Ja toch wel zeker 1-2 weken normaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt even dacht ik voordat antidepressiva werken. Voordat het echt positief effect heeft
Groenten terugquote:
Voorheen had Deen het. En nu haal ik bij de deka boodschappen en die heeft het ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat kan ik hier geloof ik nergens in de buurt halen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom vroeg er uit, heb je geen weekend?
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.quote:
Ook dat zit hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen had Deen het. En nu haal ik bij de deka boodschappen en die heeft het ook
Dan moet je maar gewoon winnen en vlug weer naar huisquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.
Ja die paprika is wel lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat zit hier niet in de buurtMaar is die wel rijkelijk gekruid, want de meeste huismerk paprika is vaak een beetje meh
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon winnen en vlug weer naar huis
Begin nu wel steeds meer trek in chips te krijgen, maar het is bijna bedtijdquote:
Jij gaat gewoon met dubbele cijfers winnen, ik geloof in jequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.
IDDQD. Dan win je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel weer eens leuk zijn om te winnen. Al twee wedstrijden op rij verloren.
Dat is vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend competitie. Uitwedstrijd. Half negen vertrekken.
Als je daar teveel over gaat nadenken lukt het zeker nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En natuurlijk kom ik nu nog niet in slaap.
Is ook zo. Dus dan nog even een spelletje op mijn telefoon doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je daar teveel over gaat nadenken lukt het zeker niet
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En natuurlijk kom ik nu nog niet in slaap.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzo
Rob de Nijs?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een rustgevend muziekje aan. Iets van regen op een tinnen dak ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |