Super!quote:
Bij ons staan ze met een pas stuk naar de muur en aan de andere kant van de muur af met haaks de andere kasten erop. Op inderdaad een houten frame. Staat we al bijna 4 jaar zonder problemen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd.
Maar ik wil de artikelnummers wel hebben, geen muur aan een zijkant maar ik ga eens bedenken of ik daar nog wat mee kan.
Wat zij vraagt. Edit: al beantwoord!quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:39 schreef Leandra het volgende:
Heb je de wasmachine en droger ook op Ikeakasten staan? Welke?
En een apart bovenblad erop zo te zien?
Mijn wasmachine en droger staan tegen een schuine wand, dus ik kan nergens iets aan een muur bevestigen, ze staan nu al een eind van een muur, en als ze hoger staan nog verder.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:36 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Bij ons staan ze met een pas stuk naar de muur en aan de andere kant van de muur af met haaks de andere kasten erop. Op inderdaad een houten frame. Staat we al bijna 4 jaar zonder problemen.
Kasten staan bij ons niet op poten maar op een rechthoek van houten balkjes, op de kasten ligt een werkblad, staat dus nergens vast aan de muur.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn wasmachine en droger staan tegen een schuine wand, dus ik kan nergens iets aan een muur bevestigen, ze staan nu al een eind van een muur, en als ze hoger staan nog verder.
Los van het feit dat het geen muren zijn maar knieschotten.
Zijn deze kastenquote:Op zondag 1 oktober 2023 23:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat zij vraagt. Edit: al beantwoord!
En wow, supermooi al, zelfs al zit je eigenlijk nog middenin de verhuizing. Je kantoor. Heel erg tof met al die planten
. Verder is eigenlijk alles mooi gewoon.
Oh, dan kan het dus gewoon.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:19 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Kasten staan bij ons niet op poten maar op een rechthoek van houten balkjes, op de kasten ligt een werkblad, staat dus nergens vast aan de muur.
Kast is 402.055.37quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en laten we eens @Seven en @Six na doen met een polletje![]()
POLL
De poll gaat over jouw mening, niet over die van mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef Puala het volgende:
21 stemmen en geen posts, durven jullie je mening niet te geven?
Ik hoop vooral dat de meerderheid het goed heeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef Puala het volgende:
Ik vind het persoonlijk te felgroen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef Puala het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:56 schreef SV-tje het volgende:
De kleur bij het hout is wel passend, maar bij de rest van het huis vind ik het niet zo’n succes en ik heb een vermoeden jij ook niet.
Ik zie de update net en ik ben fan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef Puala het volgende:
En wat is jouw mening dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De poll gaat over jouw mening, niet over die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |