Hij wou een robot baarmoeder ontwikkelen zodat er geen vrouwen meer hoefde te bestaan zei hij op 4chan.quote:
Loooolquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij wou een robot baarmoeder ontwikkelen zodat er geen vrouwen meer hoefde te bestaan zei hij op 4chan.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij wou een robot baarmoeder ontwikkelen zodat er geen vrouwen meer hoefde te bestaan zei hij op 4chan.
Sowieso wordt daar al heel lang onderzoek naar gedaan. Beetje vaag eigenlijk dat ie dat niet lijkt te weten. Of hij wou zich aansluiten bij bestaande teams ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
nopequote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het was zijn laatste stap om beedigd te worden als arts. Hij wilde dus wel arts worden. Waarom studeer je anders geneeskunde?
Hij is trouwens ook veroordeeld voor het schieten op een duif met een kruisboog. Verder lag zijn complete huis vol met (dieren)stront. Een dier niet uitlaten telt ook als dierenmishandeling.
Maar wat zou jij dan willen met mensen die ziek geboren worden? Die kun je moeilijk een kogel door het hoofd jagen. Want dat mag niet in Nederland.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom er niemand beter word bij de ggz met totaal idioten zoals hij
Gatverdamme wat walg ik van dit soort ''mensen''
En die, wat leek op een receptie?quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen klaslokalen, er is niets beschadigd in het ziekenhuis (1 CT, door sprinklers maar daar is al alternatief voor)
Inderdaad, daar was schade te zien die tot aan het plafond te zien was.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En die, wat leek op een receptie?
Lmao, vergat hij voor het gemak even dat voor een baby je ook ei cellen nodig hebt of ging hij turbo mannen kweken?quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is daar bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
Fouad L. Was dus lid van de FvD en racistisch tegenover zwarten. Hier wil ik wel een sociologisch onderzoek naar hebben
ik denk dat ie issues heeft met zijn moederquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier een filmpje na het blussenquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was schade te zien die tot aan het plafond te zien was.
[ afbeelding ]
In het huis van de vrouw en haar dochter was geen klein brandje.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was schade te zien die tot aan het plafond te zien was.
[ afbeelding ]
Ik heb best wel vaak Marokkanen gezien die racistisch zijn tegenover zwarte mensen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
Fouad L. Was dus lid van de FvD en racistisch tegenover zwarten. Hier wil ik wel een sociologisch onderzoek naar hebben
Natuurlijk had hij geen arts moeten worden, ik denk niet dat er nog iemand is die daaraan twijfelt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als hij de diploma's krijgt dan is hij arts. Wat hij met de papieren doet moet hij weten.
Verschillende keren in aanraking met justitie OM is blijkbaar verplicht om ze te informeren lees ik eruit.
Ik heb er ook geen verstand van, maar het klinkt mij wel logisch in de oren dat iemand die een gevaar voor mensen kan zijn geen arts kan worden.
En als ik zijn reactie op deze afwijzing zie is dat in mijn ogen geen verkeerde keuze geweest.
Klopt, hij zei dat z'n moeder met z'n vader is gescheiden om met een drugsdealer verder te gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:02 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
ik denk dat ie issues heeft met zijn moeder
Hij wilde fundamenteel medisch onderzoek doen. Diep weggestopt in een laboratorium. 'Mensen zouden niet eens weten dat ik besta,' aldus een post op 4chan.quote:
Dat heb je altijd in dat soort situaties dat in de paniek mensen allerlei vreemde conclusies trekken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Die verhalen dat er gisteren drie daders zouden zijn, waren gewoon agenten. Door de rook konden ze het niet zien.
Zo krijg je fabeltjes.
Ah, maar niet elke student gaat over tot massamoord en molotov cocktails...quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:03 schreef Sodemieters het volgende:
Welke student zou zich dan niet geknakt voelen?
Nederlanders denken soms dat alle mensen van kleur samenspannen met elkaar. Eigenlijk juist omdat ze vaak alleen maar naar huidskleur kijken (twee bruine mensen moeten wel vrienden van elkaar zijn toch?)quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:03 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ik heb best wel vaak Marokkanen gezien die racistisch zijn tegenover zwarte mensen.
Ik denk via het tor netwerk. Als hij op 4 Chan zat denk ik dat hij vaardig genoeg was om een wapen met bitcoins op het dark web te kopen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:06 schreef Sledgehammer. het volgende:
Vraag me af hoe zo’n gek aan wapens enzo komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |