abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2023 @ 12:38:39 #2
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210747687
quote:
So, lemme make the situation clear:
- The Canadian House speaker makes a poorly thought out and ad hoc decision to give greetings to an old Ukrainian-Canadian man in the hall in the presence of Ukraine’s president
- this old man suddenly appears to have had history with the Waffen-SS during WWII
- the Canadian speaker naturally offers apologies for the scandal and the awkward situation.
Meanwhile, advocates of the most devastating European war since WWII waged by Russia:
“GOTCHA!!!! So Ukraine is a Nazi nation here!! We told ya! Here’s why Ukraine must be exterminated to ashes and annexed by Russia!”
twitter
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_210747767
Bovendien: wat die in 1925 geboren man van zijn 14e tot zijn 20e heeft meegemaakt en gedaan heeft weten we niet, belangrijker dan wat mensen in hun pubertijd doen, lijkt me wat ze doen als volwassenen.
pi_210747777
Waarheid.
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210747797
We kunnen ons ook veel beter richten op de nazi praktijken die nu gaande zijn, op grote schaal gepleegd door Rusland.
pi_210747817
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
Waarheid.
[ twitter ]
quote:
Ukraine killed a load of my admirals & other senior officers but the joke’s on them cos I now I might accidentally replace them with someone competent.

I remain a master strategist.

https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111115720798044619
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210747818
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
Waarheid.
[ twitter ]
Dan heeft ie nog een dag of 6.
Denk niet dat ie dat gaat redden.

Of wel, Shoigu?

pi_210747850
2017 ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Aether op 25-09-2023 13:03:29 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210747854
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
We kunnen ons ook veel beter richten op de nazi praktijken die nu gaande zijn, op grote schaal gepleegd door Rusland.
Het is dan ook een non-discussie. In ieder land lopen (neo)-nazi's rond, dus er zullen er ongetwijfeld ook een aantal in Oekraïne rondlopen. Doet echter niks af aan de nazi praktijken die Rusland gewoon op industriele schaal uitvoerd, en dat het duidelijk is dat het van bovenaf komt ipv wat individuele idioten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 september 2023 @ 12:56:30 #10
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210747859
Dit zou goed nieuws zijn.

twitter
pi_210747864
quote:
wut
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210747875
Niet reageren op trollen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want reageren op bullshit zit nou eenmaal in de menselijke aard, dat hou je toch niet tegen.
Zorg ervoor dat die usual suspects überhaupt niet kunnen trollen hier, dan kan er ook niet op gereageerd worden.
  maandag 25 september 2023 @ 12:58:01 #13
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210747878
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Anton91 het volgende:
Als je als troll wil trollen dan is dit een zeer geschikt topic, want iedereen blijft maar happen. Elk topic weer.
Dit is hier ook al heel vaak besproken: als je de misinformatie niet weerlegt, dan staat het hier voor eeuwig als zijnde de waarheid.

Als mensen dan opzoek zijn naar informatie en op zo'n Kremlin-post uit dit topic stuiten, zonder weerwoord, dan kunnen ze gaan aannemen dat dat de waarheid is.

Enige oplossing is de notoire misinformatie-verspreiders in dit topic (en op de Frontpage trouwens ook) een permanente ban te geven. Al het andere is al geprobeerd, en werkt niet.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_210747898
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Zaten ze er toch dichtbij, met 'by the end of the summer' :Y

Nu nog de ATACMS :7
pi_210747922
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Er staan pagina's vol mee, dus blijkbaar mag reageren wel.
Dit helpt niet mee natuurlijk, dus laten we het nu aub gewoon weer over de inhoud hebben.

Thx!
  maandag 25 september 2023 @ 13:02:59 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210747925
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Dit is hier ook al heel vaak besproken: als je de misinformatie niet weerlegt, dan staat het hier voor eeuwig als zijnde de waarheid.

Als mensen dan opzoek zijn naar informatie en op zo'n Kremlin-post uit dit topic stuiten, zonder weerwoord, dan kunnen ze gaan aannemen dat dat de waarheid is.

Enige oplossing is de notoire misinformatie-verspreiders in dit topic (en op de Frontpage trouwens ook) een permanente ban te geven. Al het andere is al geprobeerd, en werkt niet.
Wat hier allemaal misinformatie is of niet kun jij helemaal niet beoordelen vanuit je luie stoel.

Al die tweets, filmpjes hier, alsof daar geen foutieve informatie tussen zit.

Het probleem is dat users hier gaan bepalen wat de "trollen" zijn en wie hier, heel komisch, betaald wordt door het kremlin.

Daar mag imo net zo hard tegen opgetreden worden. De tendens is hier met ons of tegen ons. Ja, daag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 september 2023 @ 13:06:32 #17
6484 ExTec
pi_210747965
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat hier allemaal misinformatie is of niet kun jij helemaal niet beoordelen vanuit je luie stoel.
Nee, want "we kunnen het toch ook niet uitsluiten", toch?
pi_210748042
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Slechts inzetbaar in hele specifieke omstandigheden nu waarschijnlijk.
pi_210748074
Hele collectie weer

twitter
pi_210748091
Toch dood.

twitter
pi_210748142
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
Toch dood.

[ twitter ]
33 officieren dood :o

Dat was echt de meest perfecte strike .... ik durf te wedden dat iemand daar redelijk exacte informatie over dat in-person-treffen doorgegeven heeft, een verrader (of nationale held) op het hoogste niveau.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 25 september 2023 @ 13:30:31 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748167
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, want "we kunnen het toch ook niet uitsluiten", toch?
Er zitten zo'n 22.000 buitenlandse vrijwilligers bij het Oekraïnse leger.

Dus dat er een volledig Duitse tankcrew is opgeblazen valt niet uit te sluiten, nee.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 september 2023 @ 13:33:05 #23
6484 ExTec
pi_210748182
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dus dat er een volledig Duitse tankcrew is opgeblazen valt niet uit te sluiten, nee.
Precies, en het kremlin zegt het, nou, dan weet jij natuurlijk meteen wat je moet geloven.
pi_210748186
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
33 officieren dood :o

Dat was echt de meest perfecte strike .... ik durf te wedden dat iemand daar redelijk exacte informatie over dat in-person-treffen doorgegeven heeft, een verrader (of nationale held) op het hoogste niveau.
Ik denk dat Je rond zo’n hq aardig kan zien wie er aanwezig zijn.

Paar weken in de struiken liggen en je herkent patronen. Ook zal er meer bedrijvigheid zijn zodra er meer hoge piefen lopen.
pi_210748199
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:33 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik denk dat Je rond zo’n hq aardig kan zien wie er aanwezig zijn.

Paar weken in de struiken liggen en je herkent patronen. Ook zal er meer bedrijvigheid zijn zodra er meer hoge piefen lopen.
Ongetwijfeld maar Rusland zal ongetwijfeld zeggen dat dit alleen kan met "Westerse kennis".

En ik weet niet hoe goed de Oekraïense inlichtingen- / spionagedienst is maar het zou me niet verbazen als dat zo zou zijn.
  maandag 25 september 2023 @ 13:38:42 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748226
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 13:33 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies, en het kremlin zegt het, nou, dan weet jij natuurlijk meteen wat je moet geloven.
Dus je bent het met me eens, maar 'het Kremlin'.

Het Kremlin zit hier rentfree in vele koppies hoor.

Wat kan mij dat nou schelen?
pi_210748237
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ongetwijfeld maar Rusland zal ongetwijfeld zeggen dat dit alleen kan met "Westerse kennis".

En ik weet niet hoe goed de Oekraïense inlichtingen- / spionagedienst is maar het zou me niet verbazen als dat zo zou zijn.
Ik ga er een beetje van uit dat zo’n vent zich veel ophoudt op het hq. Minder verstandig is het blijkbaar wel.
  maandag 25 september 2023 @ 13:42:25 #28
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210748253
quote:

[..]

Prima toch? Dat het westen zich volledig (ok, behalve Hongarije, maar is dat wel echt het Westen?) achter Oekraïne heeft geschaard lijkt mij aardig duidelijk. Dat Rusland daar vervolgens over begint te huilen is beschamend zielig. Als je een risico analyse doet van een dergelijke inval moet die kans ergens in het vak high risk / high impact zitten. In donker rode vak :+ .

Kortom, van mij mag het westen alles in zetten, alleen de Navo moet wegblijven uit dit conflict.
  maandag 25 september 2023 @ 13:44:25 #29
6484 ExTec
pi_210748267
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Het Kremlin zit hier rentfree in vele koppies hoor.
Nee, hoe die propganda van dat regime, incl dat "Internet Research Agency", werkt, is ondertussen genoegzaam bekend, dat beelden we ons niet in.

Het zijn de mensen die in die propaganda stinken, en dag in, dag uit, zichzelf vertellen dat ze daadwerkelijk "unieke gedachten" hebben, die zich wat inbeelden.
  maandag 25 september 2023 @ 13:44:25 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210748268
quote:

[..]

Hoeveel Oekraïners/mensen met roots daar, zouden er in Rusland leven?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210748273
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:39 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik ga er een beetje van uit dat zo’n vent zich veel ophoudt op het hq. Minder verstandig is het blijkbaar wel.
Ik hoop er zelf op dat het Russen zijn die anti-poetin zijn en Oekraine dat soort info geven maar ja...
pi_210748292
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:39 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Thuiswerken is ook niet echt een optie met zo'n functie lijkt me :P
pi_210748297
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Prima toch? Dat het westen zich volledig (ok, behalve Hongarije, maar is dat wel echt het Westen?) achter Oekraïne heeft geschaard lijkt mij aardig duidelijk. Dat Rusland daar vervolgens over begint te huilen is beschamend zielig. Als je een risico analyse doet van een dergelijke inval moet die kans ergens in het vak high risk / high impact zitten. In donker rode vak :+ .

Kortom, van mij mag het westen alles in zetten, alleen de Navo moet wegblijven uit dit conflict.
Maar Rusland zal het leveren van bijv. wapens als één zien.. maar het actief hulp bieden dmv bijv van satellietinfo en doorspelen van militaire doelen is een tweede. Dat lijkt op 'actieve deelname' aan de oorlog alleen zonder voetsoldaten (vooralsnog)

Daarnaast zouden wij ook moord en brand schreeuwen als Rusland op die manier de hulp krijgt van Iran, China en Noord Korea.

Neemt niet weg dat ik ook vind dat alle middelen geoorloofd zijn om de agressor (Rusland) een halt toe te roepen.
pi_210748336
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Thuiswerken is ook niet echt een optie met zo'n functie lijkt me :P
Neu, maar bij een stad zo onder vuur zou je toch op een ietwat veiliger locatie gaan zitten niet?
Nu kan de “veiligheid” ook ernstig tekort zijn gekomen natuurlijk.
  maandag 25 september 2023 @ 13:53:35 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748340
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 13:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, hoe die propganda van dat regime, incl dat "Internet Research Agency", werkt, is ondertussen genoegzaam bekend, dat beelden we ons niet in.

Het zijn de mensen die in die propaganda stinken, en dag in, dag uit, zichzelf vertellen dat ze daadwerkelijk "unieke gedachten" hebben, die zich wat inbeelden.
Volgens mij hoef je daar niet bang van te worden.

Zo valt het eenzijdige feit dat een Duitse tankcrew is opgeblazen niet uit te sluiten.

Maar gebruikt Rusland dit voor het 'wij tegen Navo'- narratief. Met name voor de eigen achterban.

Het is niet aan dit topic om als moraalpolitie die grijstinten te bewaken. Daar mag iemand best zelf iets van vinden.
pi_210748342
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Maar Rusland zal het leveren van bijv. wapens als één zien.. maar het actief hulp bieden dmv bijv van satellietinfo en doorspelen van militaire doelen is een tweede. Dat lijkt op 'actieve deelname' aan de oorlog alleen zonder voetsoldaten (vooralsnog)

Daarnaast zouden wij ook moord en brand schreeuwen als Rusland op die manier de hulp krijgt van Iran, China en Noord Korea.

Neemt niet weg dat ik ook vind dat alle middelen geoorloofd zijn om de agressor (Rusland) een halt toe te roepen.
Ik begrijp dat de VS geen satellietbeelden van buiten Oekraïne verstrekt aan Oekraïne. Dus geen beelden van Rusland.

De Krim lijkt me Oekraïens grondgebied. Niet anders dan Kherson of zo. En aangezien het over Oekraïense gebieden gaat, lijkt het me geen probleem.

Begrijp wel dat Rusland het vervelend vindt hoor. Maar dan moeten ze er maar weg gaan.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 september 2023 @ 13:54:58 #37
6484 ExTec
pi_210748354
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij hoef je daar niet bang van te worden.
Dat ben ik ook niet.
pi_210748380
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2023 @ 13:59:59 #39
6484 ExTec
pi_210748392
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:53 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat de VS geen satellietbeelden van buiten Oekraïne verstrekt aan Oekraïne.
A) ze hebben hun eigen satelliet B) beelden van overal en nergens zijn gewoon commercieel te koop voor iedereen die het geld neertelt.

Zo doen bv die mensen die tanks tellen op bases in rus dat ook, die kopen gewoon beelden.
  maandag 25 september 2023 @ 14:01:31 #40
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210748415
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jawel. Als iemand consequent "2+2 = 5" roept, dag na dag, topic na topic, ondanks dat we hem verbeteren, dan is zo iemand gewoon bewust desinformatie aan het verspreiden.

quote:
Al die tweets, filmpjes hier, alsof daar geen foutieve informatie tussen zit.
En dat wordt waar mogelijk verbeterd, commentaar op geleverd, aangepast, etc.

quote:
Het probleem is dat users hier gaan bepalen wat de "trollen" zijn en wie hier, heel komisch, betaald wordt door het kremlin.
We zitten hier nu eenmaal vaker dan A's en FA's, en zien die patronen. Uiteindelijk is het A of FA die bepaalt, users hebben die macht niet.

quote:
Daar mag imo net zo hard tegen opgetreden worden. De tendens is hier met ons of tegen ons. Ja, daag.
De tendens hier is bij de feiten blijven. Als je dat moeilijk vindt, is het wat mij betreft inderdaad "daag". Maar ja, ik ben geen A of FA, dus blijven de trollen lekker bezig, dag na dag, topic na topic.
pi_210748548
quote:
VN: Russische martelpraktijken in Oekraïne systematisch en wijdverspreid

Rusland heeft zich in bezette delen van Oekraïne schuldig gemaakt aan systematische, wijdverspreide en gruwelijke martelpraktijken. Dat zegt de leider van een onderzoek in opdracht van de VN.

"In sommige gevallen waren de martelpraktijken zo wreed dat het slachtoffer er aan bezweek", zei hij tijdens een hoorzitting van de VN Mensenrechtenraad in Genève. De commissie die het onderzoek uitvoerde, bezocht onder meer de regio's Cherson en Zaporizja. De commissie constateerde dat martelingen voornamelijk plaatsvonden in detentiecentra die door de Russische autoriteiten waren opgezet.

De commissie heeft eerder gezegd dat schendingen gepleegd door Russische troepen in Oekraïne, inclusief het gebruik van marteling, als misdaden tegen de menselijkheid kunnen worden gezien. Rusland ontkent burgers te hebben gemarteld.

Rusland kreeg tijdens de hoorzitting van de raad de gelegenheid om op de beschuldigingen te reageren, maar er was geen Russische vertegenwoordiger aanwezig.
NOS
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 14:16:12 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210748564
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe heeft men die eigenlijk kunnen herkennen als Duitsers?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 25 september 2023 @ 14:16:51 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748571
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:01 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Jawel. Als iemand consequent "2+2 = 5" roept, dag na dag, topic na topic, ondanks dat we hem verbeteren, dan is zo iemand gewoon bewust desinformatie aan het verspreiden.
[..]
En dat wordt waar mogelijk verbeterd, commentaar op geleverd, aangepast, etc.
[..]
We zitten hier nu eenmaal vaker dan A's en FA's, en zien die patronen. Uiteindelijk is het A of FA die bepaalt, users hebben die macht niet.
[..]
De tendens hier is bij de feiten blijven. Als je dat moeilijk vindt, is het wat mij betreft inderdaad "daag". Maar ja, ik ben geen A of FA, dus blijven de trollen lekker bezig, dag na dag, topic na topic.
Vind het vaak maar kleinzielig geruzie over herkomst van bronnen. En de duiding daarvan.

Dat een willekeurige muts 'nieuws' op Twitter plaatst over een neergestorte Russische drone wordt bijvoorbeeld nauwelijks bevraagd hier.

Of een zak uien voor de gesneuvelde Russen, maandenlang een running gag geweest. Blijkt gewoon een goede compensatie op te staan.

Het werkt twee kanten op.
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 14:18:36 #44
3928 Ulx
pi_210748590
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vind het vaak maar kleinzielig geruzie over herkomst van bronnen. En de duiding daarvan.

Dat een willekeurige muts 'nieuws' op Twitter plaatst over een neergestorte Russische drone wordt bijvoorbeeld nauwelijks bevraagd hier.

Of een zak uien voor de gesneuvelde Russen, maandenlang een running gag geweest. Blijkt gewoon een goede compensatie op te staan.

Het werkt twee kanten op.
Ben je verontwaardigd over het onrecht dat de Russen wordt aangedaan in dit topic?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210748591
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tank vol met nazi vlaggen, die mensen onder de SS tattoos en Horst Wessel op repeat via de speakers :P
  maandag 25 september 2023 @ 14:19:24 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748592
quote:

[..]
Duitse symbolen als tattoo? hadden hun id bij zich? Duitse papieren? Hadden lederhose aan en curryworst bij zich? Geen idee joh.

Maar blijf vaker met meer vragen zitten dan antwoorden.
  maandag 25 september 2023 @ 14:19:57 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748600
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ben je verontwaardigd over het onrecht dat de Russen wordt aangedaan in dit topic?
Dit toontje bedoel ik dus. Nergens voor nodig.
pi_210748617
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Duitse symbolen als tattoo? hadden hun id bij zich? Duitse papieren? Hadden lederhose aan en curryworst bij zich? Geen idee joh.

Jaja, de 'ik stel alleen maar vragen' kaart, BINGO *O*
Doe mij de wasmachine maar *O*
pi_210748620
twitter
  maandag 25 september 2023 @ 14:23:08 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210748626
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Jaja, de 'ik stel alleen maar vragen' kaart, BINGO *O*
Doe mij de wasmachine maar *O*
Volgens mij stelde Ulx de vragen.
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 14:28:53 #51
3928 Ulx
pi_210748681
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Tank vol met nazi vlaggen, die mensen onder de SS tattoos en Horst Wessel op repeat via de speakers :P
Dan kunnen het net zo goed Russen zijn. Of Trumpfans.
pi_210748707
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Opnames voor een nieuw dead snow deel !
pi_210748858
quote:

[..]
Dan hadden het wel vol met Trump posters en maggot MAGA petjes gelegen.
pi_210748861
quote:

[..]

Sommige mensen stellen nou eenmaal alleen maar vragen en geven zelden antwoord.
  maandag 25 september 2023 @ 14:52:59 #55
6484 ExTec
pi_210748889
quote:
Maar dat is ook de bedoeling.

Bedoeling van het kremlin is niet dat je hun kant van het verhaal gelooft. Ze geven zelf immers ook vaak tegenstrijdige verhalen.

Bedoeling is dat je niks meer gelooft.

Mission accomplished, in jouw geval dus.
pi_210748908
quote:

[..]
quote:
[..]
The team's head described how the team destroyed the Leopard tank and "moved out to the burned vehicle hoping to seize the 'tongue'," when the driver-mechanic appeared to be badly injured and others were dead.

The mechanic began screaming 'Nicht schiessen' ["do not shoot" in German]," according to the head of the team.

While receiving medical help, the German named his brigade along with its dislocation site, as he repeatedly claimed he was not a mercenary but a "Bundeswehr serviceman, and that he and the rest of the crew were members of the same unit of the German army."

Despite obtaining first aid, the tank's driver perished from his injuries minutes after being discovered, according to the Russian team head.
https://english.almayadee(...)-with-fully-german-c

Raar verhaal. Famous last words. En toen was ie dood.
En die Rus heeft het allemaal verstaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210748947
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:55 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]

Heeeeel geloofwaardig dit.
  maandag 25 september 2023 @ 15:08:11 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210749013
quote:
Al Mayadeen is viewed as pro-Hezbollah and pro-Syrian government.
volgens Wikipedia https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al_Mayadeen

En spreekbuis Iran. Net iets betrouwbaarder dan de Telegraaf dus.
  maandag 25 september 2023 @ 15:10:49 #59
6484 ExTec
pi_210749041
Hebben we trouwens al overwogen dat het aliens waren?

Want dat kunnen we immers niet uitsluiten.
  maandag 25 september 2023 @ 15:15:12 #60
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210749084
quote:

[..]
[..]

De Russen zijn momenteel heel erg het narratief aan het pushen dat ze direct tegen het Westen aan het vechten zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210749090
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 15:10 schreef ExTec het volgende:
Hebben we trouwens al overwogen dat het aliens waren?

Want dat kunnen we immers niet uitsluiten.
Misschien was ik het wel |:)
  maandag 25 september 2023 @ 15:18:16 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210749105
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De Russen zijn momenteel heel erg het narratief aan het pushen dat ze direct tegen het Westen aan het vechten zijn.
Dat doen ze om aan het thuisfront uit te leggen waarom ze zo in de pan gehakt worden. Ze verliezen niet van Oekraïne maar van het hele Westen!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 25 september 2023 @ 15:20:58 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210749125
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat doen ze om aan het thuisfront uit te leggen waarom ze zo in de pan gehakt worden. Ze verliezen niet van Oekraïne maar van het hele Westen!
Klopt, waarschijnlijk sijpelt de omvang van de verliezen door bij het thuisfront.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 september 2023 @ 15:21:27 #64
6484 ExTec
pi_210749131
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Misschien was ik het wel |:)
Precies. Kunnen we dat uitsluiten? Neen.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 15:22:54 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210749150
quote:

[..]
[..]

quote:

[..]
[..]

ook jammer dat ze niet weten te vermelden welke brigade en welke eenheid precies dat was

zeker vergeten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 september 2023 @ 15:24:50 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210749169
“Two Jewish guys from Odesa meet up,” Zelensky says. “One asks the other: ‘So what’s the situation? What are people saying?'”

“And he goes, ‘What are people saying? They are saying it’s a war.'”

“What kind of war?”

“Russia is fighting NATO.”

“Are you serious?”

“Yes, yes! Russia is fighting NATO.”

“So how’s it going?”

“Well, over 200,000 Russian soldiers are dead. The missile stockpile has almost been depleted. A lot of equipment is damaged, blown up.”

“And what about NATO?”

“What about NATO? NATO hasn’t even arrived yet.”
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 25 september 2023 @ 15:26:40 #67
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210749186
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
ook jammer dat ze niet weten te vermelden welke brigade en welke eenheid precies dat was

zeker vergeten
Ze hadden allemaal August von Mackensocks aan hun voeten :P

https://reddit.com/r/TheGreatWarChannel/s/WfjaTNnrsa
pi_210749202
quote:

[..]
Of het waren gasten onderweg naar het Canadese parlement w/
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 15:28:54 #69
3928 Ulx
pi_210749207
En wie zegt dat het geen Nederlandse soldaten waren? Je kunt het niet uitsluiten.
pi_210749224
quote:

[..]
[..]

Een stervende man die in zijn laatste momenten in het Duits een samenhangend gesprek voert met Russen over zijn gezin en zijn brigade. En na duizend foto's van dezelfde kapotte leopard in verschillende hoeken, dacht niemand eraan om hier ook wat foto's van te maken. Of van zijn brigade embleempjes. Dat laatste is ook best wel gebruikelijk deze oorlog. Daardoor weten we dat de nucleaire beveiligers al vanaf maand twee als kanonerenvoer werden ingezet. Slaap lekker nu u weet dat het nucleaire arsenaal van Rusland nog slechter beveiligd is dan normaal.
pi_210749413
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een stervende man die in zijn laatste momenten in het Duits een samenhangend gesprek voert met Russen over zijn gezin en zijn brigade. En na duizend foto's van dezelfde kapotte leopard in verschillende hoeken, dacht niemand eraan om hier ook wat foto's van te maken. Of van zijn brigade embleempjes. Dat laatste is ook best wel gebruikelijk deze oorlog. Daardoor weten we dat de nucleaire beveiligers al vanaf maand twee als kanonerenvoer werden ingezet. Slaap lekker nu u weet dat het nucleaire arsenaal van Rusland nog slechter beveiligd is dan normaal.
Oh, gesproken over noeks, waar is Medvedev eigenlijk?
Heb hem nog niet horen dreigen na de beschieting op de Krim.
Is ie op vakantie?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210749445
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:28 schreef Ulx het volgende:
En wie zegt dat het geen Nederlandse soldaten waren? Je kunt het niet uitsluiten.
Wij zijn er ook. Kijk wat we meestuurden.. O+
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210749490
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 15:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij zijn er ook. Kijk wat we meestuurden.. O+
[ twitter ]
Hertog Jan _O_ :9~

Ik ontken overigens elke betrokkenheid.
En bovendien werd ik gedwongen :'(
  maandag 25 september 2023 @ 15:59:40 #74
6484 ExTec
pi_210749531
lol.

twitter
  maandag 25 september 2023 @ 16:04:27 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210749607
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar dat is ook de bedoeling.

Bedoeling van het kremlin is niet dat je hun kant van het verhaal gelooft. Ze geven zelf immers ook vaak tegenstrijdige verhalen.

Bedoeling is dat je niks meer gelooft.

Mission accomplished, in jouw geval dus.
Daar ben ik me van bewust. Daar houd je grip op door een goeie scheiding te leggen in hoofd- en bijzaak.

Een tank vol Duitsers vind ik bijvoorbeeld minder relevant.

Zou het kunnen? Ja, zoals gezegd zitten er veel buitenlandse vrijwilligers en is er behoefte aan knowhow m.b.t. het buitenlandse arsenaal.

Zou het een leugen kunnen zijn? Uiteraard. De Russen hebben een doelgroep te bedienen.

Is het op grote schaal van belang? Nee.

Volgens mij ben je er dan al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')