Heb je geen ticketnummer?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk altijd zo'n centraal nummer: huisarts belt, maar als je terugbelt krijg je weer een wachtrij en weet men van niets als je eindelijk aan de beurt bent. Nu maar weer wachten, iemand belt in de middag terug
Ja, maar jouw oom heet Elon Muskquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er alleen al 11 kwijt aan import charges voor mijn volgende biljetje
Het is geen slagerquote:
Ja dat snap ik, maar 's avonds "honger" hebben overleef ik wel. Al is dat inderdaad vaak gewoon snaaizin ipv honger. Overdag is het gewoon full on hangry.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof ze iedereen eenzelfde eetlijstje aansmeren tbh. Want wat je zegt, klopt gewoon.
Waarschijnlijk gooien ze die bak kwark naar de avond, omdat dan het gros aan het snaaien slaat (snacken voor de tv). Idee is dat een geplande snack met 'iets lekkers' (aka de chocolade) die gewoonte vervangt.
Maar dan moet je die gewoonte wel al hebben.
Ik ben niet zo scherp vandaag blijkbaarquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
grappen uitleggen maakt ze per definite niet leuk (je zei "hartig woordje")
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bifi's, speklappen en vlapunten brie
Oh, wel even uitzoeken dan, die heeft veel meer biljetjes.quote:
Hm, dat bevestigt m'n lopende band-gevoel alleen maar meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar 's avonds "honger" hebben overleef ik wel. Al is dat inderdaad vaak gewoon snaaizin ipv honger. Overdag is het gewoon full on hangry.
Achteraf hebben we het ook helemaal niet gehad over doelen, het snaaien en weet ik wat.moeilijk.
(dan sjoemel ik wel wat. richtlijnen aanhouden maar met eigen invulling ofzo)
[..]
met een schepje nesquick?quote:
ik vind dit heel raarquote:
ja moet hij weten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wel even uitzoeken dan, die heeft veel meer biljetjes.
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARDquote:
Voor de onwetenden:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD
Betaal er apart voor, maar ze horen wel bij de sportschool. (sportschool is van hun).quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, dat bevestigt m'n lopende band-gevoel alleen maar meer.Zitten deze ergens bij een abo in of betaal je er apart voor?
die voel ik ook vandaag. gisteren wat veel drops en grotere sprongen gedaan na een tijdje niet grote dingen gedaan te hebben.quote:
Spanje zal wel snel zorgen dat ze in Nederland belanden, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zittrn ze toch in spanje, doel gehaald
voortaan op de plank in internationale wateren dumpen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD
jij geeft ze geen suikerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik een filmpje van m'n ouders, dat m'n angstige caaf gewoon met de voorpoten op de rand van de kooi staat te schooien. Bij mij doet ze dat niet
laat ze bij je ouders en koop nieuwequote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik een filmpje van m'n ouders, dat m'n angstige caaf gewoon met de voorpoten op de rand van de kooi staat te schooien. Bij mij doet ze dat niet
echte fitboyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
die voel ik ook vandaag. gisteren wat veel drops en grotere sprongen gedaan na een tijdje niet grote dingen gedaan te hebben.
moet echt m'n onderrug weer trainen.
morgen weer. dan staat toch rug schouders en triceps op het programma
Als ik fit was geweest dan had ik geen last gehad na 2 uurtjes trainenquote:
Ping ontvangenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik 4 jaar terug al opgegeven
[..]
lekker op tijd
zeg @:nattekat werkt het wel als ik jou niet quote of doet gewoon quote + mention gekke dingen en stuk kapot zijn
Nou ja, ik moet een half uur nog proberenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik fit was geweest dan had ik geen last gehad na 2 uurtjes trainen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik fit was geweest dan had ik geen last gehad na 2 uurtjes trainen
Als hij de FEBO-muur weer leegeet dan heeft ie het ook wel verdiend na het trainen!quote:
Klinkt echt mega goorquote:
Van sporten ga je ook beter in je vel zittenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:03 schreef Pheno het volgende:
En ja, ik moet afvallen, maar laat ik me eerst maar weer lekker in mijn (teveel aan ) vel voelen voordat ik weer wat begin
Klopt niet eensquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"bel ik gelegen."
Nee, ik zit gewoon op mijn stoel. "
#kantoorhumor
Zit je niet ook gelijk wat beter in je vel als je minder weegt dan? Dat heb ik altijd wel eigenlijk. Maar begrijp ook wel dat je misschien even de zin/energie nu niet hebt om er wat aan te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:03 schreef Pheno het volgende:
En ja, ik moet afvallen, maar laat ik me eerst maar weer lekker in mijn (teveel aan ) vel voelen voordat ik weer wat begin
Het is vooral energie. Ik ben nu herstellende (fysiek dan van lc) en het lijkt beter te gaan, maar het vertrouwen dat het meteen goed komt als ik weer ga sporten is er nog zeker niet. Daarom ook over een uur of wat eens wat lichts proberen, kijken of ik vanavond/morgen weer compleet in de prak lig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je niet ook gelijk wat beter in je vel als je minder weegt dan? Dat heb ik altijd wel eigenlijk. Maar begrijp ook wel dat je misschien even de zin/energie nu niet hebt om er wat aan te doen.
Ja weinig hequote:
You know you want itquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt mega goor
Inb4 je bent zelf
Dokter Pauw komt dan ook uit een nette buurt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
@:ama dokter pauw en steen even geluisterd. Beetje meh. En verbazingwekkend genoeg geen kanker er in.
Bij jou uit de buurt tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dokter Pauw komt dan ook uit een nette buurt.
Geen idee welke combinatie maar teveel ploink ga ik wel in mee ja. Męn wat ben ik aan vakantie toe.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens eens. Teveel ploink.
Wel gegrinnikt om de combinatie.
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
@:ama dokter pauw en steen even geluisterd. Beetje meh. En verbazingwekkend genoeg geen kanker er in.
Je bent net terug van een mini vakantie naar Rigaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee welke combinatie maar teveel ploink ga ik wel in mee ja. Męn wat ben ik aan vakantie toe.
Leek mij ook niet maar het is wel waar steen om bekend staatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.
Kun je om lachen maar zo is het welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent net terug van een mini vakantie naar Riga
Nou was dat wel met 2 vrouwen. Dus dat is wel extra vermoeiend natuurlijk
Dat is waar maar Steen kent wel meer woorden dan alleen het woord kanker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leek mij ook niet maar het is wel waar steen om bekend staat
Het scheelt niet veelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar Steen kent wel meer woorden dan alleen het woord kanker.
Te oud om een weekend lang 2 vrouwen te verwennenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je om lachen maar zo is het welik word hier gewoon te oud voor
Klopt, maar naar wat ik uit betrouwbare bron gehoord heb, ook nog een beetje het kak-deel.quote:
Dit was zijn rebelse fase en is er in blijven hangenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar naar wat ik uit betrouwbare bron gehoord heb, ook nog een beetje het kak-deel.
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.
seksistischquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.
Heel feestelijk toch?![]()
OOOOOH, hahahahahaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
DIMM gaat voor een carričre als rapper.
Alsof mannen niet vermoeiend zijn hequote:
Letters en woordenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
Ik snap nu waar 'dimmy' vandaan komt![]()
goedemorgen
Jezusquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
Mijn hemelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
dommyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
leven is vermoeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof mannen niet vermoeiend zijn he
[..]
Letters en woorden
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
Kwartje valt na een jaar
hahahaquote:
Je weet wel waarom we je soms krekkie noemen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leven is vermoeiendmaar ook wel gezellie
[..]
[..]
hahahaheb er geen seconde bij stilgestaan dat het uberhaupt ergens vandaan zou komen
Ik geloof hier niks van. Heb je nog nooit gezien hierquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom van de straat jwz. Kanaleneiland represent
Het leven is een groot feest maar je moet zelf de slingers ophangenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leven is vermoeiendmaar ook wel gezellie
[..]
[..]
hahahaheb er geen seconde bij stilgestaan dat het uberhaupt ergens vandaan zou komen
Dit loopt niet lekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
And I still got love for the streets, it's the D-I-M-M-Y
Heeft volgens mij weinig met leeftijd te maken, ik heb ook weer een week nodig om er van bij te komen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.
Is Fles zo vermoeiend?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig met leeftijd te maken, ik heb ook weer een week nodig om er van bij te komen hoor
Ik hou van jou met je ogen zo blauw als een kabeljauw in de kouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.
Op vakantie naar Salou met een 18karaats rolex onder mijn mouw. Wauw.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.
Op vakantie naar Salou met een 18karaats rolex onder mijn mouw. Wauw.
Ongeloveloosquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
Multitalentje ben ik toch ook
Princess Dimmy & Dr Flash, klinkt als een goed rapduo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou van jou met je ogen zo blauw als een kabeljauw in de kou
Scheelt ook dat we met ons drieën waren natuurlijk. Met een wat groter groepje is het ook makkelijker om dan te zeggen, mooi, ik neem vanmiddag vrij en zie jullie bij het avondeten wel weer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en Lies ook niet, maar 3.5 dag met anderen op pad ben ik niet (meer) gewend
sociaal zijn is gewoon vermoeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en Lies ook niet, maar 3.5 dag met anderen op pad ben ik niet (meer) gewend
Fok-meet!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelt ook dat we met ons drieën waren natuurlijk. Met een wat groter groepje is het ook makkelijker om dan te zeggen, mooi, ik neem vanmiddag vrij en zie jullie bij het avondeten wel weer.Daarom gaat @:Fogel ook mee als we naar Tallinn gaan. En misschien willen er dan wel meer mensen mee. Nee er zijn slechts vage ideeen in die richting nog geen concrete plannen.
Dat kwartje viel wat eerder jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet wel waarom we je soms krekkie noemen?
Wist ik in Riga ook niet totdat ik aankwam, was een leuke verrassingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan de prijsLijkt me best leuk. Geen idee wat daar te zien is
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoort het @:essnhills
Je mag je handen er door halen
Dat duurde buj mij ook een tijdjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
Kom maarquote:
Zo'n surprisevakantie, of hoe heet dat bedrijf ook alweer?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist ik in Riga ook niet totdat ik aankwam, was een leuke verrassing
quote:
Srprs.me?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n surprisevakantie, of hoe heet dat bedrijf ook alweer?
srprs.mequote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken, ook geen idee wat het zou kosten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan de prijsLijkt me best leuk. Geen idee wat daar te zien is
Fles&Lies-travel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
srprs.me
Boeken je standaard in een 2persoonskamer.
NIEMAND hier wil dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |