Niet als je emotioneel onvolwassen bent.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Waarom zou je iemand haten die irritant is? Je kunt toch gewoon iemand irritant vinden zonder die persoon te haten?
Ja true, beter geformuleerd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Waarom zou je iemand haten die irritant is? Je kunt toch gewoon iemand irritant vinden zonder die persoon te haten?
Je haat überhaupt niet 'op' iemandquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Waarom zou ik op jou niet haten, en op een ander wel?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:27 schreef nostra het volgende:
Soms bellen die normies de politie als je ligt te chillen in een hoop bladeren, dan kunnen de stoppen wel eens doorslaan.
Zo'n zweefteefquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:06 schreef herverwijderd het volgende:
Aardig zijn heb ik geen problemen mee natuurlijk, maar mensen die altijd maar opgewekt zijn, daar kan ik soms slecht tegen.
Dit ja, ''aardig'' zijn is zo'n groot begrip. Wanneer ben je ''aardig''?quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Er zijn verschillende gradaties van 'aardig zijn'.
Ik weet niet hoor. Haat is een ontzettend sterke emotie net als liefde.quote:
Arie is gewoon een baas. Super gezond, mooi gezin, ziet er goed uit voor z'n leeftijd, sportief, goed ochtendritueel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Haat is een groot woord, irritant past beter.
[ afbeelding ]
Oke, reageer je alleen op de foto of heb je ook gelezen wat er boven staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:00 schreef Rustin_ het volgende:
[..]
Arie is gewoon een baas. Super gezond, mooi gezin, ziet er goed uit voor z'n leeftijd, sportief, goed ochtendritueel.
Haten op dit soort personen is gewoon jaloezie, en dat beantwoordt dan ook meteen de vraag uit de OP. Mensen haten op toffe mensen omdat ze zelf kleingeestige losers zijn die hun leven niet op orde hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |