quote:Dankzij doelpunten van Calvin Stengs en Alireza Jahanbakhsh won Feyenoord de eerste groepswedstrijd van Celtic. Nu gaan de Rotterdammers op bezoek bij het Atlético Madrid, dat in Rome gelijkspeelde tegen Lazio.
Na de winst op Celtic, dankzij doelpunten van Calvin Stengs en Alireza Jahanbakhsh, wacht Feyenoord in de tweede groepswedstrijd van de Champions League een zwaardere tegenstander. De Rotterdammers hopen bij Atlético Madrid een goed resultaat te halen, maar na het gelijkspel tegen Lazio Roma zijn de Spanjaarden gebrand op een zege.
UEFA Champions League
In 2021 speelden de ploegen in De Kuip een oefenduel en daarbij ging het er heet aan toe. De trainer van de gasten, Diego Simeone, deelde een duw uit aan Arne Slot. Na de loting voor deze groepsfase reageerde de Feyenoordcoach op het incident. “Het was een bijzonder moment, zeker in een oefenwedstrijd. Atlético Madrid kent geen oefenwedstrijden, die ploeg wil alles winnen. Dat is de kracht van Simeone en zijn elftallen.”
Wanneer is Atlético Madrid vs. Feyenoord op televisie te zien?
Atlético Madrid vs. Feyenoord is op woensdag 4 oktober 2023 vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 en Ziggo Voetbal
Dit. Onnodig ook.quote:
Gries-mail.quote:
Nederlanders zijn extreme neuroten, maar ik heb niet het idee dat dat hier meespeelde.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef VacaLoca het volgende:
Echt heel benieuwd naar statistieken over hoeveel tegengoals Nederlandse clubs in Europa in blessuretijd van een helft krijgen. Echt niet normaal.
Gisteren scoorde een Nederlandse club nog in blessuretijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef VacaLoca het volgende:
Echt heel benieuwd naar statistieken over hoeveel tegengoals Nederlandse clubs in Europa in blessuretijd van een helft krijgen. Echt niet normaal.
MAMAAAAAAAAAAAAAAA I've killed a man.quote:
Typisch Nederlands!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef VacaLoca het volgende:
Moet niet kunnen natuurlijk. Heb UEFA al gebeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren scoorde een Nederlandse club nog in blessuretijd.
Daarom. Altijd bullshit die veronderstelde statistieken. Waarschijnlijk winnen er ook vaker Nederlandse clubs in de laatste minuut dan Duitse.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren scoorde een Nederlandse club nog in blessuretijd.
Tot VTBL!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik was Simon Zijlemans helemaal vergeten.
Dat was een prettige ervaring
Een uur geleden een Coca Cola.quote:
Leugens.quote:
tYpIsCH NeDeRlAnDsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Nederlands, overal en altijd een optisch overwicht en dan toch niet winnen.
Wat was hierop zijn antwoord?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van The Cranberries? @:Coco
Dierlijk instinct.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat was hierop zijn antwoord?
John Williams gesignaleerd neem ik aan?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig staat het achterin als een huis volgens Gio.
Doe maar nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
John Williams gesignaleerd neem ik aan?
Vreselijke man inderdaadquote:
Waar is @Tagliano eigenlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Coco het volgende:
Als dit 3-3 wordt bestempel ik deze wedstrijd als knotsgek.
Oh, excuus. Dan heb ik een fout gemaakt bij de vertaling van mijn gedachten naar tekst net voor de rust.quote:
Wel door een penalty en met een rode kaart ofzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Coco het volgende:
Als dit 3-3 wordt bestempel ik deze wedstrijd als knotsgek.
Die was gisteren ook wel slechtquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland vindt hem beter dan Schouten
Schouten is een paar klasse beterquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
Ik begrijp niet dat ik ooit fan was van Wieffer.
Hinderlijk voor de Feyenoord fanquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef RAVW het volgende:
Die griezelman staat toch echt hinderlijk buitenspel had gewoon afgefloten moeten worden
Nee man.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was gisteren ook wel slecht
Veel persoonlijke fouten wel, verdedigde ook slap bij die 1-2 en zorgde ook voor 2 grote kansen.quote:
Ik las iets anders @Pisces29quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Shirtje trekken is een standaard reflex bij ze daar
Gister werkte dit wel bij PSV, helaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:04 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij probeerde @:rambodirk daar iets
Dan ligt het niveau wat lager.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister werkte dit wel bij PSV, helaas.
Stoptober?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die Trauner een pleister op?
Kusjes waren opquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef Coco het volgende:
Nicotineverslaafd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef Coco het volgende:
Twee persoonlijke fouten. Maar ook de motor op het middenveld.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel persoonlijke fouten wel, verdedigde ook slap bij die 1-2 en zorgde ook voor 2 grote kansen.
Echt slechte aankoopquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ueda was wel heel matig vandaag. Ach ja. Vanaf nu weer Santi genot.
Zeker maar gisteren was hij niet altijd even sterk. Wel belangrijk voor psv hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee persoonlijke fouten. Maar ook de motor op het middenveld.
Nee er is maar één meisje en die speelt in Amsterdam.quote:
Bij Denemarken hadden ze op een gegeven met zo'n uit de rimboe getrokken spelert genaamd Sisto. Elke keer als ik die Minteh zie of hoor dan moet ik aan Sisto denken.quote:
*Leipzigquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee er is maar één meisje en die speelt in Amsterdam.
Berghius?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arsenal toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
7 posts van @Tjacka in 2 topics en alle 7 over Ueda.quote:
Ja ik vind hem erg slechtquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
7 posts van @:Tjacka in 2 topics en alle 7 over Ueda.
Bruce Leequote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete Aziatische speler?
Meisje Taylorquote:
Ja, onwijs.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
In het Feyenoord topic denken ze serieus aan het winnen van de champions league.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic zijn ze echt uitermate tevreden met Feyenoord
Tsja, als je je in een bubbel begeeft hoor je ook geen tegengeluid.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic vinden ze Feyenoord beter.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
In het Feyenoord topic denken ze serieus aan het winnen van de champions league.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Tsja, als je je in een bubbel begeeft hoor je ook geen tegengeluid.
Het Ajax-topic is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Tsja, als je je in een bubbel begeeft hoor je ook geen tegengeluid.
Zo praat je tegen je personeel. Goed gedaan GGMMquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat dit aan Typisch over
Probeer jij het gewoon met argumenten
Ik vind dat altijd een beetje kneuzig dat men dan daar gaat posten tijdens een live-wedstrijd. Zo van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in het live topic post en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Mijn grap is totaal uit de hand gelopen.quote:
Ik vind het een loze post van F-A.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat dit aan Typisch over
Probeer jij het gewoon met argumenten
Daar ligt het niveau ook niet echt hoog, maar daar zijn te tenminste kritisch. Paar seizoenen geleden ergerde ik me eerder aan hoe zuur dat topic was terwijl we in de CL wonnen dan dat het daar zo euforisch wasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Het Ajax-topic is het hier niet mee eens.
@KingRolandquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wie vind jij de leukste user van vbl
@IkGeefEnkelLikesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wie vind jij de leukste user van vbl
Van 30 meterquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paixao is enige die nog wat probeert.
Wiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef RAVW het volgende:
Wie is die ADHD patiënt , pilletje te weinig genomen , man , word gewoon moe van die vent
Die zo spastisch staat te doen langs de lijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je de echte Oblak nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oblak blijft een geweldige doelman
Die speelde bij Real. Snoof wel bij Langs de Lijn.quote:
Dat zei je moeder gisteren ook hehehehe.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ach Bommeltje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Dat zeg ik toch nergens joh. Feyenoord doet het goed maar het is nu wel minder dan in eerste helft. CL-ervaring ontbreekt en dat is niet zo gek.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar we mogen niet zeggen dat Feyenoord het goed doet.
Jouw moeder eergisteren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook hehehehe.
Toen jij op die dikke zwarte dildo ging plaatsnemenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook hehehehe.
Die moest erin en dat gebeurde nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar we mogen niet zeggen dat Feyenoord het goed doet.
Ga vissen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moest erin en dat gebeurde niet
Wat goed!!
Cliché.nHoeveel CL ervaring heeft de gemiddelde Atletico speler. Hoeveln CL ervaring hadden de jonkies van Ajax in 1995 ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens joh. Feyenoord doet het goed maar het is nu wel minder dan in eerste helft. CL-ervaring ontbreekt en dat is niet zo gek.
Kijk. Hier hebben we iets aan.quote:
Feyenoord komt in ieder geval beter voor de dag dan die kansloze CL campagne van een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens joh. Feyenoord doet het goed maar het is nu wel minder dan in eerste helft. CL-ervaring ontbreekt en dat is niet zo gek.
Ok. Ben weer weg.quote:
en Feyenoordersquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord dreigt er toch weer in te trappen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ach Bommeltje tochShaktar wel met veel westers materieel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Geen Slowaken meer zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Shaktar wel met veel westers materieel.
Ik dacht dat Russische ploegen waren uitgesloten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Shaktar wel met veel westers materieel.
Top 1.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Top 5 nummer 10's allertijden
type Michiel Kramerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord mist een spits die Kopsterk is
FC Kosice leent geen spelers meer uit.quote:
Tegen spitsen van Spanje en Frankrijk gespeeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:31 schreef leolinedance het volgende:
Atletico maatje te groot, geen schande
Gerard Joling doet het gratis voor je.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week mijn gaatje vullen bij de tandarts
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord gaat zometeen de 3-3 maken
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:33 schreef KingRoland het volgende:
niet quoten
Waarom zou je ook naar fucking Groningen gaan voor zo ietsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:31 schreef T3hTommay het volgende:
Niemand hier gaat het Groninger Studenten Cabaret Festival winnen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:33 schreef KingRoland het volgende:
niet quoten
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Noord of Zuidquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Raar
een Spanjaard met de naam Correa.
Dit is geil.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer won PSV voor het laatst een CL wedstrijd?quote:
Kim van voren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Raar
Argentijnquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Raar
quote:
Ik had ook eerder moeten bedenken dat het vooral hier anders ontvangen zou worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gerard Joling doet het gratis voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |