SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat is vervelend. Dat was de laatste tijd bij de Stadsschouwburg in Utrecht ook al. Maakt een avondje uit niet echt leuker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is daar voor de deur in het parkje niet pluis, echt bizar veel overlast van dronken daklozen en ander schorriemorrie
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet altijd aan onze Vietnamese loempiaboer denken bij dit lied…
Oh was het weer eens zo ver daar? Dat parkje is echt berucht, je schijnt er prima te kunnen slapen als daklozequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Dat was de laatste tijd bij de Stadsschouwburg in Utrecht ook al. Maakt een avondje uit niet echt leuker.
Vietnamese loempia’squote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet altijd aan onze Vietnamese loempiaboer denken bij dit lied…
Ja, het was weer mis. Nu hebben ze ze succesvol verjaagd daar en zitten ze bij Lepelenburg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh was het weer eens zo ver daar? Dat parkje is echt berucht, je schijnt er prima te kunnen slapen als dakloze
Stiekem door het slotje heengepost.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de meer dan laatste lapo in het vorige topique…
Er zit geen waarschuwing op als je dat doet, dus in de buurt van post #300 posten is het altijd gevaarlijk…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Stiekem door het slotje heengepost.
Bedankt hè!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat er alvast vandoor![]()
Bedankt KJ en een fijne avond allemaal.
Fijne avond, Tjoent. Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Fijne avond nog, gezellig dat je er wasquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Dank uquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
En wie weet tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Nee, dan zit ik op een eiland en dan niet vlakbij op Texel…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, MadMaster ga je mee naar Den Helder op 5 november?
Oh, je gaat de warmte opzoeken, lekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik op een eiland en dan niet vlakbij op Texel…
Wij kijken vanavond F1, dus ik denk dat we alleen het einde van je show meekrijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben van plan om vanavond, voorafgaand aan Melting, weer eens te draaien. Waarschijnlijk gewoon vanaf 19:00 uur, misschien een halfuurtje eerder. Ik laat het nog weten.
Same, "zo" kwali en dan 20u sprintrace. misschien tussendoor wel even.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kijken vanavond F1, dus ik denk dat we alleen het einde van je show meekrijgen
quote:
Goede avond dame en heer.quote:
Ach ja, ik twijfelde nog even of hij het solo zong of met die band waar hij ook dat Zuid-Afrika lied mee zong.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde een hint geven, maar je wist het al.
[ afbeelding ]
Africa Bombata.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik twijfelde nog even of hij het solo zong of met die band waar hij ook dat Zuid-Afrika lied mee zong.
Goede avond en welkom trouwens.quote:
Ik gok dat ze een l las waar een k stond.quote:
Gelukkig was Symph er met zijn verstand wel bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een l las waar een k stond.
Ja, dat weet jij dan weer. Ik hoor dit voor het eerst.quote:
quote:
Ik niet, maar ik had het verdrongen. Ik denk aan Busta Rhymes of zoiets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij dan weer. Ik hoor dit voor het eerst.
Ah, Busta Rhymes ken ik inderdaad wel. Maar dit nummer kende ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had het verdrongen. Ik denk aan Busta Rhymes of zoiets.
Dit is inderdaad niet zijn beste nummer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, Busta Rhymes ken ik inderdaad wel. Maar dit nummer kende ik gelukkig niet.
Zit je op een kameel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
En we galopperen lekker mee in dit nummer.
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?quote:
Ik gok op beide.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?
Tja, ik zit op de prairie bij dit nummer.quote:
Oscar gewonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?
De prairie in Egypte?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zit op de prairie bij dit nummer.
Nee, ik had toch geen idee dat dit Egyptian Reggae was? Ik ben Symph niet. Ik heb gewoon mijn eigen fantasie bij dit nummer. En mijn fantasie gaat zelden of nooit over Egypte, moet ik zeggen.quote:
Hoi MadMaster. Gaat het goed daar met de Pirates?quote:
Je waant je nooit Cleopatra?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had toch geen idee dat dit Egyptian Reggae was? Ik ben Symph niet. Ik heb gewoon mijn eigen fantasie bij dit nummer. En mijn fantasie gaat zelden of nooit over Egypte, moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je waant je nooit Cleopatra?![]()
Baden in Ezelinnenmelk en zo?
quote:
Yep, vanmiddag de 1e wedstrijd (Best of Seven) in R'dam met 6-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi MadMaster. Gaat het goed daar met de Pirates?
Ik was nog sneller, want ik moest een paar seconden wachten voordat ik kon postenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik wist bij de eerste klanken dat jij er gelijk op zou zitten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Yep, vanmiddag de 1e wedstrijd (Best of Seven) in R'dam met 6-1 gewonnen.
Morgen de 2e pot…
[ afbeelding ]
Ik zag al dat je een goede middag hebt gehad. Een goed begin is het halve werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Yep, vanmiddag de 1e wedstrijd (Best of Seven) in R'dam met 6-1 gewonnen.
Morgen de 2e pot…
[ afbeelding ]
Wow.... indrukwekkend gebouw ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje is in Las Vegas voor een concert van U2
[ afbeelding ]
Ik heb niks met Vegas of met U2, maar dat gebouw vind ik dus wel heel indrukwekkend.
We hebben in ieder geval virtueel op kop gestaan, dat kunnen ze niet meer afpakken…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag al dat je een goede middag hebt gehad. Een goed begin is het halve werk
Dat hebben we ook nog even overwogen om te bezoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niks met Vegas of met U2, maar dat gebouw vind ik dus wel heel indrukwekkend.
De mogelijkheden zijn eindeloos met die koepel!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 450 dollar, heb ik begrepen…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos met die koepel!
Wat kostte dat kaartje? Ben echt nieuwsgierig
Over een paar weken…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: wanneer vertrek je richting ABC?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 450 dollar, heb ik begrepen…
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
Je t'aime, moi non plus van Birkin en Gainsbourg
Ik weet het niet, ik weet alleen dat het heel duur was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos met die koepel!
Wat kostte dat kaartje? Ben echt nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
Echt een topstuk dit nummer, die geilheid haha
Of het kaartje nou 450, 1000 of 2000 dollar kost, dat ding zit toch wel vol lijkt me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat het heel duur was.
Idem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben twee keer in Vegas geweest. Een derde keer hoeft van mij niet zo.
Op weg ernaar toe wel een wandeling over de Hooverdam gemaakt, dat was wel indrukwekkend
Net even nagevraagd. Hij heeft er 700 dollar voor betaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Of het kaartje nou 450, 1000 of 2000 dollar kost, dat ding zit toch wel vol lijkt me.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Net even nagevraagd. Hij heeft er 700 dollar voor betaald
Oh? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
Ook geschreven door Bolland en Bolland
Ook geproduceerd…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
Ook geschreven door Bolland en Bolland
Ach ja, zo heeft iedereen zijn eigen uitspattingen.quote:
Sodeknetter, wat een bedrag….quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. .quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft iedereen zijn eigen uitspattingen.
Ik snap t wel hoor. Ik had er ook wel wat voor neergelegd die koepel in te gaan, als je er toch bent. Is maar één keer in je leven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hele Europese tours achter U2 aan gereisd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap t wel hoor. Ik had er ook wel wat voor neergelegd die koepel in te gaan, als je er toch bent. Is maar één keer in je leven.
U2 is dan wat minder haha.
Ja, dat wou ik ook net zeggen. Ik kende het niet, maar vond het wel leuk.quote:
Nederlandse band, die regelmatig naakte dames over het podium lieten huppelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik ook net zeggen. Ik kende het niet, maar vond het wel leuk.
Ah.... ik dacht dat hij het nummer bedoelde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De melodielijn.
Zit aardig wat overeenkomst in…
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
Fooled around and fell in love - Elvin Bishop
Ik vind de Rolling Stones ook niks t.o.v. de Beatles…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
Ik vond T-Spoon toch wel een heel stuk minder dan 2 Brothers on th e 4th Floor.
Was vanmiddag lekker weer, als je in de zon gezeten hebt, is dat best vermoeiend.quote:
Wat?quote:
Dat dus, was ook al om 6.30 uur op en om 11.30 in het zonnetje in het stadion…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Was vanmiddag lekker weer, als je in de zon gezeten hebt, is dat best vermoeiend.
2 Brothers was veel spannender idd, T-Spoon flauwer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
Ik vond T-Spoon toch wel een heel stuk minder dan 2 Brothers on th e 4th Floor.
Fijne avond nog en have fun morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Prettige voortzetting, ik ga even TV kijken of zo…
Dan manifesteer je het gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de voorspelling zegt geen zon morgen
Fijne avond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Fijne avond nog, MadMaster.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat het door een vrouw werd gezongenquote:
En dat noemt zich dan man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door een vrouw werd gezongen
Was uit die talentjachtperiode met Idols, hij won geloof ik de Britse versie daarvan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door een vrouw werd gezongen
Moan was een popgroep uit Arnhem, in 1964 opgericht door Erlend Josephy, aanvankelijk opererend onder de naam The Moans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Nederlands product, duidelijk hoorbaar
Ik heb geen alcohol in huis, dus ik drink niet met je mee, vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol in huis, dus ik drink niet met je mee, vanavond.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Moan was een popgroep uit Arnhem, in 1964 opgericht door Erlend Josephy, aanvankelijk opererend onder de naam The Moans.
Of juist wel.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je weer niet goed voor jezelf gezorgd.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit moeten mijnwerkers zijn.
Het is steenkolen Engels
Deze band is later Long Tall Ernie & The Shakers geworden.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
Take a letter, Maria
Geen idee van wie.
Echt?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef livelink het volgende:
Robert Jacketti and the Scooters - I save the day
Jij bent ook meer van de carnavals muziek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor deze vrolijkheid ben ik echt allergisch![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Kan er even niet opkomen.
Fijn nummer dit
Ja precies, dat is niet zo nepquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van de carnavals muziek?
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
De foto op het volgende hoesje in genomen meteen nadat hij in zijn ballen was getrapt.
Op vrijdagmiddag om 10 voor 6 ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
De foto op het volgende hoesje in genomen meteen nadat hij in zijn ballen was getrapt.
Het hoesje hierna hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag om 10 voor 6 ook.
Ze hadden er geen zin in klaarblijkelijk
Klopt niet hoor. Dan zou hij voorovergebogen moeten staan.quote:
Of het beeld is gedraaid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt niet hoor. Dan zou hij voorovergebogen moeten staan.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
Kinderen uit de buurt kwamen ooit bij mij aan de deur dat ik moest komen omdat er iets met mijn zoon aan de hand was. Dus ik er naartoe gerend. Lag hij op de grond te kermen. Was met zijn fiets van een schans gesprongen en van het zadel gegleden bij het neerkomen. Hij was toen 7 of zo en volledig in paniek.![]()
En al die kinderen in de buurt ook geen idee wat er aan de hand was natuurlijk.
Ik voel met terugwerkende kracht met hem meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
Kinderen uit de buurt kwamen ooit bij mij aan de deur dat ik moest komen omdat er iets met mijn zoon aan de hand was. Dus ik er naartoe gerend. Lag hij op de grond te kermen. Was met zijn fiets van een schans gesprongen en van het zadel gegleden bij het neerkomen. Hij was toen 7 of zo en volledig in paniek.![]()
En al die kinderen in de buurt ook geen idee wat er aan de hand was natuurlijk.
Weer wat meer gelukkig. Maar hij heeft boulderen ontdekt nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zal zeer gedaan hebben......![]()
Fietst hij nog steeds zoveel?
Dat zegt me niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Weer wat meer gelukkig. Maar hij heeft boulderen ontdekt nu.
Dat is klimmen toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe oud is hij nu?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Klimmen, maar niet echt heel hoog, dus je hoeft niet met touwen en zo en je hoeft dus ook niet iemand mee te hebben om te zekeren.quote:
Guys n Dollsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
Wie heeft dit nog gezongen?
Ik kan er niet opkomen.
Google zegt The Pretenders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
Wie heeft dit nog gezongen?
Ik kan er niet opkomen.
Wel de moeilijke versie van klimmen. Wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Klimmen, maar niet echt heel hoog, dus je hoeft niet met touwen en zo en je hoeft dus ook niet iemand mee te hebben om te zekeren.
Ja.... dan weet moet ik ze morgen allemaal luisteren zeker.quote:
Die van de Pretenders is ook wel herkenbaar qua sound, en hoewel ik best fan van ze ben, hadden ze dat niet moeten doen. Doet geen recht aan het nummer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... dan weet moet ik ze morgen allemaal luisteren zeker.
Dat weet ik niet.quote:
Daarom vraag ik het juist.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik denk hierbij aan Bachman Turner Overdrive.
Het intro leek ook op dat liedje van de Stones, Let's Work of zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Kijk, ik heb er wel wat verstand van (soms). My sweet Louise zal het wel heten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap waarom je dat denkt.
Deze band is wel opgericht door meneer Bachman.
Ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het intro leek ook op dat liedje van de Stones, Let's Work of zo.
Precies mijn eerste gedachte…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
De royalties komen wel binnen bij Randy vanavond, net met The guess who ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap waarom je dat denkt.
Deze band is wel opgericht door meneer Bachman.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, ik heb er wel wat verstand van (soms). My sweet Louise zal het wel heten.
Ah, Melting heeft vast een dealtje gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De royalties komen wel binnen bij Randy vanavond, net met The guess who ook al
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, Melting heeft vast een dealtje gemaakt.
quote:
Trio uit Den Haag met als zangeres eerst Sylvia van der Molen en later Jeanette Berlauwt (afkomstig uit Rhenen). Verder: Doy Salsbach en Hans Wieringa (eerder in Duo Alegria).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |