https://www.ad.nl/binnenl(...)rum-binnen~aa50bf8e/quote:In Rotterdam zijn donderdag twee schietpartijen geweest waardoor twee mensen gewond zijn geraakt. Het ene schietincident was bij een woning aan het Heiman Dullaertplein in West, het andere in een leslokaal van het Erasmus Medisch Centrum een eind verderop. In de omgeving rond het Erasmus Medisch Centrum is sprake van grote paniek, stellen studenten tegen deze site.
quote:Geschoten in leslokaal van Erasmus MC, politie zoekt man in gevechtskleding
In een leslokaal van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam is geschoten, meldt de politie. Ook is geschoten bij een woning aan het Heiman Dullaertplein, zo'n 1,5 kilometer verderop.
Twee mensen zijn gewond. Over de aard van hun verwondingen is niks bekend.
Een arrestatieteam is het ziekenhuis binnen gegaan, meldt Rijnmond. Het team zou alle kantoren van het ziekenhuis binnengaan en aanwezigen worden naar buiten gestuurd.
Dader in gevechtskleding
De vermoedelijke dader van twee schietpartijen draagt gevechtskleding en is mogelijk gevlucht op een motor, meldt de politie. Hij heeft hij een handvuurwapen.
De dader is lang, heeft zwart haar, is midden 20 en heeft een rugzak en headphone. "Ziet u hem. Bel 112!", meldt de politie.
Het schijnt dat de schutter van tevoren zei: 'Ik ga nu beginnen, dit kan even gevoelig zijn'.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:33 schreef Starhopper het volgende:
Gelukkig voor de slachtoffers is het ziekenhuis dichtbij.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:33 schreef Sodemieters het volgende:
De nieuwe lesmethode is een schot in de roos.
wilde al bellen, godzijdank manquote:
Je hebt je conclusies alweer klaar? Waaruit blijkt dat er 'maffiosi' bij betrokken zijn?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:39 schreef Elan het volgende:
Fijn he al die maffiosi die vrij spel hebben in dit land.
schietpistolenquote:Op donderdag 28 september 2023 15:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt je conclusies alweer klaar? Waaruit blijkt dat er 'maffiosi' bij betrokken zijn?
Het feit dat er op een andere locatie in Rotterdam op hetzelfde tijdstip ook een schietpartij was, toevallig bij iemand thuis die mogelijk betrokken was bij cokehandel vanuit de haven.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt je conclusies alweer klaar? Waaruit blijkt dat er 'maffiosi' bij betrokken zijn?
Grote stad, veel mensen, erg grote haven.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Rotterdam?
Een speciale militaire operatie 😱quote:Op donderdag 28 september 2023 15:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Voor een speciale operatie?
Ik lees dat dat dezelfde verdachte zou zijn, dus blijkbaar niet op hetzelfde tijdstip. https://www.rijnmond.nl/n(...)ls-in-het-erasmus-mcquote:Op donderdag 28 september 2023 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat er op een andere locatie in Rotterdam op hetzelfde tijdstip ook een schietpartij was, toevallig bij iemand thuis die mogelijk betrokken was bij cokehandel vanuit de haven.
Dit is gewoon normaal voor een donderdag hoor. Zolang de euromast niet ompleurt vinden we het allemaal wel best.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Rotterdam?
....en waarom zou iemand zoiets opvallends dragen als gevechtskleding?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:44 schreef butz0rs het volgende:
breaking news. Is steve al live?
Wat is gevechtskleding? Iets wat ze bij MMA dragen? Martial arts? Camouflage kleding? Leger kleding?
Alleen dat geluid op de achtergrond bij die streamquote:Op donderdag 28 september 2023 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Rijnmond is live:
https://www.rijnmond.nl/n(...)er-nog-voortvluchtig
Omdat ie gek in zijn hoofd is?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
....en waarom zou iemand zoiets opvallends dragen als gevechtskleding?
Je kunt je wel afvragen hoeveel zin het heeft om met toeters en bellen het ziekenhuis binnen te stormen als de vermoedelijke dader per motor weg is gevlucht. Geen idee waar 'ie naartoe is gevlucht, maar ik gok niet met een rondje terug naar de plaats delict.quote:De vermoedelijke dader zou gevlucht zijn op een motor en gevechtskleding dragen, meldt de politie. Hij heeft een handvuurwapen. Een arrestatieteam is het ziekenhuis binnengegaan, meldt Rijnmond.
Niet op TV.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Rijnmond is live:
https://www.rijnmond.nl/n(...)er-nog-voortvluchtig
Hij was toch weggereden op een motor?quote:
Dat zou dan 1 helicopter moeten zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen dat geluid op de achtergrond bij die stream
Hopelijk weet de heli 'm te tracken.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij was toch weggereden op een motor?
Anders even myheritage bellenquote:Op donderdag 28 september 2023 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk weet de heli 'm te tracken.
Eerst even flink wat DNA afnemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Anders even myheritage bellen
quote:15:48
Eén van de twee slachtoffers is docent. Buren melden dat de dader en het slachtoffer man en vrouw zijn.
Oke meid, spannend.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:46 schreef Rodgrod het volgende:
Vlogen 2 helicopters boven Rotterdam. Nu zie ik er nog 1
Nog agenten op de A12?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:54 schreef butz0rs het volgende:
Tijd voor een snelle plofkaak, nu alle DSI teams en heli's in Rotterdam zijn
gaat wel naar een gezinsdrama klinken zo...quote:
quote:15:58
Er zijn twee gewonden gevallen bij de brand in een woning, één in het Erasmus MC. Dat meldt de Veiligheidsregio.
Verband hebben ze wel in een ziekenhuis 🤔quote:Op donderdag 28 september 2023 16:02 schreef Purrito het volgende:
Klinkt als een afrekening in het criminele circuit als ze verband houden.
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:02 schreef Purrito het volgende:
Klinkt als een afrekening in het criminele circuit als ze verband houden.
Pfff. Dat is echt gigantisch veel werk.quote:
Man man manquote:
quote:De belangrijkste gebeurtenissen in het kort:
- De dader is nog voortvluchtig. Meerdere studenten stellen dat een docente is neergeschoten. Zij zou in levensgevaar zijn. Dit is nog niet bevestigd door de politie.
- Er circuleren beelden van een aanhouding bij EMC. Het is niet bevestigd of het hier om de door de politie gezochte verdachte gaat.
- Bij de twee schietincidenten zijn drie gewonden gevallen, waarvan één in het Erasmus MC. Twee mensen zijn gewond geraakt bij het schietincident bij een woning aan de Heiman Dullaertplein, waar ook brand is uitgebroken. Daar is één gewonde gereanimeerd. Het andere schietincident was in een leslokaal.
- De Dienst Speciale Interventies (DSI) van de politie is momenteel in het gebouw van het Rotterdamse Erasmus MC, omdat de verdachte van twee schietpartijen daar mogelijk binnen is.
- De ingang van het Erasmus MC is momenteel afgesloten. Studenten zijn huilend naar buiten gelopen, zonder schoenen. Studenten van de nabijgelegen Hogeschool mogen het gebouw niet verlaten.
- Meerdere arrestatieteams rennen het Erasmus MC in Rotterdam naar binnen nadat er schoten in een leslokaal waren gelost. Op het dak van het gebouw staan zwaargewapende agenten. Boven circuleren twee politiehelikopters.
- De dader is volgens de politie gevlucht in gevechtskleding, mogelijk op een motor. Volgens de politie heeft hij een handvuurwapen. De dader is lang, heeft zwart haar, is midden 20 en heeft een rugzak en headphone. ,,Ziet u hem. Bel 112!”, meldt de politie op X, voorheen Twitter.
- De veiligheidsregio meldde eerder al brand in een pand aan het Heiman Dullaertplein. Bij de brand zouden meerdere knallen zijn gehoord. De oorzaak van de brand is nog onduidelijk, eveneens of er mensen in het pand aanwezig zijn.
quote:16:06
Het Erasmus MC-team is in paniek, zegt de vrouw van een medewerker die daar nog ter plaatse is. ,,Het gerucht gaat dat de verdachte toch niet verder gegaan is met zijn motor en toch het ziekenhuis in is kunnen komen net voordat het afgesloten werd. Iedereen is nu de afdelingen aan het barricaderen."
Daar is duidelijk brandbare vloeistof gebruikt iddquote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Enorme brand, beelden zijn schokkend". Nou nou nou, valt ook wel mee.
Dit ziet er toch wel uit als opnieuw alles witten heurquote:
Fiery but peaceful shootingquote:Op donderdag 28 september 2023 16:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Mostly peaceful shooting.
Rochussenstraat afdeling is best separaat van Erasmus MC ziekenhuisquote:Op donderdag 28 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is niet tegen aan te evacueren.
Sommige afdelingen wil je echt niet leeg moeten maken
Alleen zie ik bij Rijnmond de evacuatie van het hoofdgebouw en niet Rochussenstraat.quote:
Is dat nou dezelfde ruimte in de fik als hier?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt op een frituur die in de fik staat.
quote:
Intensive care-afdeling ontruimen of operatiekamers ontruimen tijdens een operatiequote:Op donderdag 28 september 2023 16:15 schreef StephanL het volgende:
Sommige afdelingen kan je toch niet ontruimen of zijn de patiënten de laatste zorg?
Ja preciesquote:Op donderdag 28 september 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Intensive care-afdeling ontruimen of operatiekamers ontruimen tijdens een operatie
Dat kun je helemaal niet afbreken volgens mij. Deur op slot en doorwerken denk ik?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:16 schreef Alloch87 het volgende:
Een hele gekke vraag... maar hoe gaat zo'n ontruiming wanneer men zich midden in (laten we zeggen) een open-hart operatie bevindt?
Dat is idd echt een hele operatie. Terwijl ze maar half afgemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Intensive care-afdeling ontruimen of operatiekamers ontruimen tijdens een operatie
Vooral allemaal lekker pilletjes blijven slikken op festivals, mensen!quote:Op donderdag 28 september 2023 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)rum-binnen~aa50bf8e/
Nu al in ziekenhuizen, hoe ver gaan ze![]()
Voor dat soort noodgevallen hebben ze altijd een rol ducttape in de kast liggen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:16 schreef Alloch87 het volgende:
Een hele gekke vraag... maar hoe gaat zo'n ontruiming wanneer men zich midden in (laten we zeggen) een open-hart operatie bevindt?
Ligt eraan wat voor open hart operatie het is, hoe hemodynamisch stabiel de patiënt is, etc.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet afbreken volgens mij. Deur op slot en doorwerken denk ik?
Het kan en is eerder gedaan (in het EMC), maar is wel wat je niet wil.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:15 schreef StephanL het volgende:
Sommige afdelingen kan je toch niet ontruimen of zijn de patiënten de laatste zorg?
Bron?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:18 schreef hollandia02 het volgende:
Ik lees dat de docent overleden is…
Wat voor muziek dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef hollandia02 het volgende:
Ongelukkige muziekkeuze van RTV Rijnmond
Een van mijn beste vrienden werkt er, die kreeg het doorgestuurd van collega'squote:
Volgens mij hebben ze iemand opgepakt die aan het signalement voldoet maar weten ze dat nog niet 100% zeker. Zou ook lullig zijn als dit een random man blijkt te zijn en ze voorbarig stoppen met ontruimen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef Momo het volgende:
Ik zie tegenstrijdige berichten of die gek nou is opgepakt?
Er is iemand opgepakt of dat de dader is moet nog blijken. Voldeed aan het signalement.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef Momo het volgende:
Degene die op die foto door het DSI is gepakt /op de grond is gewerkt lijkt geen gevechtskleding aan te hebben?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef Momo het volgende:
Behoorlijk efficiënte schutter dan. Twee doelwitten, twee doden. Met de brandstichting ook, lijkt allemaal strak gepland en uitgevoerd.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:18 schreef hollandia02 het volgende:
Ik lees dat de docent overleden is…
Waar is die foto?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Degene die op die foto door het DSI is gepakt /op de grond is gewerkt lijkt geen gevechtskleding aan te hebben?
Terwijl daar wel sprake van zo zijn.
Is wel oude info. AD loopt achter.quote:16:21
Verdachte opgepakt vanwege schietincidenten in Rotterdam
Tsja, als hij wel nog gevechskleding had aangehad was hij te sterk geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Degene die op die foto door het DSI is gepakt /op de grond is gewerkt lijkt geen gevechtskleding aan te hebben?
Terwijl daar wel sprake van zo zijn.
Daar waren 2 gewonden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Diegene in die woning in west is overleden.
En moeilijk te zien.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, als hij wel nog gevechskleding had aangehad was hij te sterk geweest natuurlijk.
Die man die knielt?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
In een Tweet eerder dit topic.
Rijnmond zegt dat die overleden is.quote:
Je vraagt je ook af wat iemand tegen een docent van Eramus heeft. Over het algemeen komen tokkies niet op dat soort hoge functies.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Dader moet haast wel vaker in EMC komen, je moet daar met een pasje naar binnen en er zit altijd bewaking.
Als jij een vuurwapen hebt dan doet de bewaking ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Dader moet haast wel vaker in EMC komen, je moet daar met een pasje naar binnen en er zit altijd bewaking.
En lijkt me ook een groot complex (maar zelf nooit geweest). dus als je geen idee hebt waar je heen moet ben je uren aan het zoekenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
De Heiman Dullaertplein ligt in de wijk Coolhaven*, ja.quote:
Nou ja, als iemand je met een wapen bedreigt doe je misschien toch de deur maar even open?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Of een liedje van Marco Borsato?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat voor muziek dan?
Johnny Cash en The Ring of Fire?
Legergroene broek met zakken aan de zijkantquote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Als men een overhemd 'gevechtskleding' noemt, dan ga ik dagelijks als Rambo naar kantoor.
Toch niet ongewoon. Vaak genoeg in de VS doden de daders eerst een familielid of leden en slaan dan helemaal door en gaan op straat verder. Of zoeken nog een bekende.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van brand stichten op beide locaties? Ik zag verhalen over molotov cocktails op twitter, maar wil dat nou niet meteen overnemen als betrouwbare bron.
Nee dan komt hij te makkelijk van af.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:28 schreef hollandia02 het volgende:
Als ze de dader pakken direct enkeltje bodem van de maas geven
Afleiding?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van brand stichten op beide locaties? Ik zag verhalen over molotov cocktails op twitter, maar wil dat nou niet meteen overnemen als betrouwbare bron.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef hollandia02 het volgende:
Ongelukkige muziekkeuze van RTV Rijnmond
Ja, dat is echt gevechtskleding...quote:Op donderdag 28 september 2023 16:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Legergroene broek met zakken aan de zijkant
Pafferige teringhond.quote:
Nope.. met brandstichting komt het op mij over als een wraakactie.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand het hoe en waarom al? En de voor en nadracht?˛
Ja we wachten nog op het proces verbaal van verhoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gigantisch. Heb er tegenover gewoond op de Rochussenstraat.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En lijkt me ook een groot complex (maar zelf nooit geweest). dus als je geen idee hebt waar je heen moet ben je uren aan het zoeken
Daredevil is ook niet meer wat ie geweest is.quote:
Dat soort verhalen heb je wel vaker als de paniek toeslaat, maar dat zou ik wel met een korrel zout nemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Ook andere berichten dat er meerdere verdachtes zouden zijn.
Wat nou, ook?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Nee wat ik begreep is die man van haar ook thuis vermoord/ernstig gewond.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef LaSpezia het volgende:
Dader was man van neergeschoten docente?
Het is 1 groot doolhof dat ziekenhuis. Als je daar de weg weet kun je het aardig uithouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gigantisch. Heb er tegenover gewoond op de Rochussenstraat.
Nederland is niks gewend.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:29 schreef butz0rs het volgende:
overhemd en cargo broek. Gevechtskleding
Geen idee.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Geloof er niks van. Anders was er allang een nl alert uit gegaan en waren er meer slachtoffers. Dit lijkt een gerichte actie op bepaalde personenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Verdachten,quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Waar heb jij het over? Ik bedoel dat dit niet het enige bericht is dat ik op Twitter zie over meerdere daders.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat nou, ook?![]()
Daar heeft echt helemaal niemand het over.
Ja precies, wat het precieze motief ook is die schutter vond blijkbaar dat hij een appeltje te schillen had met ze.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Anders was er allang een nl alert uit gegaan en waren er meer slachtoffers. Dit lijkt een gerichte actie op bepaalde personen
Op Twitter wordt veel geroepen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik bedoel dat dit niet het enige bericht is dat ik op Twitter zie over meerdere daders.
is dat niet gewoon ff paniek stand geroddel?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Er zijn wel veel dingen gebeurd op meerdere plekken dus snap de interpretatie wel.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Is echt altijd bij dit soort zaken dat er ineens meerdere daders zijn volgens mensen op internet.
1 aangehouden beneden, 1 op het heli-platform.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Is echt altijd bij dit soort zaken dat er ineens meerdere daders zijn volgens mensen op internet.
Ja, vermoedelijk is die beneden dan iemand die voldeed aan signalement (ook lullig) Maar goed dat zullen we nog horen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1 aangehouden beneden, 1 op het heli-platform.
We gaan het hopelijk nog wel lezen
Ja een of zelfs meer van de slachtoffers zijn volgens de berichten overleden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er doden en/of gewonden?˛
Boven Kralingen ook 1 sinds een uur.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat verklaart de helikopters hier.
Wtf joh
Ook ‘stremmingen in het ov’quote:Op donderdag 28 september 2023 16:41 schreef MissHobje het volgende:
Woordvoeder zei in iedergeval (net op de live stream rtv rijnmond) dat het dikke chaos was voor alle hulpdiensten.
Lijkt me logisch ja..
dat is wel gek... gezien mijn aanname dat het een gezinsdrama is... terreur?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Nee dat kan ook niet, allemaal van die via via via verhalen, dan wordt zoiets al gauw een 911quote:Op donderdag 28 september 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie online al hele verhalen, maar no way dat die mensen weten wat er aan de hand is.
Ja, laten we de persconferentie afwachten. Ik dacht wellicht was er al iets bekend. Heb zelf maar weinig meegekregen. Maar dank voor je input.quote:
Je maakt al een hele aanname, en vind dan een andere hele random aanname van een anoniempje gek?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dat is wel gek... gezien mijn aanname dat het een gezinsdrama is... terreur?
In ieder geval lijkt het op een gerichte actie te gaan tegen 2 mensen: 1 in de woning en de docent. Over wat de relatie van hen is tot de dader is giswerk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dat is wel gek... gezien mijn aanname dat het een gezinsdrama is... terreur?
An sich niet gek die nieuwsgierigheid. Die heb ik ook. Maar ik stel zelf liever open vragen dan bevooroordeelde aannames. Maar gek genoeg wordt dat juist verwijderd nu?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Je maakt al een hele aanname, en vind dan een andere hele random aanname van een anoniempje gek?
Dsigoden @Zipportalquote:Op donderdag 28 september 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo! Met deze post heb je me in een klap terug gebracht naar de hoogtijdagen van weleer!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat doet Bansheeboy opeens weer hierIk dacht dat dat account slechts een vergeten legende was... Waar is Meki?
Ja, opmerkelijk. De slachtoffers moeten nog geteld worden maar de statements worden al gemaakt. Relevant of niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik een blanke dader hoor, dus hou even op.
Die lui komen altijd weer de kop op steken bij dit soort berichten, achja.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
jahquote:Op donderdag 28 september 2023 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gelukkig is hij inmiddels aangehouden door de modepolitie.
Cultuur is geen kleurquote:Op donderdag 28 september 2023 16:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:
quote:
met je kut essaysquote:Op donderdag 28 september 2023 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo! Met deze post heb je me in een klap terug gebracht naar de hoogtijdagen van weleer!˛
Volgens iemand op twitter ja, of is er daar een betere bron daarvoor?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Ze hebben het (interne berichtgeving EMC) over drie daders; kan natuurlijk ook niet kloppen, maar als het klopt dan is het niet echt een incident lijkt me... verklaart ook wel waarom het mogelijk was om en aan de ene kant van het terrein te schieten om vervolgens een moletovcocktail aan de andere kant van het gebouw te gooien....
Heb je zelf toegang tot die interne berichtgeving?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Ze hebben het (interne berichtgeving EMC) over drie daders; kan natuurlijk ook niet kloppen, maar als het klopt dan is het niet echt een incident lijkt me... verklaart ook wel waarom het mogelijk was om en aan de ene kant van het terrein te schieten om vervolgens een moletovcocktail aan de andere kant van het gebouw te gooien....
Feit is gewoon dat Rotterdam onder Aboutaleb de macht is kwijtgeraakt. Aboutaleb en zijn vriendjes rukken steeds zichtbaarder op.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Omdat ze van werk of thuis komen, geen tijd om voor cargopants.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom dragen ze niet een handige cargopants?
Trigger disciplinequote:
He dat is nu.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Om 17.00 een extra nieuwsuitzending op rtl4.
Ahh thnx!!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Bedankt. Rijnmond houdt het toch vooral bij liedjesquote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Oude media.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Voor het eerst in tijden dat ik de tv weer aan zetquote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
het zijn toch politieagenten. Waren dragen ze dan tijdens hun normale werk een spijkerbroek?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze van werk of thuis komen, geen tijd om voor cargopants.
Collega (arts) in het EMC, tja die sturen elkaar ook alles door hoor, het zijn net mensen. Dit zijn de instructies die naar studenten is doorgestuurd begreep ik. Wat er van klopt weet ik ook niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens iemand op twitter ja, of is er daar een betere bron daarvoor?
Hoek van Holland?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerwraak gebeurt in welke hoek?
https://www.geenstijl.nl/quote:Politie: Mogelijk heeft hij onderweg ook nog slachtoffers gemaakt. Dat wordt nu onderzocht. Erasmus MC wordt ontruimd vanwege de brand die nog niet geblust is.
Henk en Ingrid, wat denk jij danquote:Op donderdag 28 september 2023 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerwraak gebeurt in welke hoek?
In Amerika was de schutter allang gaan hemelen. Maarja NL hequote:Op donderdag 28 september 2023 17:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is een afleidingsmanoeuvre
Klaus Swaab is in Nederland en niemand mag dit weten
Het is een complot!
Zit al ff te kijken maar geen liedjesquote:Op donderdag 28 september 2023 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt. Rijnmond houdt het toch vooral bij liedjes
Amsterdam mc danquote:Op donderdag 28 september 2023 17:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal maar liggen te bevallen??? Operaties??? Hoe kunnen ze dat ontruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |