Woon je in Arnhem?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik blijf het een slecht plan vinden die spreidingswet.
Collegiaal misschien niet zo aardig maar die mensen gaan zich vervelen en trekken naar elke stad en dorp en gaan daar lopen klieren. (Stelen, bedreigen, etc.)
Nee, misschien niet allemaal maar wel meer als nu door de verdeling/spreiding.
Statistisch gezien wordt het erger.
En wil jij groepjes asielzoekers in je dorpscentrum?
Het geeft een onveilig gevoel.
Ik ga dan ook stemmen op de partij die het meest streng is op asiel.
Ja, prima. Heb ik ook al genoeg ervaring mee. Over het algemeen ook aardige mensen als je eens tijd neemt voor een gesprek. Iets zegt mij dat jij er geen enkele ervaring mee hebt en nog nooit een asielzoeker hebt gesproken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Bocaj het volgende:
En wil jij groepjes asielzoekers in je dorpscentrum?
Sweet home Alabama.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aan het onderschrift te zien in Alabama.
Nee, dan had je op Constant Kusters of Stefan Wijkamp kunnen stemmen.quote:
veel inbreng aan ervaring en kennis van zaken, was te verwachtenquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Die Idsinga met zn hele verhaal die weg ging bij de VVD? Die staat op de lijst bij Omtzigt.
quote:Burgers zijn en doen vaak anders dan beleidmakers veronderstellen. Een diep en wederzijds wantrouwen is het gevolg.
Volgens Kim Putters, aftredend directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, kan die kloof overbrugd worden met een nieuw sociaal contract.
Door Jan van Dam
Beter dan BBB is het al snel, ik zie niet zo zeer in waarom dit beter zou zijn dan PvdA/GL. Zeker omdat er nog geen volgorde staat. Wie weet is degene op wie jij hoopt wel een lijstduwer helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:42 schreef bertrandtraore het volgende:
Dit lijkt wel een wat sterkere lijst dan BBB mee kwam. Of ook PvdA/GL trouwens.
13.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:52 schreef Gehrman het volgende:
Op welke plek staat Folkert Idsinga? De NOS lijkt te speculeren dat dit een mogelijke premierskandidaat is.
Er is wel een volgorde:quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Beter dan BBB is het al snel, ik zie niet zo zeer in waarom dit beter zou zijn dan PvdA/GL. Zeker omdat er nog geen volgorde staat. Wie weet is degene op wie jij hoopt wel een lijstduwer helemaal onderaan.
Staat de premierskandidaat berhaupt op de lijst?quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet logisch. Zou hij voor Nicolien gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |