SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, Wellenreuther de rest van het seizoen onder de lat laten staan? Hij loopt nooit echt te grabbelen zoals de heer Bijlow regelmatig overkomt. Stabiele keeper.
Nou ja, noem het hoe je het noemen wilt. Grabbelen, wild, druistig. Geen stabiele factor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.
Keepend wel een stuk minder, aan de bal beter.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Wellenreuther ook helemaal niet zo goed de afgelopen tijd. Wel een prima reservekeeper die zijn rol goed invult voor ons maar niet meer dan dat.
Bijlow altijd nummer 1. Wellenreuther pakt soms geweldige ballen. Maar in de lucht zweet ik mij altijd peentjes.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, noem het hoe je het noemen wilt. Grabbelen, wild, druistig. Geen stabiele factor.
Dat bewaart ie voor Oranje steeds.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik Bijlow heb zien grabbelen ook niet echt meer herinneren eigenlijk. Hij is vooral op een andere manier onbetrouwbaar.
Ik vind hem juist echt veel beter in de opbouw, met name de korte ballen. Bijlow zijn lange trap is weer iets beter.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Wellenreuther echt prima, maar houd toch sneller bij hem mn hart vast in o.a. de opbouw dan bij Bijlow. Vooral tegen Celtic wat penibele momentjes.
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg isquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem juist echt veel beter in de opbouw, met name de korte ballen. Bijlow zijn lange trap is weer iets beter.
Hij neemt wel vaak net iets te lang de tijd naar mijn smaak (waarschijnlijk omdat hij best comfortabel is aan de bal). Het is een beetje wachten tot dat een keer mis gaat.
Echt niemand gaat 15 miljoen betalen die helft van tijd blessa isquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg is
Bijlow gaat altijd spelen als hij weer fit is lijkt me. In het ideale scenario verkoop je die na een degelijk seizoen deze zomer. Zelfs als het een relatief laag bedrag is van 15+ miljoen moet je dat gewoon doen.
Kun je een vervanger halen en kan die gekke Duitser het die nieuwe weer moeilijk maken
Ik denk dat er maar weinig clubs nog gaan aankloppen voor Bijlow, dus dat wordt nog wel een lastige beslissing wat je gaat doen met hem in de zomer.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind hem vooral niet heel kut, als in hij speelt niet vaak een onvoldoende, dat is voor een tweede keeper al heel fijn. En blijkbaar piekt hij in belangrijke potjes. Dat 'te lang wachten' is ook een keuze in stijl, zoals keepers als Alisson, Onana en Becker ook doen. Is denk ik ook een opdracht van ons aller Arne, geeft meer ruimte als de pass daarna goed genoeg is
Bijlow gaat altijd spelen als hij weer fit is lijkt me. In het ideale scenario verkoop je die na een degelijk seizoen deze zomer. Zelfs als het een relatief laag bedrag is van 15+ miljoen moet je dat gewoon doen.
Kun je een vervanger halen en kan die gekke Duitser het die nieuwe weer moeilijk maken
gewoon fit blijven en het EK keepenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Echt niemand gaat 15 miljoen betalen die helft van tijd blessa is
wellenreuther heeft een contract tot 2025 toch? dan kun je nog een jaar hetzelfde doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig clubs nog gaan aankloppen voor Bijlow, dus dat wordt nog wel een lastige beslissing wat je gaat doen met hem in de zomer.
Ajax had er één als TD.quote:
De pols van Wellenreuter is ook iets beter.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem juist echt veel beter in de opbouw, met name de korte ballen. Bijlow zijn lange trap is weer iets beter.
Hij neemt wel vaak net iets te lang de tijd naar mijn smaak (waarschijnlijk omdat hij best comfortabel is aan de bal). Het is een beetje wachten tot dat een keer mis gaat.
Aan de andere kant zie ik het ook niet echt fout gaan door een type Lex Immers met een karatetrap. Wellicht dat dit een keer mis gaat als we hoog onder druk gezet worden, ik vond dat tegen Celtic en Ajax bij vlagen al penibel alhoewel we er ons dan onderuit voetballen, dat geldt ook voor Trauner en Hancko overigens die wel erg comfortabel kort passen naar elkaar. Heel de tijd maar driehoekjes blijven vormen en dan hopen dat het niet mis gaat, maar goed, het is nog altijd beter dan blind de bal naar voren rossen want dan krijg je hem direct weer terug.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dit zo vast kan houden lijkt eindelijk zijn plek te hebben gevonden.quote:
Si si! Feyenoord un club hermoso.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Is er al bekend wat Giménez tegen Berghuis zei?
Que mira boboquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Is er al bekend wat Giménez tegen Berghuis zei?
Mwa, denk niet dat het hoorbaar was wat hij zong. Stoer hoor, beetje likes scoren met een dom filmpje op instagramquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:51 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Dan heb je wel ballen
Is gewoon nep, je hoort het achtergrondgeluid amper.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat het hoorbaar was wat hij zong. Stoer hoor, beetje likes scoren met een dom filmpje op instagram
Dat filmpje met die turk die kankerjoden riep in het ajax vak tijdens een Europese wedstrijd was leuker.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon nep, je hoort het achtergrondgeluid amper.
Miras*quote:
Ja we zitten inmiddels in de laatste minuut, 3-3 stand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:33 schreef Document1 het volgende:
14:00 zou die wedstrijd beginnen toch?
Ja, maar niet in deze context.quote:
Wanneer speelt de E3? Groetjes, Jos.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog ff O21 kijken
0-0 tegen 10 Friezen
Gestaakt, vuurwerk op het veldquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer speelt de E3? Groetjes, Jos.
Moeizaam allemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog ff O21 kijken
0-0 tegen 10 Friezen
Ik kijk gewoon op de zaak (@Caland)quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wederom met gierende banden naar huis om op tijd te zijn.
T voordeel van thuiswerkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet morgen ook op de zaak (quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op de zaak (@:Caland)
Ik kijk met een broodje met de kinderen net van school!!!quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Jup heb je wel volledig gelijk in. Bij uitstellen van het passingsmoment kan je wel een man meer/2 man meer situatie laten ontstaan, dus denk dat Arend Martijn dat idd eerder als een pre ziet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:11 schreef Erasmus het volgende:
Morgen thuiswerken, lekker op de bank tv-kijken.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Otterklok niet overtreden. @:coco
KAPOET MAKEN.
Yep. Nu al even een half uurtje extra gewerkt zodat ik morgen met schoon geweten even de wedstrijd mee kan pikkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:11 schreef Erasmus het volgende:
Morgen thuiswerken, lekker op de bank tv-kijken.
quote:Feyenoord-directeur Dennis te Kloese is teleurgesteld over het besluit van de KNVB om de zondag gestaakte Klassieker tegen Ajax uit te laten spelen. Hij vindt dat de voetbalbond had moeten besluiten de 0-3-tussenstand ook als eindstand te beschouwen.
"De enige juiste uitkomst was een 0-3-eindstand", zei Te Kloese maandagavond in het programma Rondo op Ziggo Sport. "Voor ons was dat een serieuze optie. Wij hebben echt geprobeerd ons daar sterk voor te maken. Dit was hét moment om dit een keer te doen."
??????????quote:De KNVB boog zich maandag over hoe het nu verder moet en besloot dat het duel aanstaande woensdagmiddag wordt uitgespeeld zonder publiek. “Beide clubs hebben bij ons aangegeven dat ze de wedstrijd uit willen spelen”, begint Bluyssen in gesprek met ESPN.“Die wens hebben we ingewilligd. Ajax heeft aangegeven dat ze de wedstrijd liever later wilden uitspelen.
Heb heel erg het gevoel dat het nog 2-3 wordt ofzo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
IK HAD ME DIT NOG NIET EENS GEREALISEERD.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep. Nu al even een half uurtje extra gewerkt zodat ik morgen met schoon geweten even de wedstrijd mee kan pikken
Alsof een weldenkende club zich met een grote zak geld meldt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijlow kan tot zijn pensioen gewoon bij Feyenoord blijven...
niks mis mee
waarom zou hij verkocht moeten worden ofzo
Hij zou ook nog transfervrij kunnen vertrekken als hij zijn contract afloopt maar waarom zou hij dat moeten doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof een weldenkende club zich met een grote zak geld meldt.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom een 0-3 stand na 55 minuten voetbal "de enige juiste uitkomst" zou zijn. Goh wat raar en oneerlijk zeg dat je van de KNVB de 90 minuten vol moet maken. Hier slaat meneer Kloese de plank mis. Maar goed, hier hebben we het gisteren ook al de hele dag over gehad.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij moest FC Groningen vorig seizoen voor 1 minuut resterende speeltijd afreizen naar Arnhem en dan zouden we nu 1/3 van een klassieker achterwege laten? Dan snap je er niet veel van.
Matige trollpoging. 3/10.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij moest FC Groningen vorig seizoen voor 1 minuut resterende speeltijd afreizen naar Arnhem en dan zouden we nu 1/3 van een klassieker achterwege laten? Dan snap je er niet veel van.
Bijlow is ook een stabiele keeper en kan daarnaast veel beter voetballen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, Wellenreuther de rest van het seizoen onder de lat laten staan? Hij loopt nooit echt te grabbelen zoals de heer Bijlow regelmatig overkomt. Stabiele keeper.
Wel een blessuregevoelig popje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bijlow is ook een stabiele keeper en kan daarnaast veel beter voetballen.
Omdat ik van mening ben dat een voetbalwedstrijd 90 minuten zou moeten duren ongeacht wat mensen wel of niet het veld op slingeren ben ik een trol?quote:
Dat van Groningen was ook belachelijk. Die hele KNVB is niet serieus te nemen. Wedstrijden zouden alleen moeten worden gestaakt bij ernstig wangedrag, en i.p.v. het uitspelen van een wedstrijd moet de veroorzakende club hard worden aangepakt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is gisteren al tot in den treuren besproken. Je gooit dit alleen maar in de groep om reacties uit te lokken, terwijl je al lang op de hoogte bent van de voor en tegenargumenten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat een voetbalwedstrijd 90 minuten zou moeten duren ongeacht wat mensen wel of niet het veld op slingeren ben ik een trol?
Ik bracht het onderwerp weer ter sprake omdat een paar posts daarvoor een quote van Te Kloese stond waarin hij zei dat 0-3 "de enige juiste uitkomst" is. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij dat zegt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is gisteren al tot in den treuren besproken. Je gooit dit alleen maar in de groep om reacties uit te lokken, terwijl je al lang op de hoogte bent van de voor en tegenargumenten.
Maar ik wil best happen hoor; nog één keer dan; Ajax heeft een oneigenlijk voordeel bij het uitspelen van de wedstrijd omdat ze nu tot rust hebben kunnen komen en een nieuwe speelwijze kunnen trainen, waardoor het wedstrijdverloop anders wordt, en je de supporters die erop uit waren om de wedstrijd te staken mogelijk beloont met een betere uitkomst voor hun club dan wanneer er niet zou zijn gestaakt en uitgespeeld.
Volgens mij kan de KNVB vanwege zwaar wegende omstandigheden of andere visie gewoon afwijken van de regel dat er binnen 72 uur moet worden uitgespeeld en kunnen ze kiezen voor een reglementaire nederlaag / overwinning.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik bracht het onderwerp ter sprake omdat een paar posts daarvoor een quote van Te Kloese stond waarin hij zei dat 0-3 "de enige juiste uitkomst" is. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij dat zegt.
Er is vorig jaar een precedent geschept door FC fucking Groningen voor 1 minuut resterende speeltijd op te laten draven in Arnhem. De reglementen schrijven ook voor om een gestaakte wedstrijd binnen 72 uur uit te spelen. En dan zou de KNVB nu 1/3 van de klassieker maar ff achterwege moeten laten omdat het zo stom is wat een paar Ajax supporters gedaan hebben. Zo zit de wereld toch niet in elkaar? De Eredivisie is geen camping toernooi waarbij je 1/3 van een wedstrijd maar achterwege laat omdat het vlees op de barbecue gaar is. Te Kloese lult en redeneert in dezen als een emotionele huisvrouw op Twitter die van toeten nog blazen weet.
Niet alleen dit, maar ook de veroorzakende club punten in mindering. Lekker boeiend dat het sportief niet wenselijk is, het gaat om wangedrag dat je niet moet belonen en moet zien uit te bannen. Dat gaat op deze manier niet gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Los van dit hele verhaal zou je het sportief gezien niet eens moeten willen om na 55 minuten voetballen 3 punten bij te schrijven. Over competitievervalsing gesproken.
Ja Ajax heeft voordeel van deze hele poppenkast maar zo zijn de kaarten nu eenmaal geschud. Verder ga je er volledig aan voorbij dat ze hun thuisvoordeel verloren hebben. Dit is sportief gezien nog altijd een beter scenario dan 3 punten bijschrijven bij een club na 55 minuten voetballen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kan de KNVB vanwege zwaar wegende omstandigheden of andere visie gewoon afwijken van de regel dat er binnen 72 uur moet worden uitgespeeld en kunnen ze kiezen voor een reglementaire nederlaag / overwinning.
Verder ga je totaal niet in op mijn argumenten.
Drie keer op rij winnen in de arenaquote:
Maar dan had je daar vooraf al afspraken over moeten maken. Nu opeens anders handelen dan in andere situaties was gewoon heel raar geweest, daar heeft @Lokale_Notabele wel gelijk in.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet alleen dit, maar ook de veroorzakende club punten in mindering. Lekker boeiend dat het sportief niet wenselijk is, het gaat om wangedrag dat je niet moet belonen en moet zien uit te bannen. Dat gaat op deze manier niet gebeuren natuurlijk.
Kan geen kwaad, maar nog wel genoeg aardige spelers over dacht ik zo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Opnieuw tegenvaller Atletico: Correa mist CL-duel met Feyenoord
https://www.telegraaf.nl/(...)l-duel-met-feyenoord
Alsof Trauner en Hancko wakker liggen van Morata en Griezmannquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, maar nog wel genoeg aardige spelers over dacht ik zo.
Dan moet je je sowieso even achter de oren krabben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef Caland het volgende: daar heeft @:lokale_notabele wel gelijk in.
Ik denk juist dat ze er wel zin in hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Trauner en Hancko wakker liggen van Morata en Griezmann
Ja eens..quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan had je daar vooraf al afspraken over moeten maken. Nu opeens anders handelen dan in andere situaties was gewoon heel raar geweest, daar heeft @:lokale_notabele wel gelijk in.
Wat de knvb eens moet doen is onderscheid gaan maken tussen daadwerkelijk gevaarlijke situaties (hooligans op het veld, vuurwerk gooien) en plastic bekertjes. De hele discussie over het daadwerkelijke probleem raakt vertroebeld door het krankzinnige gedoe over dat laatste.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De KNVB had destijds bij Groningen veel harder moeten optreden, als zij destijds drie punten in mindering hadden gekregen ook al was het voor de bühne, dan hadden er afgelopen zondag al netten gehangen en zouden clubs überhaupt veel harder proberen dit soort praktijken te voorkomen.
Maar die toeschouwers keerde zich ook weer juist tégen het team, dat heb je nu ook niet. Maar gelijk heb je wel hoor, er is geen echte eerlijke manier om het te doen, het is al absurd dat het nodig is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja Ajax heeft voordeel van deze hele poppenkast maar zo zijn de kaarten nu eenmaal geschud. Verder ga je er volledig aan voorbij dat ze hun thuisvoordeel verloren hebben. Dit is sportief gezien nog altijd een beter scenario dan 3 punten bijschrijven bij een club na 55 minuten voetballen.
Elke normale scheids doet alsof hij dat ene bekertje niet heeft gezien. Maar die Turk is ook echt iemand die scheids is geworden omdat hij veels te goed gaat op die powertripquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat de knvb eens moet doen is onderscheid gaan maken tussen daadwerkelijk gevaarlijke situaties (hooligans op het veld, vuurwerk gooien) en plastic bekertjes. De hele discussie over het daadwerkelijke probleem raakt vertroebeld door het krankzinnige gedoe over dat laatste.
De turkse neef van Bas.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Elke normale scheids doet alsof hij dat ene bekertje niet heeft gezien. Maar die Turk is ook echt iemand die scheids is geworden omdat hij veels te goed gaat op die powertrip
santi wat mexicaanse en argentijnse peper in zijn reet voor de hattrickquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen gaat Mintthee weer een cornervlag slopen.
Want het leven duurt maar evenquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:51 schreef exile79 het volgende:
Sla ze voor hun neuzen ja zo hard als je maar kan
Het is wel Ajax-uit he, begrijp niet waar de arrogantie vandaan komt dat we morgen wel eventjes met 0-3 of meer gaan winnenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb er een goed gevoel over. Ik denk dat we gaan winnen
Alsof Halsema niet een paar peletonnetjes ME klaar heeft staan. Die F-side jochies gaan niks klaarspelen vanmiddag.quote:Op woensdag 27 september 2023 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD roept de F-side iedereen op om rond 13.00u naar de Arena te komen.
"Eerste stap is gezet, we gaan door tot iedereen weg is".
Gaat dit wel goed komen voor de wedstrijd vanmiddag?
laat die f-side maar komen danquote:Op woensdag 27 september 2023 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD roept de F-side iedereen op om rond 13.00u naar de Arena te komen.
Elke 3 dagen 10 minuten spelen en weer schorsen genotquote:Op woensdag 27 september 2023 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
De XR van de supporters.quote:Op woensdag 27 september 2023 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien moet je dat daar ook eens doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje boys. Dat het Ajaxtopic onder hoogspanning staat is nog enigszins te begrijpen. Kunnen wij hier het goede voorbeeld geven? Dank
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje boys. Dat het Ajaxtopic onder hoogspanning staat is nog enigszins te begrijpen. Kunnen wij hier het goede voorbeeld geven? Dank
Denken dat er enig idee achter zit wanneer zijn modknopjes worden gebruiktquote:Op woensdag 27 september 2023 09:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je dat daar ook eens doen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
lekker bezig ouwe dibbes.mijn hemel
Jij en @Malavita kunnen ook eens wat minder overspannen doen bij letterlijk élke post die wat negatief over Ajax is (en ja regelmatig wel irritant). [Dit zeg ik niet als mod]quote:Op woensdag 27 september 2023 09:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je dat daar ook eens doen.
en jij weer om mij, schattig wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:15 schreef fetX het volgende:
@:malavita heeft het erg druk met de Feyenoorders.
En zelf iets inhoudelijks toevoegen ho maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:15 schreef fetX het volgende:
@:malavita heeft het erg druk met de Feyenoorders.
jij bent mijn favoriete ajax midwitquote:Op woensdag 27 september 2023 09:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
en jij weer om mij, schattig wel.
Wordt ook op gemodereerd dus zo raar is het nietrotterdamse standaarden liggen kennelijk lager, geeft niet hoor.
overspannen? Really? Die paar reacties nu?quote:Op woensdag 27 september 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij en @:Malavita kunnen ook eens wat minder overspannen doen bij letterlijk élke post die wat negatief over Ajax is (en ja regelmatig wel irritant). [Dit zeg ik niet als mod]
Overspannenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij en @:Malavita kunnen ook eens wat minder overspannen doen bij letterlijk élke post die wat negatief over Ajax is (en ja regelmatig wel irritant). [Dit zeg ik niet als mod]
Nee altijd Hans. Ik kan het Ajax topic niet openen (en nu ook hier) of je zit weer te zeiken.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
overspannen? Really? Die paar reacties nu?
Zedendelicten en tias waren volgens mij wel iets om op te modereren toch? Daar reageer ik op, de rest laat ik allang lopen joh
die snapt het woord overspannen niet eens denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overspannen. Dat valt reuze mee man. Zou zeggen kijk eens de laatste delen van het Ajax-topic terug en doe dat wel als mod.
Wat lul je nou slap? Wij zijn het niet die dat topic om zeep helpen hansquote:Op woensdag 27 september 2023 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee altijd Hans. Ik kan het Ajax topic niet openen (en nu ook hier) of je zit weer te zeiken.
Acht van de tien posts daar komen van Feyenoorders tegenwoordig maar de Ajacieden daar zitten te zeikenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee altijd Hans. Ik kan het Ajax topic niet openen (en nu ook hier) of je zit weer te zeiken.
Als je op elke hersenscheet reageert wel. Tip van de dag: Post zelf iets inhoudelijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap? Wij zijn het niet die dat topic om zeep helpen hans
Oooh dat is net zo'n mooie als 'zet een TR'quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je op elke hersenscheet reageert wel. Tip van de dag: Post zelf iets inhoudelijk.
daarom snap ik niet zo waarom modereterer onlogisch mijn garpje over een gezamenlijke tia in amsterdam weg heeft gehaaldquote:Op woensdag 27 september 2023 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
tip van de dag, hou je honden onder controle. Al zo vaak aangegeven.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je op elke hersenscheet reageert wel. Tip van de dag: Post zelf iets inhoudelijk.
Dit bedoel ik dus met overspannen. Niet elke post van een Feyenoorder die prikkelend is is meteenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Acht van de tien posts daar komen van Feyenoorders tegenwoordig maar de Ajacieden daar zitten te zeiken.
ik heb wel zin in nog een ruim halfuurtje mintehquote:Op woensdag 27 september 2023 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met overspannen. Niet elke post van een Feyenoorder die prikkelend is is meteenof 'ga maar weg' waard.
Maar goed, dit is het Feyenoord topic.
Dus je vindt random posts met 'Ajax is gewoon een zielige club' wel constructief.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met overspannen. Niet elke post van een Feyenoorder die prikkelend is is meteenof 'ga maar weg' waard.
dat gebeurd ook niet. Normale discussie, spelden prik etc niks mis mee.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vat de situatie daar wel aardig samen.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je vindt random posts met 'Ajax is gewoon een zielige club' wel constructief.
mimimimimimiquote:Op woensdag 27 september 2023 09:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat gebeurd ook niet. Normale discussie, spelden prik etc niks mis mee.
Maargoed, speel dom. Ook prima
quote:
Redelijk juiste analysequote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je vindt random posts met 'Ajax is gewoon een zielige club' wel constructief.
van mijquote:Op woensdag 27 september 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk juiste analyse
Van wie kwam die?
Je wordt wat traag, misschien wat minder in het Ajax-topic rondhangenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk juiste analyse
Van wie kwam die?
die slaapt onder een Ajax dekbedquote:Op woensdag 27 september 2023 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je wordt wat traag, misschien wat minder in het Ajax-topic rondhangen.
Boehoequote:Op woensdag 27 september 2023 09:35 schreef fetX het volgende:
Op elke post met een jankpost reageren.
wIj vErPeSteN hEt nIeT hoOr
Mallevita is de vermakelijkste.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:36 schreef Elan het volgende:
Oh God komen die neusjes nu echt hier trollen. Werkelijk alle schaamte voorbij. Net als die kutclub van ze.
Niet meteen zo overspannen reageren joh.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:36 schreef Elan het volgende:
Oh God komen die neusjes nu echt hier trollen. Werkelijk alle schaamte voorbij. Net als die kutclub van ze.
Het is sowieso wel geestig. Jarenlang zijn hier allemaal Ajax trolletjes geweest om de boel te verzieken. En dat is vervelend, dat vond ik ook (ik snap sowieso niet waarom je dat constant wilt doen, maar goed ieder zijn meug). En nu gebeurt het andersom door sommigen van hier. Daar op in gaan is misschien wel de slechtst mogelijke oplossing -al kon ik het zelf soms ook niet laten-. Maar op iedere scheet reageren wordt het alleen maar erger van.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:36 schreef Elan het volgende:
Gebeurd andersom net zo hard.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:36 schreef Elan het volgende:
Paixao oogt wel wat dikkig/vadsig. Mag wel 5 kilo af, zou hem goed doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb wel zin in nog een ruim halfuurtje minteh
en paixao, uit de tweede divisie van brazilie
7 of 8 backs onder contract bij ajax, geen een die ze aan kan
die doet dat pas als het nodig isquote:Op woensdag 27 september 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Paixao oogt wel wat dikkig/vadsig. Mag wel 5 kilo af, zou hem goed doen.
Hij doet vooral gewoon lekker wat hij wil.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die doet dat pas als het nodig is
als hij voor veel te veel geld naar de PL gaat ofzo
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef ashardalan het volgende:
Ben je eindelijk (wss tijdelijk) een FA troll kwijt in je topic.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is nu strafwerk aan het maken.
Is GGMM weg?quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef ashardalan het volgende:
Ben je eindelijk (wss tijdelijk) een FA troll kwijt in je topic, komen allerlei andere mensen de boel verstieren... Ah well...
Weer verder over de oefenpot van straks tegen de één of andere amateurclub uit de provincie?
Zo'n feest zal het niet zijn.quote:
Jammerquote:Op woensdag 27 september 2023 10:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo'n feest zal het niet zijn.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja obvious. Doe er wat aan zou ik zeggen, jij bent in die positie.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gebeurd andersom net zo hard.
Een van de beste middenvelders die ik ooit gezien heb ik de Kuip. Wat heerlijke speler was dat zegquote:Op woensdag 27 september 2023 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)jarige-leeftijd.html
Voormalig Feyenoorder Shinji Ono heeft woensdag bekendgemaakt dat hij op 44-jarige leeftijd een punt achter zijn lange loopbaan zet. De middenvelder stopt eind dit jaar bij Hokkaido Consadole Sapporo in zijn vaderland Japan.
Ono verwierf begin deze eeuw bekendheid in Nederland als speler van Feyenoord. Hij speelde er tussen de zomer van 2001 en januari 2006. In 2002 was hij een belangrijke speler van de ploeg die de UEFA Cup won.
Na zijn Feyenoord-tijd speelde Ono voor onder meer VfL Bochum, Western Sydney en een aantal Japanse clubs. Begin 2021 begon hij als veertiger aan zijn tweede periode bij HC Sapporo, dat op het hoogste Japanse niveau speelt.
"Het is na 39 jaar voetbal tijd om mijn benen te laten rusten", schrijft Ono op zijn 44e verjaardag op Instagram. "Er zijn dit seizoen nog een paar wedstrijden te gaan. Ik heb besloten om daarna te stoppen. Bedankt voor jullie steun."
onoGODquote:Op woensdag 27 september 2023 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)jarige-leeftijd.html
Voormalig Feyenoorder Shinji Ono heeft woensdag bekendgemaakt dat hij op 44-jarige leeftijd een punt achter zijn lange loopbaan zet. De middenvelder stopt eind dit jaar bij Hokkaido Consadole Sapporo in zijn vaderland Japan.
Ono verwierf begin deze eeuw bekendheid in Nederland als speler van Feyenoord. Hij speelde er tussen de zomer van 2001 en januari 2006. In 2002 was hij een belangrijke speler van de ploeg die de UEFA Cup won.
Na zijn Feyenoord-tijd speelde Ono voor onder meer VfL Bochum, Western Sydney en een aantal Japanse clubs. Begin 2021 begon hij als veertiger aan zijn tweede periode bij HC Sapporo, dat op het hoogste Japanse niveau speelt.
"Het is na 39 jaar voetbal tijd om mijn benen te laten rusten", schrijft Ono op zijn 44e verjaardag op Instagram. "Er zijn dit seizoen nog een paar wedstrijden te gaan. Ik heb besloten om daarna te stoppen. Bedankt voor jullie steun."
Alsof ze met de huidige staf de fysieke toestand van elke speler niet op de millimeter volgen. De tijd dat er geblondeerde kangoeroes 10 kilo te zwaar van vakantie kwamen ligt ver achter ons.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het werd wel minder toen hij zijn hoofd niet meer scheerde, kale Ono, beste Ono.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de beste middenvelders die ik ooit gezien heb ik de Kuip. Wat heerlijke speler was dat zeg
Exact, ze worden met pek en veren de Mac uitgejaagd.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof ze met de huidige staf de fysieke toestand van elke speler niet op de millimeter volgen. De tijd dat er geblondeerde kangoeroes 10 kilo te zwaar van vakantie kwamen ligt ver achter ons.
Nee joh. Paixao oogt juist sterker dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hij moet juist wel een beetje body hebben om overeind te kunnen blijven in duels...quote:
(en Pratto ... dat was een geval apart).quote:Op woensdag 27 september 2023 10:51 schreef Qarrad het volgende:
De tijd dat er geblondeerde kangoeroes 10 kilo te zwaar van vakantie kwamen ligt ver achter ons
Die dikke gaucho heb ik verdrongen en daar sta ik niet alleen in denk ikquote:Op woensdag 27 september 2023 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
(en Pratto ... dat was een geval apart).
Eigenlijk was Bratto een passender naam geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die dikke gaucho heb ik verdrongen en daar sta ik niet alleen in denk ik
Hoop zo dat we het record uit de jaren 60 weten te verbrekenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb er een goed gevoel over. Ik denk dat we gaan winnen
Al die verdomde Feyenoorders weten niet hoe het voelt als je club wanbeleid voert, vrijwel nooit meer wint, de supporters zich misdragen en als kers op de taart vernederd wordt in de Klassieker!!!quote:Op woensdag 27 september 2023 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is sowieso wel geestig. Jarenlang zijn hier allemaal Ajax trolletjes geweest om de boel te verzieken. En dat is vervelend, dat vond ik ook (ik snap sowieso niet waarom je dat constant wilt doen, maar goed ieder zijn meug). En nu gebeurt het andersom door sommigen van hier. Daar op in gaan is misschien wel de slechtst mogelijke oplossing -al kon ik het zelf soms ook niet laten-. Maar op iedere scheet reageren wordt het alleen maar erger van.
Toch fijn dat we hier inmiddels al een hele tijd een heel warm bad hebben
ESPN 1, die is openquote:Op woensdag 27 september 2023 12:47 schreef Alpha0 het volgende:
Nog op een open kanaal op Ziggo te volgen?
Gewoon op espn1 volgens mij al kon ik het gisteren ook niet vinden.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:47 schreef Alpha0 het volgende:
Nog op een open kanaal op Ziggo te volgen?
Lijpquote:Op woensdag 27 september 2023 13:00 schreef asco het volgende:
Zo, ik zit er weer klaar voor. Midden in de nacht hier, klote ajax.
[ afbeelding ]
In Parijs is het gewoon middag hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:00 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel gerechtigheid zijn, ja. Maar ik denk dat Feyenoord net als zondag georganiseerd gaat spelen en hoopt op een counter. Ze hoeven niet meer en het conditionele voordeel is natuurlijk weg.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:48 schreef RipCity het volgende:
Zou heerlijk zijn als het gewoon 0-7 gaat eindigen
Ajax parkeert de bus. Van Feyenoord hoeft het allemaal niet. Na 35 minuten keren de Rotterdammers met 0-3 huiswaarts.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel gerechtigheid zijn, ja. Maar ik denk dat Feyenoord net als zondag georganiseerd gaat spelen en hoopt op een counter. Ze hoeven niet meer en het conditionele voordeel is natuurlijk weg.
Even die eerste 10 minuten door komen en dan zit het wel goed.
Ajax die de bus parkeert zou wel genot zijn. Volledig teken van onmachtquote:Op woensdag 27 september 2023 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax parkeert de bus. Van Feyenoord hoeft het allemaal niet. Na 35 minuten keren de Rotterdammers met 0-3 huiswaarts.
Denk wel iets meer druk op de ‘opbouw’ van Ajax. Die zullen ook niet meer met hun backs blind naar voren rennen. Denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel gerechtigheid zijn, ja. Maar ik denk dat Feyenoord net als zondag georganiseerd gaat spelen en hoopt op een counter. Ze hoeven niet meer en het conditionele voordeel is natuurlijk weg.
Even die eerste 10 minuten door komen en dan zit het wel goed.
Het grootste teken van onmacht is natuurlijk vuurwerk op het veld gooien omdat het je allemaal teveel wordquote:Op woensdag 27 september 2023 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax die de bus parkeert zou wel genot zijn. Volledig teken van onmacht
93.4 FM godenquote:
Dan ken je Kamikazi Steijn nietquote:Op woensdag 27 september 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk wel iets meer druk op de ‘opbouw’ van Ajax. Die zullen ook niet meer met hun backs blind naar voren rennen. Denk ik.
Ja maar goed, dat was geen speler die dat deed. Ik vind het gewoon sneu dat je als speler in die puinhoop zit en je nog even verder in de shit wordt geholpen door een stel chimpanseekleuters op de tribune waardoor iedereen je nog even extra uitkotst en uitlacht.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het grootste teken van onmacht is natuurlijk vuurwerk op het veld gooien omdat het je allemaal teveel word
Hebben we vaak genoeg zelf gedaan. Net als dat wij van die gigakneuzen hebben die met anti-homo spandoeken lopen in de naam van Feyenoord. Mongolen heb je overal.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat was geen speler die dat deed. Ik vind het gewoon sneu dat je als speler in die puinhoop zit en je nog even verder in de shit wordt geholpen door een stel chimpanseekleuters op de tribune waardoor iedereen je nog even extra uitkotst en uitlacht.
Dat is gewoon terecht.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben we vaak genoeg zelf gedaan. Net als dat wij van die gigakneuzen hebben die met anti-homo spandoeken lopen in de naam van Feyenoord. Mongolen heb je overal.
je een beetje druk maken over waar iemand zijn pik in steekt, dan ben je pas een flikkerquote:
lhbtiq+-ganger gespotquote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je een beetje druk maken over waar iemand zijn pik in steekt, dan ben je pas een flikker
Ik zit net te lunchen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je een beetje druk maken over waar iemand zijn pik in steekt, dan ben je pas een flikker
Mwah, voor Ajax valt dit restant van de wedstrijd helemaal niks te winnen. Verder heb ik niet het idee dat het per definitie een kamikaze-tactiek was, het was vooral helemaal geen tactiek.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan ken je Kamikazi Steijn niet
Die gaan er natuurlijk alles aan doen om er nog 3-3 van te maken
Wat ons alleen maar meer ruimte zal opleveren zodat we in alle rust aan een record overwinning kunnen werken
lekker boeiendquote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:00 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Restafval eten. Ken je maatjes.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch geen frikandel met pindasaus hoop ik?
hij bedoel bbcquote:
Die baalt gewoon gigantisch van deze puinzooi en wie niet?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
Slot komt vreemd over, ik weet niet wat het is.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
HANS KRAAIJ VUILE DEBIEL
de man snapt niet dat er gewisseld kan worden als de wedstrijd begint
Klaasgodquote:Op woensdag 27 september 2023 13:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik neem aan in eerste instantie beide ploegen met dezelfde opstelling waarin de wedstrijd geeindigd is...
Mintthee zal wel weer een cornervlag kapot gemaakt hebben.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:46 schreef fetX het volgende:
Ik vind Zerrouki erin voor Minteh niet zo’n goede zet.
Maar Arne zal mijn mond wel snoeren
Lijkt me wel satisfying om te doen als knul van 18.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mintthee zal wel weer een cornervlag kapot gemaakt hebben.
Steijn hoopt een snelle 1-3 te maken mocht dat niet lukken en het wordt 0-4 dan zal die proberen de schade beperkt te houdenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, voor Ajax valt dit restant van de wedstrijd helemaal niks te winnen. Verder heb ik niet het idee dat het per definitie een kamikaze-tactiek was, het was vooral helemaal geen tactiek.
ik denk dat arne graag een speler heeft in deze pot die hij wat meer instructies mee kan gevenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:46 schreef fetX het volgende:
Slot is een beetje een autist die ziedend is omdat zijn weekplanning is omgegooid omdat de KNVB incompetent is.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
Slot komt vreemd over, ik weet niet wat het is.
Je kan met deze 11 beter reageren op mogelijke veranderingen bij Ajax. Vrij veel multi-inzetbare spelers nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:46 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat iedereen ziedend is. Dit is fucking irritant. Zit ik dan, met mijn werklaptop op schoot.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot is een beetje een autist die ziedend is omdat zijn weekplanning is omgegooid omdat de KNVB incompetent is.
Hij verwacht dat Ajax 3-3-4 gaat spelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot is nog steeds paranoia wegens Sparta-AZ
Tja, zou kunnen. Maar, als in het onredelijke geval binnen de eerste 10 minuten er 1 in valt zou juist een Minteh wel gunstig zijn omdat zij dan alles op de aanval gaan spelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat arne graag een speler heeft in deze pot die hij wat meer instructies mee kan geven
leek nogal paranoia over de opties op de bank bij ajax
doe niet zo domquote:Op woensdag 27 september 2023 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, zou kunnen. Maar, als in het onredelijke geval binnen de eerste 10 minuten er 1 in valt zou juist een Minteh wel gunstig zijn omdat zij dan alles op de aanval gaan spelen.
hij heeft ook wel in veel seizoenen achter elkaar bizarre momenten natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot is een beetje een autist die ziedend is omdat zijn weekplanning is omgegooid omdat de KNVB incompetent is.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo dom
minteh kan er straks ingebracht worden
[..]
doe niet zo dom
Hahahahahahhahaquote:Op woensdag 27 september 2023 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo dom
Wellicht hadden we die Russische hackers de KNVB over moeten laten nemen.quote:Toen heb ik zelf nog een of twee vragen gesteld: mag je al gelijk wisselen als de wedstrijd begint? En als je ziet dat de tegenstander dat doet, moet het dan op het wedstrijdformulier staan, ja of nee? Dat wist de KNVB op dat moment niet, en dat hebben ze uitgezocht
[..]
doe niet zo dom
Echt dodelijk vermoeiend dat je zo afhankelijk bent van een stel kneuzen. Zo’n grote sport, en dan een bond die gewoon functioneert op het niveau van de regering van een derde wereld land. Maar goed das ook wel een beetje de charme van het spelletje soms denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |