jahquote:Op donderdag 28 september 2023 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gelukkig is hij inmiddels aangehouden door de modepolitie.
Cultuur is geen kleurquote:Op donderdag 28 september 2023 16:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik een blanke dader hoor, dus hou even op.
quote:
quote:
met je kut essaysquote:Op donderdag 28 september 2023 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo! Met deze post heb je me in een klap terug gebracht naar de hoogtijdagen van weleer!²
Volgens iemand op twitter ja, of is er daar een betere bron daarvoor?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Ze hebben het (interne berichtgeving EMC) over drie daders; kan natuurlijk ook niet kloppen, maar als het klopt dan is het niet echt een incident lijkt me... verklaart ook wel waarom het mogelijk was om en aan de ene kant van het terrein te schieten om vervolgens een moletovcocktail aan de andere kant van het gebouw te gooien....
Heb je zelf toegang tot die interne berichtgeving?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Ze hebben het (interne berichtgeving EMC) over drie daders; kan natuurlijk ook niet kloppen, maar als het klopt dan is het niet echt een incident lijkt me... verklaart ook wel waarom het mogelijk was om en aan de ene kant van het terrein te schieten om vervolgens een moletovcocktail aan de andere kant van het gebouw te gooien....
Feit is gewoon dat Rotterdam onder Aboutaleb de macht is kwijtgeraakt. Aboutaleb en zijn vriendjes rukken steeds zichtbaarder op.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Omdat ze van werk of thuis komen, geen tijd om voor cargopants.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom dragen ze niet een handige cargopants?
Trigger disciplinequote:
He dat is nu.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Om 17.00 een extra nieuwsuitzending op rtl4.
Ahh thnx!!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Bedankt. Rijnmond houdt het toch vooral bij liedjesquote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Oude media.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
Voor het eerst in tijden dat ik de tv weer aan zetquote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Haags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |