SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
*staatskas van C.E weer gespektquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wilde dat niet doen.
Als iedereen even op www.thecitizen.nl klikt krijg ik ook weer wat euro’s.
Ja, infraroodquote:
Oeh lekker voor de spierenquote:
Trustequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer eens afronden dan. Tot morgen allen
Gisteren wel in de sauna van de sportschool gelegen. Was toch niemand, dus dan mag ik dat wel.quote:
wel eens van gehoord ja..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
Hasjiesj iedereen kent wel of heeft het een keertje gerookt, stickie draaien
[ afbeelding ]
mja, nu al ruim 2 jaar zoquote:
Gelijk de taart opquote:
Slaap zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
terwijl je het zo vet heb gemaakt met je schermen en stuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel eens van gehoord ja..
[..]
mja, nu al ruim 2 jaar zo(en ja, ik kan wel een mogelijke oorzaak aanwijzen hoor)
vooral mn lego..
gamen doe ik zo nu en dan nog wel maar ook echt veel minder dan voorheen
Dat mag je ook als er wel mensen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren wel in de sauna van de sportschool gelegen. Was toch niemand, dus dan mag ik dat wel.
Ja, maar dat is zielig voor zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag je ook als er wel mensen zijn
Goede reis alvastquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde een stukje appelkruimelquote:
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl je het zo vet heb gemaakt met je schermen en stuur
nee joh zo ver is et nog nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.
misschien wordt ik ook gewoon oud en moet ik wat garaniums kopen
mwha weet niet, als ik plekje in bejaardenhuis kon boeken deed ik dat wel, beetje mooie verpleegstertjes in de kont knijpenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha weet niet, als ik plekje in bejaardenhuis kon boeken deed ik dat wel, beetje mooie verpleegstertjes in de kont knijpen
Ik heb ook nog chips, vorige week gelijk gekocht toen ik terug was van vakantie omdat ze daar nergens paprikachips verkopen en ik daar heel de tijd trek in had. Die zak ligt nu nog dicht in de kastquote:
Stel je niet aan. Niemand die daar aanstoot aan neemtquote:
lekker je laten gaanquote:
hmm,k 1 keer in de maand okayquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker je laten gaan
wees blij dat je dat zop makkelijk kan
Soms denk ik datquote:
gewoon zovaak als jij het prettig vindquote:
Anders heb ik wel wat stroop voor je. Winkels zijn denk ik nu wel dichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:00 schreef mschol het volgende:
ik ga nog even op strooptocht in de keuken..
Paprikachipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog chips, vorige week gelijk gekocht toen ik terug was van vakantie omdat ze daar nergens paprikachips verkopen en ik daar heel de tijd trek in had. Die zak ligt nu nog dicht in de kast
Croky paprika, beste chips die er isquote:
Kijk je uit voor de jagers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:00 schreef mschol het volgende:
ik ga nog even op strooptocht in de keuken..
Ik heb echt 300 keer al getwijfeld zo'n ding te kopenquote:
Ik koop nooit croky eigenlijkquote:
quote:
Ik heb nu iets van de lidl gekocht. Morgen maar eens eten als avondeten (chips, kaas, chilisaus, gehakt, paprika: oven in). En dan guacamole makenquote:
Maar echt he, die Lays is altijd zo matig gekruidquote:
Vooral Bolgnese, zoveel beterquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, die Lays is altijd zo matig gekruid
je liked me de laatste tijd wel erg veel scholl, ben geen een of dus stop daar meequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.
misschien wordt ik ook gewoon oud en moet ik wat garaniums kopen
Bolognese is ook tig keer beter van de Crokyquote:
Beetje neppe zooi altijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:07 schreef Pheno het volgende:
Pringles vind ik dan weer niets bv. Het heeft zo’n vettige nasmaak
Daar heb ik altijd een soort haat-liefde verhouding mee, het is eigenlijk helemaal niet zo lekker maar toch vreet ik zo'n bus in een keer leegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:07 schreef Pheno het volgende:
Pringles vind ik dan weer niets bv. Het heeft zo’n vettige nasmaak
Gwoonquote:
Ik word na een paar stuk al kotsmisselijk van die vettigheid. Heb ik ook met chocoladequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd een soort haat-liefde verhouding mee, het is eigenlijk helemaal niet zo lekker maar toch vreet ik zo'n bus in een keer leeg
Chocolaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word na een paar stuk al kotsmisselijk van die vettigheid. Heb ik ook met chocolade
Oh dat kan ik hier geloof ik nergens in de buurt halenquote:
Met chocolade heb ik nooit zo snel problemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word na een paar stuk al kotsmisselijk van die vettigheid. Heb ik ook met chocolade
Nah ja, hoe puurder hoe minder last ervan.quote:
Waarom vroeg er uit, heb je geen weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stoel maar ingeruild voor het bed.
Morgen weer vroeg eruit.
Wat moet je morgen doen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stoel maar ingeruild voor het bed.
Morgen weer vroeg eruit.
Duurt even dacht ik voordat antidepressiva werken. Voordat het echt positief effect heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook zo. Die pillen zouden me blijer moeten maken, maar ik voel me heftig kut eronder
Da's kutquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook zo. Die pillen zouden me blijer moeten maken, maar ik voel me heftig kut eronder
Ja toch wel zeker 1-2 weken normaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt even dacht ik voordat antidepressiva werken. Voordat het echt positief effect heeft
Groenten terugquote:
Voorheen had Deen het. En nu haal ik bij de deka boodschappen en die heeft het ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat kan ik hier geloof ik nergens in de buurt halen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom vroeg er uit, heb je geen weekend?
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.quote:
Ook dat zit hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen had Deen het. En nu haal ik bij de deka boodschappen en die heeft het ook
Dan moet je maar gewoon winnen en vlug weer naar huisquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.
Ja die paprika is wel lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat zit hier niet in de buurtMaar is die wel rijkelijk gekruid, want de meeste huismerk paprika is vaak een beetje meh
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon winnen en vlug weer naar huis
Begin nu wel steeds meer trek in chips te krijgen, maar het is bijna bedtijdquote:
Jij gaat gewoon met dubbele cijfers winnen, ik geloof in jequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.
IDDQD. Dan win je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.
Dat is vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.
Als je daar teveel over gaat nadenken lukt het zeker nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En natuurlijk kom ik nu nog niet in slaap.
Is ook zo. Dus dan nog even een spelletje op mijn telefoon doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je daar teveel over gaat nadenken lukt het zeker niet
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En natuurlijk kom ik nu nog niet in slaap.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzo
Rob de Nijs?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |