Ik heb ook nog chips, vorige week gelijk gekocht toen ik terug was van vakantie omdat ze daar nergens paprikachips verkopen en ik daar heel de tijd trek in had. Die zak ligt nu nog dicht in de kastquote:
Stel je niet aan. Niemand die daar aanstoot aan neemtquote:
lekker je laten gaanquote:
hmm,k 1 keer in de maand okayquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker je laten gaan
wees blij dat je dat zop makkelijk kan
Soms denk ik datquote:
gewoon zovaak als jij het prettig vindquote:
Anders heb ik wel wat stroop voor je. Winkels zijn denk ik nu wel dichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:00 schreef mschol het volgende:
ik ga nog even op strooptocht in de keuken..
Paprikachipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog chips, vorige week gelijk gekocht toen ik terug was van vakantie omdat ze daar nergens paprikachips verkopen en ik daar heel de tijd trek in had. Die zak ligt nu nog dicht in de kast
Croky paprika, beste chips die er isquote:
Kijk je uit voor de jagers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:00 schreef mschol het volgende:
ik ga nog even op strooptocht in de keuken..
Ik heb echt 300 keer al getwijfeld zo'n ding te kopenquote:
Ik koop nooit croky eigenlijkquote:
quote:
Ik heb nu iets van de lidl gekocht. Morgen maar eens eten als avondeten (chips, kaas, chilisaus, gehakt, paprika: oven in). En dan guacamole makenquote:
Maar echt he, die Lays is altijd zo matig gekruidquote:
Vooral Bolgnese, zoveel beterquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, die Lays is altijd zo matig gekruid
je liked me de laatste tijd wel erg veel scholl, ben geen een of dus stop daar meequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.
misschien wordt ik ook gewoon oud en moet ik wat garaniums kopen
Bolognese is ook tig keer beter van de Crokyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |