Mischien is het wel een dochter van Koen zelfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
Even snel een taart gebakken om op het dorpsplein neer te zetten. Weet niet waar dat kind vandaan komt, @:Koen66 zal de brug vannacht wel weer open hebben laten staan
[ afbeelding ]
Wel fijn dat je de oven van @UitStraling mocht gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
Even snel een taart gebakken om op het dorpsplein neer te zetten. Weet niet waar dat kind vandaan komt, @:Koen66 zal de brug vannacht wel weer open hebben laten staan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de oven van @:UitStraling mocht gebruiken
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
[ afbeelding ]
Niet eens even zeggen dat je jarig bentquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje!
[ afbeelding ]
Nou ja, ik vier het sowieso alleen elke 10 jaar. En lig ziek in bed.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet eens even zeggen dat je jarig bent![]()
GEFELICITEERD STUK FRUIT
Oke dus hoeveel jaar moeten we nog wachten voor de uitnodiging?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik vier het sowieso alleen elke 10 jaar. En lig ziek in bed.
Nog 3 jaar voor de 40quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke dus hoeveel jaar moeten we nog wachten voor de uitnodiging?
Ik had eigenlijk al een vermoeden dat je (bijna) jarig was. Even dacht ik aan gisteren. Hoe anders wist je de verjaardag van @Citizen.Erased anders uit je hoofdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
reserveert in agenda vakantie naar zwitersland voor oktober 2026quote:
Weet ze eigenlijk niet precies. We hadden van de week bijna een telraam nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke dus hoeveel jaar moeten we nog wachten voor de uitnodiging?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk niet precies. We hadden van de week bijna een telraam nodig
quote:
Ik wandel zo'n 10km per dag met hem.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is een maandje op brood en water leven wellicht geen overbodige luxe![]()
Wandel je niet veel met je hond eigenlijk?
gefeliciteerd en beterschap!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
fitboyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wandel zo'n 10km per dag met hem.
eerder fatboyquote:
Ja goed denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:06 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 hoe is het met je piercing?
4 maanden ouder dan ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd lieve Kwiwi!Hoe oud ben je nu eigenlijk geworden?
Hij staat je ook echt goedquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed denk ik.Ben er nog steeds heel blij mee!
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij staat je ook echt goed![]()
Turns out better than I expected
Beterschap en gefeliciteerd. Ouderdom komt met gebreken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ok mede-boomerquote:
Nou ja, ik blijf gewoon ontbijten vanaf half 8quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen jullie dat, om half acht ontbijten en dan niet om tien uur al de hele Bakker Bart willen bestellen?
In mijn geval zo bezig zijn met je werk dat je vergeet te eten tenzij collega's je er aan herinneren dat het lunchtijd is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen jullie dat, om half acht ontbijten en dan niet om tien uur al de hele Bakker Bart willen bestellen?
ik ontbijt tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Hij is prima. Had nog veel kleiner gekundquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is best subtiel he? Veel mensen zien het niet eens. Maar als ze het wel zien dan vinden ze het leuk staan en echt bij me passen. En dat vind ik zelf ook.
om 10 uur is het tijd voor een snackje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet ontbijten, tenzij ik al echt trek heb dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
gewoon ruften. het is jouw huis.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet gewoon bijna dat die badkamermeneer er is, uitkijken dat ik niet ga zitten ruften. Zit me af te vragen of ik dat al niet onbewust heb gedaan.
is toch een natuurlijk iets. waarom zou je je daar voor schamen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet gewoon bijna dat die badkamermeneer er is, uitkijken dat ik niet ga zitten ruften. Zit me af te vragen of ik dat al niet onbewust heb gedaan.
Stil.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
is toch een natuurlijk iets. waarom zou je je daar voor schamen?
laat het los, laat het gaan, vervul de lucht met methaan
50 meter verderop.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:12 schreef gianni61 het volgende:
en het scheelt wel dat ik al decennia niet meer bij een bakker bart ben geweest.
37, ik wist het ook alleen maar omdat CE gisteren zei dat ie 37 geworden wasquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd lieve Kwiwi!Hoe oud ben je nu eigenlijk geworden?
Dat soort winkels verspreiden een geurstof waardoor je enorme honger krijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 meter verderop.
De Hema is nog dichterbij.
hmm, ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 meter verderop.
De Hema is nog dichterbij.
Wat vonden de BSO kinderen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed denk ik.Ben er nog steeds heel blij mee!
Ja vond ik ook. Ik vind piercings normaal niks maar het past gewoon bij haar.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij staat je ook echt goed![]()
Turns out better than I expected
Wat heb je laten zetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is best subtiel he? Veel mensen zien het niet eens. Maar als ze het wel zien dan vinden ze het leuk staan en echt bij me passen. En dat vind ik zelf ook.
Altijd om 10 uur een tussendoortje! Om de 2 uur eten is niet gek.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wilskracht en meerdere kleine maaltijden per dag ipv één grote. Of een gezond tussendoortje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest zo lachen toen je echt moest gaan zitten rekenen. Grappig en herkenbaar ook wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
37, ik wist het ook alleen maar omdat CE gisteren zei dat ie 37 geworden was![]()
Haha wilskrachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wilskracht en meerdere kleine maaltijden per dag ipv één grote. Of een gezond tussendoortje.
In geen enkel RPG-spel geef ik punten aan wilskracht.quote:
Leuk maar niet boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat vonden de BSO kinderen?
Heb jij ook. Je zet m nu alleen in om wel te eten ipv op momenten niet te eten.quote:
Zo hoorde ik vanochtend ook op de radio dat de statushouders klagen over wifi in hun gratis dak boven hun hoofd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:18 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-te-kapen~a43e67b6/
Tof bootje welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:18 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Neusvleugel, kleinste knopje wat ze hadden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heb je laten zetten?
[..]
Altijd om 10 uur een tussendoortje! Om de 2 uur eten is niet gek.
mn coach wil mn tussendoortjes schrappenmoeten we nog even een hartig woordje over praten.
Wat dan vooral in mn hoofd heel hartig is, in het echt zeg ik vooral ja en amen![]()
en blijft het een knopje, of wordt het een ringetje?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neusvleugel, kleinste knopje wat ze hadden.
Vanochtend weer gekeken maar geen leidster met een neuspiercing gezien.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk maar niet boeiend.![]()
-Hey heb je een piercing?
Ja!
-Ok, mogen we al naar buiten?
Coolquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neusvleugel, kleinste knopje wat ze hadden.
Ik vind deze praat vooral confronterend.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
37, ik wist het ook alleen maar omdat CE gisteren zei dat ie 37 geworden was![]()
Sowieso nog heel lang het knopje want je mag pas na een aantal maanden iets anders erin. En misschien dat ik wel eens een ringetje ga proberen maar eigenlijk vind ik dit knopje al heel mooi.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en blijft het een knopje, of wordt het een ringetje?
Helemaal schrappen klinkt wel als een aardig grote aanpassing, had coach er ook een mooie uitleg bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heb je laten zetten?
[..]
Altijd om 10 uur een tussendoortje! Om de 2 uur eten is niet gek.
mn coach wil mn tussendoortjes schrappenmoeten we nog even een hartig woordje over praten.
Wat dan vooral in mn hoofd heel hartig is, in het echt zeg ik vooral ja en amen![]()
Verreweg de meeste dagen ben ik er ook pas halverwege de middag.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanochtend weer gekeken maar geen leidster met een neuspiercing gezien.
zittrn ze toch in spanje, doel gehaaldquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:18 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
ach, je bent zo jong als je je voelt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind deze praat vooral confronterend.
In m'n hoofd ben ik nog begin dertig jonge.
Ben je er vanmiddag? Kijk ik dan gewoon opnieuw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verreweg de meeste dagen ben ik er ook pas halverwege de middag.
Beter gewoon die coach schrappen ipv je tussendoortjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal schrappen klinkt wel als een aardig grote aanpassing, had coach er ook een mooie uitleg bij?
Misschien!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je er vanmiddag? Kijk ik dan gewoon opnieuw.
oh, in dat geval kan ik elk moment omvallenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je bent zo jong als je je voelt.
ik ben bijna 50
Wilskracht, je hebt het.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zin om Uchuu Senkan Yamato 2199 te kijken.
Blu-ray boxset is 133 euro incl verzending vanuit Japan.
Eens even kijken hoe lang ik het volhoud om dat niet te doen.
Die gedachte heb ik 4 jaar terug al opgegevenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind deze praat vooral confronterend.
In m'n hoofd ben ik nog begin dertig jonge.
lekker op tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, buurman staat op (of doet poging tot), ik hoor zijn wekker.
En? Heb je al een track&trace?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik zet in op 4,5 uurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ze (zijn er 2) zeiden dat ze maar een beperkt aantal calorieën te verdelen hebben op een dag. Wat ik snap. Maar ik snap niet helemaal waarom ik dan een bak kwark 's avond moet eten, maar dat dat 's middags niet kan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal schrappen klinkt wel als een aardig grote aanpassing, had coach er ook een mooie uitleg bij?
Waarom zou je jezelf zo kwellen voor die paar tientjes?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dan kijk ik ook misschien.quote:
Het verklaart m'n rug wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik 4 jaar terug al opgegeven
[..]
lekker op tijd
zeg @:nattekat werkt het wel als ik jou niet quote of doet gewoon quote + mention gekke dingen en stuk kapot zijn
Was kennismakingsgesprek. Ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter gewoon die coach schrappen ipv je tussendoortjes.
zijn toch meer dan 13 tientjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf zo kwellen voor die paar tientjes?
beetje vertrouwen in die jongenquote:
Mag je dan wel hartige snacks?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
bifi's, speklappen en vlapunten briequote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou hartige snacks?
grappen uitleggen maakt ze per definite niet leuk (je zei "hartig woordje")quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou hartige snacks?
Klinkt een beetje alsof ze iedereen eenzelfde eetlijstje aansmeren tbh. Want wat je zegt, klopt gewoon.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze (zijn er 2) zeiden dat ze maar een beperkt aantal calorieën te verdelen hebben op een dag. Wat ik snap. Maar ik snap niet helemaal waarom ik dan een bak kwark 's avond moet eten, maar dat dat 's middags niet kan.
En dat ze een stuk(je) pure chocola in die kwark willen pleurenDan kan ik die calorieën ook op een ander moment pakken als tussendoortje.
![]()
Maar misschien denk ik te makkelijk.
Heerliedepeerliequote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk altijd zo'n centraal nummer: huisarts belt, maar als je terugbelt krijg je weer een wachtrij en weet men van niets als je eindelijk aan de beurt bent. Nu maar weer wachten, iemand belt in de middag terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |