oke je hebt gelijk het is niet zo zwart wit. maar in dit geval was de 98 jarige geen van die mensen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Claus von Stauffenberg
officieer die deelnam in de invasie van Polen, de aanval op de Sovjet-Unie en de operatie in Tunesi
Heinz Heydrich
broer van Reinhard Heydrich, SS'er, nazi-propagandist door middel van de krant die hij leidde
Oskar Schindler
fabrikant van nazi-oorlogsmaterieel, lid van de nazi-partij
Georg Duckwitz
nazi-diplomaat en attach namens de nazi's in bezet Denemarken
John Rabe
zakenman die namens Siemens de Duitse belangen in China behartigde, nazi-lid
Niet echt een rijtje van mensen die je zou eren toch?
Want nazi's!!
Von Stauffenberg plotte een moordaanslag op Hitler. Heydrich gebruikte zijn toegang tot de drukkerij om reispapieren, valse paspoorten etc. te regelen voor Joden. Schindler redde ongeveer 1100 Joden. Duckwitz waarschuwde de Denen dat deportatie van Deense Joden op stapel stond, en regelde een veilige opvang in neutraal Zweden, 95% van de Deense Joden werden in veiligheid gebracht. Rabe gebruikte zijn nazi-lidmaatschap om een veilige zone op te richten voor Chinezen in Nianjing, waar de Japanners ze niet konden vermoorden. Ongeveer 200.000 mensen heeft hij gered.
Soms moet je iets verder kijken. De wereld is niet zo zwart/wit
Behalve onbetrouwbare bronnen kan ik geen enkele bevestiging van je gelijk vinden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk het is niet zo zwart wit. maar in dit geval was de 98 jarige geen van die mensen.
Dit alleen al zou voldoende moeten zijn voor de wereld om in actie te komen. En dan bedoel ik niet alleen met wapens leveren, maar compleet rusland koud maken. Uit de veiligheidsraad trappen en van het internationale toneel isoleren. Diplomatiek, financieel, economisch, alles. En daarna hun complete defensie vernietigen. Totdat putler en zijn admin in den haag zit. Of dood.quote:
Jepquote:Op maandag 25 september 2023 11:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En dit zie je werkelijk overal waar de Russen verdwenen zijn
En daarom zal Oekrane niet stoppen voordat ze elke vierkante centimeter bevrijd hebben.
quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik veroordeel nazi's aan allebei de kanten. Maar hier wordt dat liever niet gedaan.
quote:Kleinicke, a Nazi party member, was only publicly acknowledged in recent years as the savior of perhaps hundreds of Jews at the height of the Holocaust. He is just the 628th German to be given the recognition, and one of the only recipients who was also a member of the Nazi party.
Dat.quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit alleen al zou voldoende moeten zijn voor de wereld om in actie te komen. En dan bedoel ik niet alleen met wapens leveren, maar compleet rusland koud maken. Uit de veiligheidsraad trappen en van het internationale toneel isoleren. Diplomatiek, financieel, economisch, alles. En daarna hun complete defensie vernietigen. Totdat putler en zijn admin in den haag zit. Of dood.
Nee. Nee, dat doe je niet.quote:
Booby-drone.quote:
Ah, de wagen achter het paard spannen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Behalve onbetrouwbare bronnen kan ik geen enkele bevestiging van je gelijk vinden.
Dit.quote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Waardeloos topic geworden en de mods laten het allemaal op hun beloop.
Maar dat berichtje van mij kunnen ze dan wel weer meteen weg halen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Strakker zitten op trollen zou een hele verbetering zijn.
Dat dus. Zijn posts bestaan al maandenlang uit niks anders dan het zwartmaken van Oekrane en Zelensky.quote:
Daar zitten ze dan weer wel bovenop. Kritiek op hun eigen handelen is natuurlijk niet leuk he. 'Daar hebben we fb voor'.. .yeah, right. Je weet als mod dat dit een vrij hot topic is, dus handel er dan naar.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Maar dat berichtje van mij kunnen ze dan wel weer meteen weg halen.
Niet, of alleen inhoudelijk reageren ookquote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Strakker zitten op trollen zou een hele verbetering zijn.
Niks mis mee om te vragen om een betrouwbare bron in NWS. Tenzij je een agenda hebt natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, de wagen achter het paard spannen.
Mensen die vochten met de nazi's is niks mis mee tenzij 'betrouwbare bron'?
Dat is toch de juiste methode?quote:Op maandag 25 september 2023 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
En als vliegen komen ze op de bruine massa af, h?quote:Op maandag 25 september 2023 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen die vochten met de nazi's is niks mis mee tenzij 'betrouwbare bron'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |