quote:PSV krijgt Sevilla op bezoek. Voor Luuk de Jong is het een bijzondere wedstrijd: hij speelde van tussen 2019 en 2021 voor Sevilla. In de gewonnen Europa Leaguefinale tegen Internazionale in 2020 scoorde hij twee keer.
PSV krijgt bezoek van Sevilla en dat is voor de in bloedvorm verkerende Luuk de Jong een bijzondere ontmoeting. Hij stond drie jaar onder contract bij de Spanjaarden en won er in 2020 de Europa League. Daarbij speelde hij een belangrijke rol: in de finale maakte de spits twee doelpunten.
PSV - Sevilla
Niet alleen De Jong is in vorm, de hele ploeg van Peter Bosz draait goed. Toch gaat het niet makkelijk worden tegen Sevilla, een gehaaide ploeg met veel Europese ervaring. Ivan Rakitic, Youssef En-Nesyri en de bij zijn jeugdliefde teruggekeerde Sergio Ramos zijn de belangrijkste blikvangers.
Op 23 februari van dit jaar troffen de ploegen elkaar voor het laatst. PSV won met 2-0, maar na afloop ging het vooral over de aanval van hooligan Dylano K. op de keeper van Sevilla.
Wanneer is PSV - Sevilla op televisie te zien?
PSV vs. Sevilla is op dinsdag 3 oktober 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 en Ziggo Voetbal
Hag gegegegundquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Man Utd mooi achter. @:powerloungen
TURKED
Topics vlottrekken is al te moeilijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
PSV hoort niet in de Champions League.
Alles KAPOETquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef RamboDirk het volgende:
PSV FAALT
TEN HAG FAALT
RUTTE FAALT
JIJ FAALT
NEDERLAND FAALT
Ik heb ook een tv.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
Schouten twee keer in twee minuten de bal kinderlijk kwijt
@:slobeend
Snap ook echt geen zak van die aankoopquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
De terugkeer van Lozano is nog geen succes.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat wens ik jou heel veel succes morgen, ik hoop dat Feyenoord wint!
Ik hoop een gelijkspelletje maar ik denk wel 3-1 of zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik ook. Maar ik ben niet vol vertrouwen zoals Gurley.
Hij haalt liever het creatieve brein eruit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef ISVV het volgende:
Schouten had even eerder gewisseld moeten worden
Ik snap echt niet hoe je die beter kan vinden dan Wieffer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
Beter dan Wiefferquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
Vast een brandoefening.quote:
Wanneer wordt hij eens FA?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
Moderator @:coco verricht uitstekend werk deze avond
Ik kan niet anders zeggen
Ja maar buitenkansje he!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ook echt geen zak van die aankoop
Je hebt zulke verdedigers en dan koop je nog een dure aanvaller
Jawel maar dat is dan tegen een club die er echt wat van kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Spaanse ploegen zijn ook lastig. Morgen gaat Feyenoord er ook kansloos af
Vergeet @Wotte niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wisten we al alleen @:slobeend en @:psvcl moeten overtuigd worden.
Eerder een doodvervelende 2-1 of 1-0.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Spaanse ploegen zijn ook lastig. Morgen gaat Feyenoord er ook kansloos af
Geen ontzag voor mensen die promenade een leuk programma vindenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet @:wotte niet.
Wat een rijtje. Arme Slob.
Vindt je taylor beter?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Schouten en Wieffer beiden niet echt bijzonder
En dat is niet omdat ik voor Ajax ben!
Snap ik, bij die club mogen ze bidden dat ze spelers van dat niveau kunnen halen in de winterstop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet al jouw posts richting onlogisch volgquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die vind ik nog minder
Ik zei het laatst nog tegen @:onlogisch
Dat mag, ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
In de VS doen ze rare politieke dingen, NOS vindt dat nieuwswaardig genoeg voor een push meldingquote:
Het was ook eigenlijk al bedtijd voor PSVquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef RamboDirk het volgende:
PSV FAALT
TEN HAG FAALT
RUTTE FAALT
JIJ FAALT
NEDERLAND FAALT
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, ik ook niet.
Ik vind Wieffer de betere versie van Marten de Roon. Toch een speler met flink wat interlands en een prachtige carrière. Maar aan het einde van de dag is het wel de Roon.
Ik denk dat daar uiteindelijk ook Reijnders komt te staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, ik ook niet.
Ik vind Wieffer de betere versie van Marten de Roon. Toch een speler met flink wat interlands en een prachtige carrière. Maar aan het einde van de dag is het wel de Roon.
Madquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
De onverdiende gelijkmaker. Toetertjes.
Jullie feyenoorders ssporen niequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wisten we al alleen @:slobeend en @:psvcl moeten overtuigd worden.
Nep-supportersquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:52 schreef Zorro het volgende:
Erg leuk vooral vanwege de mensen die al naar huis zijn.
Altijd een hekel aan dit soort mensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Weglopende volk krijgt zijn verdiende loon.
Ah daarom heeft PSV dus gescoordquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Dit is jammer voor @:GGMM anders had als hij enige de toto goed.
Als een groot fan van coefficientenpolonaise vindt GGMM dat vast niet erg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Dit is jammer voor @:GGMM anders had als hij enige de toto goed.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:54 schreef VersKers het volgende:
1 punt altijd beter dan 0 punten toch?
Mwah. Ik vind de wisselwerking tussen Frenkie en Wieffer echt genot als het draait. En op interlandniveau ligt het tempo altijd ietsje lager, dat kan hij prima aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat daar uiteindelijk ook Reijnders komt te staan
Schouten basis oranje inlullen is ridicuul
En de 2-2
Lang speelt alquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan is het wachten tot er een debiel het veld opkomt.
Met dit PSV?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moeten we Coco nu feliciteren met een punt?
Ja dat weet ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moeten we Coco nu feliciteren met een punt?
Vermakelijk maar niet echt van hoog niveauquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Mannen dit was me wel een potje zeg pfff
Ramalho zou zelfs bij Ajax niet spelen…quote:
Lens eerste.quote:
Welkom in Nederland, geen enkel team kan er wat van maar het is leuk dat we meedoen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vermakelijk maar niet echt van hoog niveau
Eens met dit verslag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
Zeer vermakelijke wedstrijd, zeer vermakelijk topic.
Alleen jammer dat @:ikgeefenkellikes er niet was
Ik heb op de valreep nog een like van hem gekregen voor een wanhoopspoging.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
Zeer vermakelijke wedstrijd, zeer vermakelijk topic.
Alleen jammer dat @:ikgeefenkellikes er niet was
quote:
Kun je dit nog 1x aan mij uitleggen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel ligt ook nog alles open. Sevilla krijgt straks 2 keer Arsenal , PSV Lens
Oh dan was hij er dus wel maar vond hij m'n posts gewoon niet leuk genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb op de valreep nog een like van hem gekregen voor een wanhoopspoging.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Psv is wel nagenoeg uitgeschakeld nu
Dat waren ze al voor de loting. Thuis een of twee punten en dat was het weer. Focussen op de beker na de winter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Psv is wel nagenoeg uitgeschakeld nu
ABBINKED.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen autisten zijn elke dag bezig met coëfficiënten.
Kan nog alle kanten op. Bij verlies was het wel gedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alsof Psv 2x van lens gaat winnen
Hij is dreigend maar ook weer niet zo dreigend dat ie tot enorme kansen komt, voor hemzelf of voor medespelers. Dat komt omdat ie vaak minimaal 2 man moet uitspelen voordat ie kan aanleggen voor een schot. Voor Bakayoko geldt hetzelfde, en die heeft een mindere dribbel en een minder schot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Lang is een zeer dreigende speler. Die komt er wel.
AbbinkGodquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je speelt gelijk tegen de nummer 15 van spanje, ik snap niet waar deze positiviteit vandaan komtquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan nog alle kanten op. Bij verlies was het wel gedaan
Dit is niet onjuist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen de EL winnaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je speelt gelijk tegen de nummer 15 van spanje, ik snap niet waar deze positiviteit vandaan komt
Kinderachtig zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen de EL winnaar.
Morgen lachen om Feyenoord
Jullie pakken denk ik hooguit 4 punten in de wedstrijden tegen Lens en Sevilla. EL zit er nog wel in. Zou ook echt prima zijn, kun je daar nog een rondje verder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan nog alle kanten op. Bij verlies was het wel gedaan
Tegen een CL winnaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen de EL winnaar.
Morgen lachen om Feyenoord
Die heeft de halve wedstrijd met z'n arie richting Mekka gelegen, die heeft niks gezien!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je speelt gelijk tegen de nummer 15 van spanje, ik snap niet waar deze positiviteit vandaan komt
Dat is allemaal wat vroeg. PSV kan nog groeien. Bosz heeft bij Ajax er ook even over gedaan voordat het ook internationaal liep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie pakken denk ik hooguit 4 punten in de wedstrijden tegen Lens en Sevilla. EL zit er nog wel in. Zou ook echt prima zijn, kun je daar nog een rondje verder.
quote:
Je speelt ook wel tegen wat betere tegenstander dan de afgelopen maanden. Natuurlijk kan PSV nog groeien maar die verdediging blijft lachwekkend.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wat vroeg. PSV kan nog groeien. Bosz heeft bij Ajax er ook even over gedaan voordat het ook internationaal liep.
Vandaag teveel spelers die onder hun niveau zaten, zoals Veerman en De Jong.
Voor of tegen het maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:05 schreef Coco het volgende:
Morgen juich ik voor Feyenoord.
@:zipportal
@:dombohetolifantje1
Niks mis met de EL idd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie pakken denk ik hooguit 4 punten in de wedstrijden tegen Lens en Sevilla. EL zit er nog wel in. Zou ook echt prima zijn, kun je daar nog een rondje verder.
Ik vind persoonlijk EL ook veel leuker voor NL clubs. Met een beetje geluk kun je die winnen. Bij de CL lig je er 98 van de 100 keer uit als je al per ongeluk een keer de groepsfase overleeft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis met de EL idd.
DE competitie (kampioen worden) is het belangrijkst dit jaar. De CL is eigenlijk maar bijzaak.
Ook bij Ajax was het altijd billenknijpen Europees. Dat was ook altijd kamikazevoetbal met waardeloze restverdediging. Dit is precies zelfde. Bosz leert het nooit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wat vroeg. PSV kan nog groeien. Bosz heeft bij Ajax er ook even over gedaan voordat het ook internationaal liep.
Vandaag teveel spelers die onder hun niveau zaten, zoals Veerman en De Jong.
Mokerkoppig die gast.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook bij Ajax was het altijd billenknijpen Europees. Dat was ook altijd kamikazevoetbal met waardeloze restverdediging. Dit is precies zelfde. Bosz leert het nooit.
Wij niet. Hup A. Madrid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:05 schreef Coco het volgende:
Morgen juich ik voor Feyenoord.
@:zipportal
@:dombohetolifantje1
Als Bella Kotchap fit is en speelt ipv Ramalho scheelt dat al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Je speelt ook wel tegen wat betere tegenstander dan de afgelopen maanden. Natuurlijk kan PSV nog groeien maar die verdediging blijft lachwekkend.
Nou als ik die 1-2 zag...quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Bella Kotchap fit is en speelt ipv Ramalho scheelt dat al een slok op een borrel.
Die overtuigde ook allerminst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Bella Kotchap fit is en speelt ipv Ramalho scheelt dat al een slok op een borrel.
Uhm, ik vind dit een moeilijke. Wel evengoed bedankt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet zo goed.
@:coco @:lange_lans @:buitendam @:dj_day-v gefeliciteerd indien van toepassing!
Hij speelt toch en zag er niet goed uit bij die goal maar vond het sowieso niet handig om je hele centrum te vervangen.quote:
De reden dat Ramalho speelde was dat hij niet fit is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelt toch en zag er niet goed uit bij die goal maar vond het sowieso niet handig om je hele centrum te vervangen.
Nou, de kansen werden gecreëerd, maar gewoon niet afgemaaktquote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was gewoon echt heel slecht. Je mag blij zijn dat Sevilla geen wonderploeg is
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was gewoon echt heel slecht. Je mag blij zijn dat Sevilla geen wonderploeg is
Ik hoop dat stiekem ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:27 schreef PSVCL het volgende:
De neusjes zijn weer druk met PSV op twitter, niet normaal man.
Hopelijk gaan ze er donderdag hard af tegen AEKkutclub
We hoeven die stinkpunten van ajax niet. Laat ze maar hard op hun bek gaan , kunnen we tenminste een beetje lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat stiekem ook.
Maar ook weer niet
Want kooweffiesjentjuhs
Sevilla was echt matig joh, zeker de eerste helft. Maar PSV speelde zelf zonder enige rust, balletje kon maar moeizaam rondgaan. Af en toe ging het wel even aardig, maar te veel foute passes in de opbouw die steeds maar weer opgepikt werden door Sevilla waardoor er flink wat kansen kwamen, die overigens geen van allen werden afgemaakt.quote:
De kansen waren er wel vooral voor Sevilla. (ook al is de xG van PSV hoger, ik kan me zo 3 of 4 ontsnapmomenten herinneren in de tweede helft) Lang was eigenlijk de enige echt gevaarlijke speler bij PSV die wat kon creeren. Lozano valt vreselijk in weer, die deed ook aan balletje in voet van tegenstander plaatsen. Bakayoko heeft nul rendement en De Jong werd goed bewaakt. Tillman was... wisselvallig at best.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou, de kansen werden gecreëerd, maar gewoon niet afgemaakt
Leek een beetje op Union Berlin.... ik had een dubbele domper zullen we maar zeggen
Ja dat was niet ongelukkig, die afgekeurde 0-1 was ook op het randje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sevilla boos op de arbitrage, ach. Al was de pingel wel makkelijk gegeven volgens mij.
Tsja hij raakte hem met de hand, dat zijn nu eenmaal de regels. Als de scorende man hem met de hand raakt wordt ie afgekeurd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was niet ongelukkig, die afgekeurde 0-1 was ook op het randje.
Türkiye altied noemer 1!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
Ten Hag zal binnenkort de laan wel uitgaan daar bij United... Man man verliezen in eigen huis tegen Galatasaray
@Alaphilippe_quote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
geweldig gelijkspel tegen een La Liga top team![]()
![]()
eerste 500.000 euro binnen
Die kon je gewoon geven hoor. Maar PSV had de arbitrage in ieder geval niet tegen gisterenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:58 schreef Cupfighter het volgende:
Het was geen pingel,PSV mag zeker niet klagen
9 van de 10 keer krijg je hem niet, het is ook wat tegengas geven aan de mensen die hier altijd zeuren dat PSV de arbitrage altijd tegen heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kon je gewoon geven hoor. Maar PSV had de arbitrage in ieder geval niet tegen gisteren
Eens. Die afgekeurde goal van Sevilla was ook een situatie waar je twee kanten mee op kon.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kon je gewoon geven hoor. Maar PSV had de arbitrage in ieder geval niet tegen gisteren
Nee, dat was het juist niet. Blijft (in dit soort gevallen) een vrij bizarre regel, maar ik snap wel dat ze hem zo zwart wit willen hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Die afgekeurde goal van Sevilla was ook een situatie waar je twee kanten mee op kon.
Vooral dat laatste. Dat hij daarmee weg kwam was schandalig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Die afgekeurde goal van Sevilla was ook een situatie waar je twee kanten mee op kon.
In beide situaties goed besloten als je de letter van de regels volgt, maar absoluut een gunstige scheids.
Tegelijkertijd vond ik die schop op Lang nadat de bal al uit was gegaan ook wel rood-waardig.
Het gaat ook in de regel over voordeel hebben van de handsbal toch? Dat is in deze situatie dubieus, want als die hand daar niet is verandert dat volgens mij niks aan de situatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat was het juist niet. Blijft (in dit soort gevallen) een vrij bizarre regel, maar ik snap wel dat ze hem zo zwart wit willen hebben.
VBL / [Champions League] Atlético Madrid - Feyenoord #1quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maakt @:Coco of @:Oriente nog even wedstrijdtopic aan
Toptrainer die Slot dat wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |