Bij jou uit de buurt tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dokter Pauw komt dan ook uit een nette buurt.
Geen idee welke combinatie maar teveel ploink ga ik wel in mee ja. Męn wat ben ik aan vakantie toe.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens eens. Teveel ploink.
Wel gegrinnikt om de combinatie.
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
@:ama dokter pauw en steen even geluisterd. Beetje meh. En verbazingwekkend genoeg geen kanker er in.
Je bent net terug van een mini vakantie naar Rigaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee welke combinatie maar teveel ploink ga ik wel in mee ja. Męn wat ben ik aan vakantie toe.
Leek mij ook niet maar het is wel waar steen om bekend staatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.
Kun je om lachen maar zo is het welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent net terug van een mini vakantie naar Riga
Nou was dat wel met 2 vrouwen. Dus dat is wel extra vermoeiend natuurlijk
Dat is waar maar Steen kent wel meer woorden dan alleen het woord kanker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leek mij ook niet maar het is wel waar steen om bekend staat
Het scheelt niet veelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar Steen kent wel meer woorden dan alleen het woord kanker.
Te oud om een weekend lang 2 vrouwen te verwennenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je om lachen maar zo is het welik word hier gewoon te oud voor
Klopt, maar naar wat ik uit betrouwbare bron gehoord heb, ook nog een beetje het kak-deel.quote:
Dit was zijn rebelse fase en is er in blijven hangenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar naar wat ik uit betrouwbare bron gehoord heb, ook nog een beetje het kak-deel.
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen kanker had ik wel verwacht. Denk niet dat Dr. Peacock een liedje met gekanker op feestjes gaat draaien.
seksistischquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je om lachen maar zo is het welik word hier gewoon te oud voor
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.
Heel feestelijk toch?![]()
OOOOOH, hahahahahaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
DIMM gaat voor een carričre als rapper.
Alsof mannen niet vermoeiend zijn hequote:
Letters en woordenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
Ik snap nu waar 'dimmy' vandaan komt![]()
goedemorgen
Jezusquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
Mijn hemelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
dommyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
goedemorgen
leven is vermoeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof mannen niet vermoeiend zijn he
[..]
Letters en woorden
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
Kwartje valt na een jaar
hahahaquote:
Je weet wel waarom we je soms krekkie noemen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leven is vermoeiendmaar ook wel gezellie
[..]
[..]
hahahaheb er geen seconde bij stilgestaan dat het uberhaupt ergens vandaan zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |