of China of Rusland want die horen ook bij het rijtje dat gaat protesteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat Arabische landen de Pallies volledig onder de bus gaan gooien.quote:
Partijen als D'66 en hun volgelingen leven in hun eigen ideologische bubbel, die hebben geen idee wat de echte islamitische kern of hun doel is, het is beangstigend dat Europa zo zijn eigen graf graaft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Activisten zoals deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Isral is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Komen zoveel nieuwe berichten binnen dat het bijna niet meer bij te houden is![]()
[ twitter ]
Des te meer reden om ze alsnog binnen te halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Partijen als D'66 en hun volgelingen leven in hun eigen ideologische bubbel, die hebben geen idee wat de echte islamitische kern of hun doel is, het is beangstigend dat Europa zo zijn eigen graf graaft.
Syri, Yemen en 'staatlozen' behoren in Nederland in de top asielaanvragen, dat zijn over het algemeen toch ook gewoon Arabieren die pal achter deze daden staan van de Palestijnen, ik zie wel eens berichten voorbij komen op twitter en facebook, en als ik die dan vanuit het Arabisch vertaal naar het Nederlands dan schik je oprecht van de haat.
Waar haal je het recht vandaan de slachtofferkaart te trekken en de schuld bij Netanyahu neer te leggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Slayage het volgende:
Damn. Dit zag muv Hamas niemand aankomen. Goed bezig Netanyahu![]()
Uiteraard is Gaza nu fucked net als met de laatste grote schermutselingen in Gaza. Voor 1 dode Israeli Zullen 20/30/100? Palestijnen sterven
[ twitter ]
Ga er vanuit dat Israel wel een todo lijstje klaar heeft met terroristische doelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Komen zoveel nieuwe berichten binnen dat het bijna niet meer bij te houden is![]()
[ twitter ]
Ze zeggen niet eens of het Isralirs of palrstijnen zijn. En die man is misschien wel gewond geraakt toen hij het oude scherven speelde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Isral is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"
Ze gebruiken ook consequent om het leven gekomen in plaats van vermoord bij islamitische aanslagen
De veiligheidsdiensten hebben ook gewoon gefaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar haal je het recht vandaan de slachtofferkaart te trekken en de schuld bij Netanyahu neer te leggen?
De NOS loopt achter de feiten aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens de nos valt het wel mee. "In het zuiden van Isral is een vrouw om het leven gekomen, een man raakte gewond door granaatscherven"
Welkom in de nieuwe wereld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Isral ook volautomatisch met artillerie schieten op lanceerplaatsen van raketten op basis van tracking radar. Geen waarschuwing meer met een dummy bom eerst.quote:
Tsja of Hamas was ze te slim af. Hoe dan ook is het alsnog niet hun schuld dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De veiligheidsdiensten hebben ook gewoon gefaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |