Ik vind het geen mooie kleur.quote:
Zwart is echt mooi bij dat hout. Dan komt het hout veel mooier naar voren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Puala het volgende:
Maar als t een andere kleur wordt he.. Welke dan?
[poll=6230]
Super, thnx!quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Kast is 402.055.37
Lade er in 203.193.61
Ladefront wit 302.054.39
Glasinzet lade 502.388.58
Bedekkingspaneel is 102.978.83
T betonachtige blad is 303.954.39
Eens, dat denk ik ook, maar ik vind zwarte kozijnen/deuren dan weer niet heel erg.... mijn favoriet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zwart is echt mooi bij dat hout. Dan komt het hout veel mooier naar voren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door yinu op 08-10-2023 12:28:05 (plaatjes even in spoiler) ]
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:20 schreef Puala het volgende:
Okay en dan zijn jullie helemaal bij na deze update
Nog even dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diep respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor binnen zijn de kleurtjes ook gekozen en t behang ook alquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef BE het volgende:
Ja, beter!
Jij maakt er hoe dan ook met de tuin toch wel verder je hele eigen ding van!
En binnen trouwens ook!
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef Puala het volgende:
Okay de verlossing dan maar!Wel vermakelijk dit zo
![]()
Ik had 4 kleuren die het konden worden. Dit waren alle 4 groentinten maar vrij verschillend en de 1 wat meer richting grijs of beige dan de ander. Maar deze groen stond het beste bij de voorgevel en die ramen moeten ook nog. Ik wil geen verschil tussen voor/achter of boven/beneden![]()
Maar helaas is het in combinatie met het hout, wat behandeld is en niet meer grijs gaat worden wel heftig gebleken. Op basis van het staaltje, 2x2 cm was het echt prachtig. En ik vind het ook nog steeds geen idiote combinatie, het is alleen geen combinatie waar ik op de lange termijn blij mee blijf. Ik heb nog een pot groen over en ik sluit niet uit dat die nog gebruikt gaat worden met wat anders van hout in de tuin.
En daarmee zijn we gewoon weer lekker terug gegaan naar mn old skool safe choice... RAL 9005![]()
Die had in eerste instantie niet de voorkeur ivm meer onderhoud nodig. Maar het is gewoon het mooiste bij de gevel en de rest van de toekomstige tuin keuzes.Ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Het is red class en ik heb het behandeld met Remmers HK Lazuurquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:30 schreef tux87 het volgende:
Hoe heb jij je gevelbekleding behandeld tegen vergrijzen? En welke houtsoort is dit?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:59 schreef Puala het volgende:
Vorig weekend heb ik geschilderdAlles in de grondverf en daarna de pot open met lak. En het resultaat na 1 laag;
De rest nog niet gelezen, maar ik vind dit echt een fantastische kleurcomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en laten we eens @:seven en @:six na doen met een polletje![]()
[poll=6227]
Oh... het is nu zwart
Ook best leuk trouwens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |