Niet als je emotioneel onvolwassen bent.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Waarom zou je iemand haten die irritant is? Je kunt toch gewoon iemand irritant vinden zonder die persoon te haten?
Ja true, beter geformuleerd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Waarom zou je iemand haten die irritant is? Je kunt toch gewoon iemand irritant vinden zonder die persoon te haten?
Je haat überhaupt niet 'op' iemandquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Waarom zou ik op jou niet haten, en op een ander wel?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:27 schreef nostra het volgende:
Soms bellen die normies de politie als je ligt te chillen in een hoop bladeren, dan kunnen de stoppen wel eens doorslaan.
Zo'n zweefteefquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:06 schreef herverwijderd het volgende:
Aardig zijn heb ik geen problemen mee natuurlijk, maar mensen die altijd maar opgewekt zijn, daar kan ik soms slecht tegen.
Dit ja, ''aardig'' zijn is zo'n groot begrip. Wanneer ben je ''aardig''?quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Er zijn verschillende gradaties van 'aardig zijn'.
Ik weet niet hoor. Haat is een ontzettend sterke emotie net als liefde.quote:
Arie is gewoon een baas. Super gezond, mooi gezin, ziet er goed uit voor z'n leeftijd, sportief, goed ochtendritueel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Haat is een groot woord, irritant past beter.
[ afbeelding ]
Oke, reageer je alleen op de foto of heb je ook gelezen wat er boven staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:00 schreef Rustin_ het volgende:
[..]
Arie is gewoon een baas. Super gezond, mooi gezin, ziet er goed uit voor z'n leeftijd, sportief, goed ochtendritueel.
Haten op dit soort personen is gewoon jaloezie, en dat beantwoordt dan ook meteen de vraag uit de OP. Mensen haten op toffe mensen omdat ze zelf kleingeestige losers zijn die hun leven niet op orde hebben.
Haat zegt wat over jezelf , persoonlijk vind ik het zielig om mensen te haten , dat doe ik dus ook niet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Haat is een ontzettend sterke emotie net als liefde.
Maar dit staat hier verder los van.
Ik bedoelde eigenlijk dat je emoties zoals haat of liefde niet altijd in de hand hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haat zegt wat over jezelf , persoonlijk vind ik het zielig om mensen te haten , dat doe ik dus ook niet.
Niet helemaal mee eensquote:Op maandag 2 oktober 2023 16:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je emoties zoals haat of liefde niet altijd in de hand hebt.
Gevoelens hebben geen knop waar mee ze uitgezet kunnen worden.
Putinquote:
Ik kijk geen TV, "ken" hem niet goed.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:00 schreef Rustin_ het volgende:
[..]
Arie is gewoon een baas. Super gezond, mooi gezin, ziet er goed uit voor z'n leeftijd, sportief, goed ochtendritueel.
Het valt me wel pijnlijk vaak op hoe meer ik in wat meer ontwikkelde kringen kom, hoe aardiger mensen vaak zijn ja. Je hebt natuurlijk altijd die rotte appels ertussen, maar over het algemeen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:55 schreef christmastsunami het volgende:
Vaak zijn mensen met een laag IQ niet gewend, dat mensen aardig tegen ze kunnen zijn en vertrouwen ze dat niet meer.
Had dat konijn maar niet zo fucking overdreven aardig moeten zijn ook.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:27 schreef nostra het volgende:
Soms bellen die normies de politie als je ligt te chillen in een hoop bladeren, dan kunnen de stoppen wel eens doorslaan.
Ook in relatief 'ontwikkelde' kringen zijn er behoorlijk onaardige mensen, alleen wordt het daar subtieler geuit. Misschien merk je het daar gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:51 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Het valt me wel pijnlijk vaak op hoe meer ik in wat meer ontwikkelde kringen kom, hoe aardiger mensen vaak zijn ja. Je hebt natuurlijk altijd die rotte appels ertussen, maar over het algemeen.
Terwijl ik in de tokkiekringen, waar ik me soms ook bevind, gewoon veel meer haat, nijd en achterbaksheid naar elkaar toe opmerk. En dat terwijl dat vaak juist de mensen zijn die er prat op gaan dat ze zo tolerant en naasten lievend zijn.
Oh nee, ik ken zeker ook zeer gemene en onaardige mensen in deze kringen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook in relatief 'ontwikkelde' kringen zijn er behoorlijk onaardige mensen, alleen wordt het daar subtieler geuit. Misschien merk je het daar gewoon niet zo goed.
ik vermoed dat het samenhangt met de rol die pesten, en een zekere 'bewondering' die mensen eerder hebben voor de 'Bully', die vaak hiermee ook een leidende rol speelt.quote:
Vaak nep inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Aardig zijn wordt hier gezien als bescheiden en daardoor niet assertief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |