Ik geloof hier niks van. Heb je nog nooit gezien hierquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom van de straat jwz. Kanaleneiland represent
Het leven is een groot feest maar je moet zelf de slingers ophangenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leven is vermoeiendmaar ook wel gezellie
[..]
[..]
hahahaheb er geen seconde bij stilgestaan dat het uberhaupt ergens vandaan zou komen
Dit loopt niet lekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
And I still got love for the streets, it's the D-I-M-M-Y
Heeft volgens mij weinig met leeftijd te maken, ik heb ook weer een week nodig om er van bij te komen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je om lachen maar zo is het welik word hier gewoon te oud voor
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
Ik snap nu waar 'dimmy' vandaan komt![]()
goedemorgen
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kankerpauw, feestje in je spouw. Net iets harder kreunen anders doet het auw.
Is Fles zo vermoeiend?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig met leeftijd te maken, ik heb ook weer een week nodig om er van bij te komen hoor
Ik hou van jou met je ogen zo blauw als een kabeljauw in de kouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.
Op vakantie naar Salou met een 18karaats rolex onder mijn mouw. Wauw.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poes zegt miauw. Het weer wordt grauw. Bitches worden vochtig als ik de was op vouw.
Op vakantie naar Salou met een 18karaats rolex onder mijn mouw. Wauw.
Ongeloveloosquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
Multitalentje ben ik toch ook
Princess Dimmy & Dr Flash, klinkt als een goed rapduo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou van jou met je ogen zo blauw als een kabeljauw in de kou
Scheelt ook dat we met ons drieën waren natuurlijk. Met een wat groter groepje is het ook makkelijker om dan te zeggen, mooi, ik neem vanmiddag vrij en zie jullie bij het avondeten wel weer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en Lies ook niet, maar 3.5 dag met anderen op pad ben ik niet (meer) gewend
sociaal zijn is gewoon vermoeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en Lies ook niet, maar 3.5 dag met anderen op pad ben ik niet (meer) gewend
Fok-meet!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelt ook dat we met ons drieën waren natuurlijk. Met een wat groter groepje is het ook makkelijker om dan te zeggen, mooi, ik neem vanmiddag vrij en zie jullie bij het avondeten wel weer.Daarom gaat @:Fogel ook mee als we naar Tallinn gaan. En misschien willen er dan wel meer mensen mee. Nee er zijn slechts vage ideeen in die richting nog geen concrete plannen.
Dat kwartje viel wat eerder jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet wel waarom we je soms krekkie noemen?
Wist ik in Riga ook niet totdat ik aankwam, was een leuke verrassingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan de prijsLijkt me best leuk. Geen idee wat daar te zien is
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoort het @:essnhills
Je mag je handen er door halen
Dat duurde buj mij ook een tijdjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOH, hahahahaha
Ik snap nu waar 'dimmy' vandaan komt![]()
goedemorgen
Kom maarquote:
Zo'n surprisevakantie, of hoe heet dat bedrijf ook alweer?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist ik in Riga ook niet totdat ik aankwam, was een leuke verrassing
quote:
Srprs.me?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n surprisevakantie, of hoe heet dat bedrijf ook alweer?
srprs.mequote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken, ook geen idee wat het zou kosten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan de prijsLijkt me best leuk. Geen idee wat daar te zien is
Fles&Lies-travel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
srprs.me
Boeken je standaard in een 2persoonskamer.
NIEMAND hier wil dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |