https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2
5 OctoberMatchday 3quote:Astana vs Viktoria Plzeň (16:30)
Olimpija Ljubljana vs Slovan Bratislava (18:45)
K Klaksvk vs LOSC Lille (18:45)
Breidablik vs Zorya Luhansk (18:45)
Gent vs Maccabi Tel-Aviv (18:45)
Ballkani vs Dinamo Zagreb (18:45)
Bod/Glimt vs Club Brugge (18:45)
Beşiktaş vs Lugano (18:45)
AZ Alkmaar vs Legia Warszawa (21:00)
Aston Villa vs Zrinjski (21:00)
Fiorentina vs Ferencvros (21:00)
Čukarički vs Genk (21:00)
PAOK vs Frankfurt (21:00)
Aberdeen vs HJK Helsinki (21:00)
Nordsjlland vs Ludogorets (21:00)
Spartak Trnava vs Fenerbahe (21:00)Matchday 4quote:26 October
LOSC Lille vs Slovan Bratislava (18:45)
K Klaksvk vs Olimpija Ljubljana (18:45)
Gent vs Breidablik (18:45)
Maccabi Tel-Aviv vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Astana (18:45)
Lugano vs Club Brugge (18:45)
Dinamo Zagreb vs Viktoria Plzeň (21:00)
Bod/Glimt vs Beşiktaş (21:00)
AZ Alkmaar vs Aston Villa (18:45)
Fenerbahe vs Ludogorets (18:45)
Zrinjski vs Legia Warszawa (21:00)
Genk vs Ferencvros (21:00)
Fiorentina vs Čukarički (21:00)
Frankfurt vs HJK Helsinki (21:00)
Aberdeen vs PAOK (21:00)
Spartak Trnava vs FC Nordsjlland (21:00)
9 NovemberMatchday 5quote:Legia Warszawa vs Zrinjski (18:45)
Ferencvros vs Genk (18:45)
Čukarički vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs Aberdeen (18:45)
HJK Helsinki vs Frankfurt (18:45)
Nordsjlland vs Spartak Trnava (18:45)
Aston Villa vs AZ Alkmaar (21:00)
Ludogorets vs Fenerbahe (21:00)
Astana vs Ballkani (16:30)
Viktoria Plzeň vs Dinamo Zagreb (18:45)
Beşiktaş vs Bod/Glimt (18:45)
Slovan Bratislava vs LOSC Lille (21:00)
Olimpija Ljubljana vs K Klaksvk (21:00)
Breidablik vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
Club Brugge vs FC Lugano (21:00)
30 NovemberMatchday 6quote:Astana vs Dinamo Zagreb (16:30)
Olimpija Ljubljana vs LOSC Lille (18:45)
K Klaksvk vs Slovan Bratislava (18:45)
Gent vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Viktoria Plzeň (18:45)
Bod/Glimt vs Lugano (18:45)
Beşiktaş vs Club Brugge (18:45)
Breidablik vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
AZ Alkmaar vs Zrinjski (18:45)
HJK Helsinki vs Aberdeen (18:45)
Aston Villa vs Legia Warszawa (21:00)
Fiorentina vs Genk (21:00)
Čukarički vs Ferencvros (21:00)
Frankfurt vs PAOK (21:00)
Nordsjlland vs Fenerbahe (21:00)
Spartak Trnava vs Ludogorets (21:00)
14 Decemberquote:Legia Warszawa vs AZ Alkmaar (18:45)
Zrinjski vs Aston Villa (18:45)
Genk vs Čukarički (18:45)
Ferencvros vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs HJK Helsinki (18:45)
Aberdeen vs Frankfurt (18:45)
Ludogorets vs Nordsjlland (18:45)
Fenerbahe vs Spartak Trnava (18:45)
Slovan Bratislava vs Olimpija Ljubljana (21:00)
LOSC Lille vs K Klaksvk (21:00)
Maccabi Tel-Aviv vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Breidablik (21:00)
Viktoria Plzeň vs Astana (21:00)
Dinamo Zagreb vs Ballkani (21:00)
Club Brugge vs Bod/Glimt (21:00)
Lugano vs Beşiktaş (21:00)
Probeer maar niets meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
AZ heeft nog geen legia kansen gecreeerd.
hoe was het met je vriendenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:23 schreef GGMM het volgende:
Update: ik heb het schakelkanaal aan staan en ik heb een handje amandelen gepakt
Az heeft geen supportersquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je AZ-supporter bent mag je ook altijd op kuttijden naar het stadion, op zondag om 16.45 uur of donderdag om 21.00 uur.
Ik kijk Ajax altijd met m'n broertjequote:
Ja 16.45 valt mij ook op, waarom is dat dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je AZ-supporter bent mag je ook altijd op kuttijden naar het stadion, op zondag om 16.45 uur of donderdag om 21.00 uur.
Leukquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax altijd met m'n broertje
Dat was erg gezelligIn de rust hebben we een potje Mario kart gespeeld (dat was het hoogtepunt van de avond)
Alkmaarder kaas?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem zo lekker wat oude kaas denk ik.
Lekker maat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plakjes? @Drizztquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik blauwe kaas maar ik kreeg geen reactiesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goor varken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik blauwe kaas maar ik kreeg geen reacties
Ben ik geen fan van, maar dan heb je in ieder geval een persoonlijkheidquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is zo heftigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik geloof dit verder wel. Tot een volgende keer, mensen!
Welterustenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik geloof dit verder wel. Tot een volgende keer, mensen!
Pics graagquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ik ga blauwe kaas pakken een wijntje en douchen tot na de rust
Alweer?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ik ga blauwe kaas pakken een wijntje en douchen tot na de rust
Ik kijk wel maar bemoei niet. (Telefoon was leegquote:
Wanhopige poging om zijn baantje te behouden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
Beter dan tegen RKC
Dan mankeert er echt iets aan je ogen
Erg viesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coco doucht 'vanwege het milieu' maar 2 keer per jaar
Ik ontken dat concept.quote:
Koop jij ze bij IKEA?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat er paardenvlees zit in een bitterbal?
Paard =/= rundvleesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Huhquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Broodje aapquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, wel in een paardenbal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij mij zeiden ze altijd stierenvlees vroegerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat doet AZ dit weekend tegen Ajax?quote:
Voetballen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doet AZ dit weekend tegen Ajax?
Koop jij ze bij IKEA?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat er koeienmagen in een frikandel zitten?
“Paard eet je niet want een edel dier.”quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh goden, dat krijgen we ook nog.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zit idd een prachtige mix in.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat er koeienmagen in een frikandel zitten?
Laat u verrassen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh goden, dat krijgen we ook nog.
Altijd gevaarlijk, die clubs die tegen degradatie strijden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh goden, dat krijgen we ook nog.
Staken denk ik trouwens.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou je van paardrijden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paarden zijn hartstikke leuke dieren.
"Heeft er alle schijn van"quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Hij stond wel degelijk buitenspel"
Herhaling laat zien dat hij NIET buitenspel staat
Lijkt me niet slim, dan verlies je reglementair.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, dan verlies je reglementair.
Laat je club maar in de steekquote:
Merken ze niets van of ik wel of niet kijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat je club maar in de steek
Ja hij is er nu uit dus dat lukt wel.quote:
Wtfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Merken ze niets van of ik wel of niet kijk.
O ja? En hoe doen ze dat dan met die kijkcijfers? Nou?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Merken ze niets van of ik wel of niet kijk.
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:36 schreef Sked het volgende:
Het is wachten op de onfortuinlijke 1-1.
Maar GGMM is verre van een typische Nederlander.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het typisch Nederlands om te zeiken dat een tegengoal in de laatste minuten typisch Nederlands is.
Ik zal jou eens vasthoudenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit houdt AZ gewoon vast joh.
Typisch AZ ook.quote:
Ik ben tegen geweld.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:39 schreef KingRoland het volgende:
irriteer je de tegenstander, pakken ze waarschijnlijk eerder geel dan jou lol
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:39 schreef KingRoland het volgende:
ik drink op dit moment een iced americano
Edquote:
AZ had hele volgende ronde al veilig kunnen stellenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Villa staat nog steeds 0-0 tegen die prutsers uit Bosni
Dat is ietwat overdreven, maar ik begrijp je wel jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AZ had hele volgende ronde al veilig kunnen stellen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Spannend!!!!! Er was ooit een foksmiley met nagelbijten, maar die ben ik kwijt
Padtgodquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Ludogorets heeft een mindere avond.
Goeijquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Spannend!!!!! Er was ooit een foksmiley met nagelbijten, maar die ben ik kwijt
God wat ben ik blij dat ik ESPN ben gaan kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De keeper die als twaalfde man functioneert.
Ja natuurlijk Leo.
Mazzelaars. Maar die kun je gewoon hebben dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:53 schreef fetX het volgende:
Aston Villa op 1-0.
Iedereen 3 punten genot.
Daar zal hij wel flink van balen zeg!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem hem niet meer serieus.
Zooooooooooooooo wat lekker!quote:
Hahaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel flink van balen zeg!
Jonge ?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dagelijks met de cofficint bezig zijn houden van jonge belegen kaas.
Zeker. 48+ uit Gouda.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dagelijks met de cofficint bezig zijn houden van jonge belegen kaas.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:56 schreef KingRoland het volgende:
@:dombohetolifantje1 weekend-tip: Takeshi's castle.
Zo heb ik m'n vrouwen graag.quote:
stukje milf @RamboDirk @de_boswachterquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo heb ik m'n vrouwen graag.
Zijn dames uit Gouda zo speciaal?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo heb ik m'n vrouwen graag.
Lekker clubje dat Legiaquote:......
Poolse media melden echter dat het zou gaan om twee spelers van de Legia Warschau. De Mobiele Eenheid zou de spelersbus hebben bestormd en de voetballers hebben aangehouden. Ook circuleren er beelden op sociale media waarop zou zijn te zien dat er schermutselingen waren tussen de ME en vertegenwoordigers van Legia bij de bus. Volgens het Poolse TVP Sport heeft de voorzitter en eigenaar van de club klappen gekregen.
.....
.
https://www.tubantia.nl/b(...)uel-met-az~aed2bc57/
ACABquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 05:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker clubje dat Legia
Straks naar Polen mooi een heel peloton eigen bewaking meenemen. Gaat niet goed anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 05:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker clubje dat Legia
Die beveiliging die de voorzitter van Legia in elkaar heeft getimmerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Straks naar Polen mooi een heel peloton eigen bewaking meenemen. Gaat niet goed anders.
Volgens mij was dat de politie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die beveiliging die de voorzitter van Legia in elkaar heeft getimmerd?
Denk niet dat die welkom zijn
Ik zou ook niet gaan nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de politie?
Maar heel simpel. Geen eigen bewaking mee? Dan niet gaan, dit komt echt niet goed.
Wel eens in Polen bij een wedstrijd van Legia geweest? Daar staat politie in een soort militaire uitrusting, met zuurstoftanks vol traangas. De kans dat deze voor rekening van de politie komt acht ik heel klein.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:01 schreef Elan het volgende:
Politie in Nederland die een evenement laat escaleren.
Je verwacht het niet.
Lolquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens in Polen bij een wedstrijd van Legia geweest? Daar staat politie in een soort militaire uitrusting, met zuurstoftanks vol traangas. De kans dat deze voor rekening van de politie komt acht ik heel klein.
Dat kun je wel aan hun overlaten ja. Het is bijzonder hoe wij hier alles laten escaleren. Van een plastic beker op het veld tot daadwerkelijk supportersgeweld niks kan van te voren adequaat ingeschat laat staan aangepakt worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens in Polen bij een wedstrijd van Legia geweest? Daar staat politie in een soort militaire uitrusting, met zuurstoftanks vol traangas. De kans dat deze voor rekening van de politie komt acht ik heel klein.
Ik ben in m'n leven al ruim 20 jaar met enige regelmaat bij Legia geweest en wat jij beschrijft heb ik hooguit 1 keer meegemaakt tegen een Russische club.quote:
Gewoon wat bullenbakken van de Ben-side meenemen als begeleiding van spelers en staff.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de politie?
Maar heel simpel. Geen eigen bewaking mee? Dan niet gaan, dit komt echt niet goed.
Vergeet je klappertjes niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon wat bullenbakken van de Ben-side meenemen als begeleiding van spelers en staff.
Denk hetzelfde als Twente met Hammarby, niet veilig genoeg voor fans om daar zo maar heen te gaan en gewoon een terrasje te pakken in je AZ outfit....quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Straks naar Polen mooi een heel peloton eigen bewaking meenemen. Gaat niet goed anders.
Ik had het niet perse over de fans; selectie, staf en bestuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als Twente met Hammarby, niet veilig genoeg voor fans om daar zo maar heen te gaan en gewoon een terrasje te pakken in je AZ outfit....
Klopt, precies dit. Daarom wat bullenbakken meesturen van de Ben-side. Geef ze een klus en ze klaren hem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik had het niet perse over de fans; selectie, staf en bestuur.
Maar ik zou als fan ook zeker niet gaan nee.
Ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Legia, is dat ook zo'n extreemrechtse aanhang? Daar heb je er in het Oostblok volgens mij nog wel wat van.
Misschien willen er wel wat van die Cambuur"supporters" mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, precies dit. Daarom wat bullenbakken meesturen van de Ben-side. Geef ze een klus en ze klaren hem.
Lijkt me niet nodig als je een vijftigtal (extra bus) aan bullenbakken van de ben-side kan meesturen met spelers & staf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien willen er wel wat van die Cambuur"supporters" mee.
Vrienden van Bernhard. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Legia, is dat ook zo'n extreemrechtse aanhang? Daar heb je er in het Oostblok volgens mij nog wel wat van.
Lijken net feyenoordersquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 05:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker clubje dat Legia
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:01 schreef Elan het volgende:
Politie in Nederland die een evenement laat escaleren.
Je verwacht het niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)elijk-poolse-spelersquote:In de aanloop naar de wedstrijd was het ook al onrustig. Aanhangers van de Poolse voetbalclub hebben de toegangspoort van het stadion in Alkmaar bestormd, meldt de politie. Daarbij is n ME'er bewusteloos geraakt. De gewonde ME'er is behandeld en kon daarna niet verder werken.
De mobiele eenheid wist de bestorming niet te voorkomen, vanwege het heftige geweld dat tegen stewards en de politie werd gebruikt, meldt de politie.
De ME heeft traangas ingezet. De Legia-aanhangers wisten een aantal wapenstokken en pepperspray van de ME afhandig te maken. De woordvoerder meldt vanochtend vroeg dat een deel nog niet terug is bij de politie.
Een aantal bezoekers wist vanwege de onrust zonder kaartje of controle van de toegangsbewijzen het stadion binnen te komen.
Belachelijk dat die Poolse hooligans dat vanmorgen niet even netjes hebben teruggegeven op het bureau inderdaadquote:De woordvoerder meldt vanochtend vroeg dat een deel nog niet terug is bij de politie.
Ze hebben Pietjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:
Gelukkig heeft AZ geen supporters dus ook geen probleem dat er een paar afgemaakt worden bij de uitwedstrijd.
https://nos.nl/artikel/24(...)jd-az-legia-warschauquote:Bij de ongeregeldheden in Alkmaar na afloop van de Europese wedstrijd van AZ tegen Legia Warschau is de veiligheidscordinator van AZ mishandeld, melden diverse bronnen aan de NOS.
Twee voetballers van de Poolse ploeg zijn aangehouden. Volgens verschillende berichten gaat het om Josu Pesqueira en Radovan Pankov.
Hoewel de politie niet bevestigen wil dat deze spelers van Legia zijn aangehouden, zegt een woordvoerder wel dat het gaat om een man van 28 uit Servi en een man van 33 uit Portugal. Dit komt overeen met de personalia van Pankov en Josu.
Verder bevestigt de politie alleen dat er gisteravond iemand is mishandeld en naar het ziekenhuis is gebracht.
De opgepakte verdachten zitten sinds gisteravond vast. De rest van de ploeg van Legia is inmiddels teruggevlogen naar huis.
quote:De Poolse premier Morawiecki heeft op X gereageerd op de incidenten van gisteravond. Hij heeft het over "zorgelijke berichten uit Alkmaar". Hij heeft het Poolse ministerie van Buitenlandse Zaken gevraagd om "diplomatieke stappen te zetten" om duidelijk te krijgen wat er gisteravond precies is gebeurd.
De Poolse minister van Buitenlandse Zaken wil met name onderzoeken of de Nederlandse politie de wet heeft overtreden in hoe er met Poolse fans is omgegaan. Hij roept Poolse burgers "tegen wie ongepast optreden van de diensten heeft plaatsgevonden" op om zich te melden bij het Poolse consulaat.
'Kijk naar eigen club'
Minister van Justitie Yeşilgz noemt de ongeregeldheden "pure armoe". De kritiek van de Poolse premier wuift ze weg. "Ik heb liever dat hij eerst even naar zijn eigen club kijkt."
Premier Rutte is door zijn Poolse collega aangesproken op de arrestaties. Ze zijn allebei in het Spaanse Granada voor een EU-top. Een woordvoerder van Rutte zegt tegen het ANP dat Morawiecki de kwestie bij Rutte kort aan de orde heeft gesteld. Rutte heeft Morawiecki gezegd dat de zaak de verantwoordelijkheid is van politie, justitie en burgemeester.
Voetbalclub Legia spreekt van schandalige gebeurtenissen en geeft om 14.00 uur een persconferentie in het eigen stadion.
Wel een lafbek die Rutte om naar de gemeente te wijzen ipv z'n mensen te beschermenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs Rutte is er op aangesprokenPolen zet zichzelf voor lul.
[..]
Zeer binnenkort verkiezingen, wij hadden een Turkse minister. Zij een voetbalrel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs Rutte is er op aangesprokenPolen zet zichzelf voor lul.
[..]
In december gaat er een bus met bullenbakken van de ben-side die kant op. 1 september 1939 all over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar wisten hun buren in '39 wel raad mee.
Lijkt mij wel. Zijn eerder boetes voor gegeven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:02 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of er nog sancties volgen op het wangedrag van die supporters in Athene.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Zijn eerder boetes voor gegeven.
Helemaal niet. Er zijn gewoon boetes gegeven voor schijnen met laser pointers. Dat jij nou de hele dag een leven verzint waar je door je koortsdromen van de alcohol in gaat geloven is niet mijn probleem.quote:
Volgende keer dus geen supporters uit Polen meer toelaten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
Het verhaal vwb Legia (gemeente, politie, OM):
https://nos.nl/artikel/24(...)len-az-personeel-aan
Matig....quote:De autoriteiten hadden het uitvak hierna het liefst ontruimd, maar dat kon niet omdat er niet genoeg agenten beschikbaar waren.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon verkiezingsretoriek in Polen. Over twee weken verkiezingen daar, even snel nog wat zieltjes winnen en met vingertjes wijzen.
1 van de 2 op de foto is veroordeeld voor discriminatiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog even Rutte erbij betrekken lol
Whataboutism om politiegeweld goed te pratenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die lui uit Warschau zijn natuurlijk allemaal lieve jongens...
Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Whataboutism om politiegeweld goed te praten
Mogen ze wat jou betreft op een bepaald moment wel geweld gebruiken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die twee spelers hebben iemand van AZ het ziekenhuis ingeslagen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Eerder op de dag al een MEer bewusteloos. Niet aan de afspraken gehouden mbt omwisselen van kaarten. Gewoon tuig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die twee spelers hebben iemand van AZ het ziekenhuis ingeslagen?
Alsof dat gebeurd isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die twee spelers hebben iemand van AZ het ziekenhuis ingeslagen?
Nee de staat dient geen geweldsmonopoly te hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogen ze wat jou betreft op een bepaald moment wel geweld gebruiken?
Die wonnen met 0-4quote:
Of voor ADO.quote:
Zonnestraaltje genoteerd.quote:
Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer komt de Toto met Coco?
Hoiquote:
Heyquote:
AZ tegen de nummer 5 en Ajax tegen de nummer 7 van Engeland.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ als eerste, dan gaan er zowaar mensen kijken.
Aston Villa schat ik toch wat hoger in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
AZ tegen de nummer 7 en Ajax tegen de nummer 5 van Engeland.
Ik weet niet of dat veel uit maakt.
Villa won een paar weken geleden nog met 6-1 van Brighton dacht ik, AZ gaat een zware avond hebben vrees ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
AZ tegen de nummer 5 en Ajax tegen de nummer 7 van Engeland.
Ik weet niet of dat veel uit maakt.
Coco neemt AZ gewoon niet serieus.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:27 schreef PicoMMP het volgende:
Geen voorspellingen van @:coco vandaag, dan is er weinig aan
Wie wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco neemt AZ gewoon niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |