SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
*staatskas van C.E weer gespektquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wilde dat niet doen.
Als iedereen even op www.thecitizen.nl klikt krijg ik ook weer wat euro’s.
Ja, infraroodquote:
Oeh lekker voor de spierenquote:
Trustequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer eens afronden dan. Tot morgen allen
Gisteren wel in de sauna van de sportschool gelegen. Was toch niemand, dus dan mag ik dat wel.quote:
wel eens van gehoord ja..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
Hasjiesj iedereen kent wel of heeft het een keertje gerookt, stickie draaien
[ afbeelding ]
mja, nu al ruim 2 jaar zoquote:
Gelijk de taart opquote:
Slaap zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
terwijl je het zo vet heb gemaakt met je schermen en stuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wel eens van gehoord ja..
[..]
mja, nu al ruim 2 jaar zo(en ja, ik kan wel een mogelijke oorzaak aanwijzen hoor)
vooral mn lego..
gamen doe ik zo nu en dan nog wel maar ook echt veel minder dan voorheen
Dat mag je ook als er wel mensen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren wel in de sauna van de sportschool gelegen. Was toch niemand, dus dan mag ik dat wel.
Ja, maar dat is zielig voor zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag je ook als er wel mensen zijn
Goede reis alvastquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde een stukje appelkruimelquote:
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl je het zo vet heb gemaakt met je schermen en stuur
nee joh zo ver is et nog nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, en das ook wel leuk hoor, en gebruik de power wel die ik heb, het is gewoon minder geworden.
misschien wordt ik ook gewoon oud en moet ik wat garaniums kopen
mwha weet niet, als ik plekje in bejaardenhuis kon boeken deed ik dat wel, beetje mooie verpleegstertjes in de kont knijpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |