Is wel oude info. AD loopt achter.quote:16:21
Verdachte opgepakt vanwege schietincidenten in Rotterdam
Tsja, als hij wel nog gevechskleding had aangehad was hij te sterk geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Degene die op die foto door het DSI is gepakt /op de grond is gewerkt lijkt geen gevechtskleding aan te hebben?
Terwijl daar wel sprake van zo zijn.
Daar waren 2 gewonden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Diegene in die woning in west is overleden.
En moeilijk te zien.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, als hij wel nog gevechskleding had aangehad was hij te sterk geweest natuurlijk.
Die man die knielt?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
In een Tweet eerder dit topic.
Rijnmond zegt dat die overleden is.quote:
Je vraagt je ook af wat iemand tegen een docent van Eramus heeft. Over het algemeen komen tokkies niet op dat soort hoge functies.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Dader moet haast wel vaker in EMC komen, je moet daar met een pasje naar binnen en er zit altijd bewaking.
Als jij een vuurwapen hebt dan doet de bewaking ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Dader moet haast wel vaker in EMC komen, je moet daar met een pasje naar binnen en er zit altijd bewaking.
En lijkt me ook een groot complex (maar zelf nooit geweest). dus als je geen idee hebt waar je heen moet ben je uren aan het zoekenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
De Heiman Dullaertplein ligt in de wijk Coolhaven*, ja.quote:
Nou ja, als iemand je met een wapen bedreigt doe je misschien toch de deur maar even open?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:24 schreef Coelho het volgende:
Of een liedje van Marco Borsato?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat voor muziek dan?
Johnny Cash en The Ring of Fire?
Legergroene broek met zakken aan de zijkantquote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Als men een overhemd 'gevechtskleding' noemt, dan ga ik dagelijks als Rambo naar kantoor.
Toch niet ongewoon. Vaak genoeg in de VS doden de daders eerst een familielid of leden en slaan dan helemaal door en gaan op straat verder. Of zoeken nog een bekende.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van brand stichten op beide locaties? Ik zag verhalen over molotov cocktails op twitter, maar wil dat nou niet meteen overnemen als betrouwbare bron.
Nee dan komt hij te makkelijk van af.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:28 schreef hollandia02 het volgende:
Als ze de dader pakken direct enkeltje bodem van de maas geven
Afleiding?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van brand stichten op beide locaties? Ik zag verhalen over molotov cocktails op twitter, maar wil dat nou niet meteen overnemen als betrouwbare bron.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:17 schreef hollandia02 het volgende:
Ongelukkige muziekkeuze van RTV Rijnmond
Ja, dat is echt gevechtskleding...quote:Op donderdag 28 september 2023 16:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Legergroene broek met zakken aan de zijkant
Pafferige teringhond.quote:
Nope.. met brandstichting komt het op mij over als een wraakactie.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand het hoe en waarom al? En de voor en nadracht?²
Ja we wachten nog op het proces verbaal van verhoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gigantisch. Heb er tegenover gewoond op de Rochussenstraat.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En lijkt me ook een groot complex (maar zelf nooit geweest). dus als je geen idee hebt waar je heen moet ben je uren aan het zoeken
Daredevil is ook niet meer wat ie geweest is.quote:
Dat soort verhalen heb je wel vaker als de paniek toeslaat, maar dat zou ik wel met een korrel zout nemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Ook andere berichten dat er meerdere verdachtes zouden zijn.
Wat nou, ook?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Nee wat ik begreep is die man van haar ook thuis vermoord/ernstig gewond.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef LaSpezia het volgende:
Dader was man van neergeschoten docente?
Het is 1 groot doolhof dat ziekenhuis. Als je daar de weg weet kun je het aardig uithouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gigantisch. Heb er tegenover gewoond op de Rochussenstraat.
Nederland is niks gewend.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:29 schreef butz0rs het volgende:
overhemd en cargo broek. Gevechtskleding
Geen idee.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Geloof er niks van. Anders was er allang een nl alert uit gegaan en waren er meer slachtoffers. Dit lijkt een gerichte actie op bepaalde personenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Verdachten,quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Waar heb jij het over? Ik bedoel dat dit niet het enige bericht is dat ik op Twitter zie over meerdere daders.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat nou, ook?![]()
Daar heeft echt helemaal niemand het over.
Ja precies, wat het precieze motief ook is die schutter vond blijkbaar dat hij een appeltje te schillen had met ze.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Anders was er allang een nl alert uit gegaan en waren er meer slachtoffers. Dit lijkt een gerichte actie op bepaalde personen
Op Twitter wordt veel geroepen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik bedoel dat dit niet het enige bericht is dat ik op Twitter zie over meerdere daders.
is dat niet gewoon ff paniek stand geroddel?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Er zijn wel veel dingen gebeurd op meerdere plekken dus snap de interpretatie wel.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Is echt altijd bij dit soort zaken dat er ineens meerdere daders zijn volgens mensen op internet.
1 aangehouden beneden, 1 op het heli-platform.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Is echt altijd bij dit soort zaken dat er ineens meerdere daders zijn volgens mensen op internet.
Ja, vermoedelijk is die beneden dan iemand die voldeed aan signalement (ook lullig) Maar goed dat zullen we nog horen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1 aangehouden beneden, 1 op het heli-platform.
We gaan het hopelijk nog wel lezen
Ja een of zelfs meer van de slachtoffers zijn volgens de berichten overleden.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er doden en/of gewonden?²
Boven Kralingen ook 1 sinds een uur.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat verklaart de helikopters hier.
Wtf joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |