SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat is vervelend. Dat was de laatste tijd bij de Stadsschouwburg in Utrecht ook al. Maakt een avondje uit niet echt leuker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is daar voor de deur in het parkje niet pluis, echt bizar veel overlast van dronken daklozen en ander schorriemorrie
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet altijd aan onze Vietnamese loempiaboer denken bij dit lied…
Oh was het weer eens zo ver daar? Dat parkje is echt berucht, je schijnt er prima te kunnen slapen als daklozequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Dat was de laatste tijd bij de Stadsschouwburg in Utrecht ook al. Maakt een avondje uit niet echt leuker.
Vietnamese loempia’squote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet altijd aan onze Vietnamese loempiaboer denken bij dit lied…
Ja, het was weer mis. Nu hebben ze ze succesvol verjaagd daar en zitten ze bij Lepelenburg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh was het weer eens zo ver daar? Dat parkje is echt berucht, je schijnt er prima te kunnen slapen als dakloze
Stiekem door het slotje heengepost.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de meer dan laatste lapo in het vorige topique…
Er zit geen waarschuwing op als je dat doet, dus in de buurt van post #300 posten is het altijd gevaarlijk…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Stiekem door het slotje heengepost.
Bedankt hè!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat er alvast vandoor![]()
Bedankt KJ en een fijne avond allemaal.
Fijne avond, Tjoent. Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Fijne avond nog, gezellig dat je er wasquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Dank uquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
En wie weet tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Nee, dan zit ik op een eiland en dan niet vlakbij op Texel…quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, MadMaster ga je mee naar Den Helder op 5 november?
Oh, je gaat de warmte opzoeken, lekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik op een eiland en dan niet vlakbij op Texel…
Wij kijken vanavond F1, dus ik denk dat we alleen het einde van je show meekrijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben van plan om vanavond, voorafgaand aan Melting, weer eens te draaien. Waarschijnlijk gewoon vanaf 19:00 uur, misschien een halfuurtje eerder. Ik laat het nog weten.
Same, "zo" kwali en dan 20u sprintrace. misschien tussendoor wel even.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kijken vanavond F1, dus ik denk dat we alleen het einde van je show meekrijgen
quote:
Goede avond dame en heer.quote:
Ach ja, ik twijfelde nog even of hij het solo zong of met die band waar hij ook dat Zuid-Afrika lied mee zong.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde een hint geven, maar je wist het al.
[ afbeelding ]
Africa Bombata.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik twijfelde nog even of hij het solo zong of met die band waar hij ook dat Zuid-Afrika lied mee zong.
Goede avond en welkom trouwens.quote:
Ik gok dat ze een l las waar een k stond.quote:
Gelukkig was Symph er met zijn verstand wel bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een l las waar een k stond.
Ja, dat weet jij dan weer. Ik hoor dit voor het eerst.quote:
quote:
Ik niet, maar ik had het verdrongen. Ik denk aan Busta Rhymes of zoiets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij dan weer. Ik hoor dit voor het eerst.
Ah, Busta Rhymes ken ik inderdaad wel. Maar dit nummer kende ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had het verdrongen. Ik denk aan Busta Rhymes of zoiets.
Dit is inderdaad niet zijn beste nummer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, Busta Rhymes ken ik inderdaad wel. Maar dit nummer kende ik gelukkig niet.
Zit je op een kameel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
En we galopperen lekker mee in dit nummer.
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?quote:
Ik gok op beide.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?
Tja, ik zit op de prairie bij dit nummer.quote:
Oscar gewonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Max gewonnen of ben je gewoon blij ons te zien?
De prairie in Egypte?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zit op de prairie bij dit nummer.
Nee, ik had toch geen idee dat dit Egyptian Reggae was? Ik ben Symph niet. Ik heb gewoon mijn eigen fantasie bij dit nummer. En mijn fantasie gaat zelden of nooit over Egypte, moet ik zeggen.quote:
Hoi MadMaster. Gaat het goed daar met de Pirates?quote:
Je waant je nooit Cleopatra?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had toch geen idee dat dit Egyptian Reggae was? Ik ben Symph niet. Ik heb gewoon mijn eigen fantasie bij dit nummer. En mijn fantasie gaat zelden of nooit over Egypte, moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je waant je nooit Cleopatra?![]()
Baden in Ezelinnenmelk en zo?
quote:
Yep, vanmiddag de 1e wedstrijd (Best of Seven) in R'dam met 6-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi MadMaster. Gaat het goed daar met de Pirates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |