SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
das een super handige how to hoe je kibbeling besteldquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu pas het boekje “hoe bestel ik kibbeling” van dr Flash.
Is het niet handig dat we een boekje voor hem maken met de instructies over iets waar hij moeite mee heeft?
Werd vannacht gewoon wakker van de kou idd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n sprei wel weer op bed leggen.
Ik heb vannacht de balkondeur maar dicht gedaan. Anders werd het toch een beetje fris onder het lakenquote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n sprei wel weer op bed leggen.
Nog erger.quote:
Ripquote:Op zondag 24 september 2023 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag maar beginnen met minder hapjes.
Momenteel hier ook niet echt heel veel zin om iets te doen.quote:
ik MOET helemaal niksquote:Op zondag 24 september 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heerlijk weer en het wordt 18-19 graden. Dan maar even een shirtje onder je overhemd maar je MOET naar buiten met dit weer
Gaat een flink dik boek wordenquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het niet handig dat we een boekje voor hem maken met de instructies over iets waar hij moeite mee heeft?
Jezelf eerst uitroepen tot de lamste retard aan deze kant van de dampkring en nog geen centimeter verderop in je hoofd halen dat iemand advies van je nodig heeft. Je moet maar durvenquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben je al blauw ?quote:
Ik welquote:
Niet eens een ander kleurtje hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet eens een ander kleurtje hebben.Jij bent speciaal, op een goede manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Voor de vreetmeet: in november opent in Gouda een pop-up met onbeperkt kaasfondue in het museum
Oeh en als je niet van de kaas bent hebben ze ook saté-fonduequote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Voor de vreetmeet: in november opent in Gouda een pop-up met onbeperkt kaasfondue in het museum
Have funquote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Haags het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Familiedag hier. Tot vanvond en anders morgen ergens. Houdoe he
quote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, op een goede manier
Kon je naar buiten rollen gisteren?quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Momenteel hier ook niet echt heel veel zin om iets te doen.
21 graden! Korte broek aan!quote:Op zondag 24 september 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heerlijk weer en het wordt 18-19 graden. Dan maar even een shirtje onder je overhemd maar je MOET naar buiten met dit weer
quote:
Nee we hebben nu al besloten waar.quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Dag Haagsie. Groetjes aan alle milfsquote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Haags het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Familiedag hier. Tot vanvond en anders morgen ergens. Houdoe he
Nou mag men mij prima verdrinken in de kaasfondue.quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh en als je niet van de kaas bent hebben ze ook saté-fondue
hier welquote:Op zondag 24 september 2023 10:43 schreef Ama het volgende:
Moet denk ik serieus wennen als mijn naam ineens zwart is.Dat is al bijna zeven jaar niet meer zo haha.
Uit een fontein is het gewoon net poep, dat klinkt niet lekker.quote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou mag men mij prima verdrinken in de kaasfondue.
Maar waarom klinkt satefondue zo aantrekkelijk maar ook zo gruwelijk?
Misschien omdat het in mijn mental image ook uit zo'n fontein komt.
Bij mij ben je wel rozequote:
nee, aan gekleurde namenquote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan roze begrijp ik?
Ja, buurman zet meteen de elektrische grasmaaier aanquote:
is dat een hint van hem dat jij ook je trimmert aan moet zetten?quote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buurman zet meteen de elektrische grasmaaier aan
Ik heb geen grasquote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een hint van hem dat jij ook je trimmert aan moet zetten?
En dattie dan net zo vastloopt als bij die mukbangfaalhaas en het allemaal in de rondte slingert.quote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Uit een fontein is het gewoon net poep, dat klinkt niet lekker.
je persoonlijke trimmer dan?quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen gras
En ik ben bij mijn ouders
En die hebben ook geen gras
quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dattie dan net zo vastloopt als bij die mukbangfaalhaas en het allemaal in de rondte slingert.
Iedereen is welkom hoorquote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Ok ik ben dus niet uitgenodigd voor de vreetmeet
Ik ben in mei nog gekniptquote:
Ja maar dan zit je na twee happen al vol. Elke kaasfondue is bij mij onbeperkt.quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Heinde en ver Woerden.quote:
Bij mij is ze extra rozequote:
quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Nog meer roze is wel een beetje te.quote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heinde en ver Woerden.![]()
Beetje opletten.
Vanavond ga ik eens een datumprikkert maken
[..]
Bij mij is ze extra roze
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdamquote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heinde en ver Woerden.![]()
Beetje opletten.
[..]
Ik heb goed verzorgd en makkelijk haar. Ik krijg pas na een jaar ofzo een beetje last van gespleten punten etc.quote:
Bah.quote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdam
Ja moet je maar niet naar Rotterdam gaanquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
ik ook nog nietquote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Onder de overkapping, in het zonnetjequote:
nou dat zal ook wel met kerst worden danquote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me haske kut vandaag. Ga maar iets doen.
Niet zo praktisch. Of juist wel, is maar net hoe je het bekijktquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat zal ook wel met kerst worden dan
Daar zit een tegenstrijdigheid inquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onder de overkapping, in het zonnetje
Ja, 5 toetjes gehadquote:Op zondag 24 september 2023 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kon je naar buiten rollen gisteren?
[..]
21 graden! Korte broek aan!
[..]
[..]
Nee we hebben nu al besloten waar.
Het besluit kwam nadat jij verzaakt had met een antwoord te komen uit het groepsoverlegquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dikke knufquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me haske kut vandaag. Ga maar iets doen.
Ik was dat gifje aan het zoeken, en blijkbaar heeft hij het een tweede poging gegeven die slaagde. Maar hij verdunde z'n cheddar met zoveel melk dat het er uit zag als een fontein van gele melk.quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Die mukbangfaalhaas faalt geloof ik in elke video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat laatste zie ik als een complimentquote:Op zondag 24 september 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezelf eerst uitroepen tot de lamste retard aan deze kant van de dampkring en nog geen centimeter verderop in je hoofd halen dat iemand advies van je nodig heeft. Je moet maar durven
Ik ga elk weekend tot eind februari er in gooienquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat zal ook wel met kerst worden dan
Niemand steelt mijn toetjequote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het besluit kwam nadat jij verzaakt had met een antwoord te komen uit het groepsoverleg![]()
En je staat gewoon op de lijst met mensen voor de prikkert![]()
Ik, duh
Ijsdraakje
Ama
Fles
Kersenlipjes
Elvi, zodat we haar toetje kunnen stelen
Gianni
Krekkie
De caviamoedermaffialeidster
Zwabber
Tamieke
Luctor
Dimmy
Bomenverzameling
CE
Koen66
Kijk maar
Glazen overkappingquote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit een tegenstrijdigheid in
Neequote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
Oeh 1 tm 5 november is de KreaDoe. Wie wil er mee?
quote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was dat gifje aan het zoeken, en blijkbaar heeft hij het een tweede poging gegeven die slaagde. Maar hij verdunde z'n cheddar met zoveel melk dat het er uit zag als een fontein van gele melk.
De headlines in de zoekresultaten waren wel prachtig.Defies the oddsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook zien kloten met een ei wat van een grill afgleed![]()
Willen is het punt nietquote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
Oeh 1 tm 5 november is de KreaDoe. Wie wil er mee?
Amateur. Dat is niet roze genoegquote:
Stiekem wel leuk. Ik ben bij mijzelf ook rozequote:
Dit kan rozerquote:
Heb ik toch net gedaanquote:Op zondag 24 september 2023 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
laten jullie maar zien hoe het rozer kan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |