Ik welquote:
Niet eens een ander kleurtje hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet eens een ander kleurtje hebben.Jij bent speciaal, op een goede manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Voor de vreetmeet: in november opent in Gouda een pop-up met onbeperkt kaasfondue in het museum
Oeh en als je niet van de kaas bent hebben ze ook saté-fonduequote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Voor de vreetmeet: in november opent in Gouda een pop-up met onbeperkt kaasfondue in het museum
Have funquote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Haags het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Familiedag hier. Tot vanvond en anders morgen ergens. Houdoe he
quote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, op een goede manier
Kon je naar buiten rollen gisteren?quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Momenteel hier ook niet echt heel veel zin om iets te doen.
21 graden! Korte broek aan!quote:Op zondag 24 september 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heerlijk weer en het wordt 18-19 graden. Dan maar even een shirtje onder je overhemd maar je MOET naar buiten met dit weer
quote:
Nee we hebben nu al besloten waar.quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Dag Haagsie. Groetjes aan alle milfsquote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Haags het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Familiedag hier. Tot vanvond en anders morgen ergens. Houdoe he
Nou mag men mij prima verdrinken in de kaasfondue.quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh en als je niet van de kaas bent hebben ze ook saté-fondue
hier welquote:Op zondag 24 september 2023 10:43 schreef Ama het volgende:
Moet denk ik serieus wennen als mijn naam ineens zwart is.Dat is al bijna zeven jaar niet meer zo haha.
Uit een fontein is het gewoon net poep, dat klinkt niet lekker.quote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou mag men mij prima verdrinken in de kaasfondue.
Maar waarom klinkt satefondue zo aantrekkelijk maar ook zo gruwelijk?
Misschien omdat het in mijn mental image ook uit zo'n fontein komt.
Bij mij ben je wel rozequote:
nee, aan gekleurde namenquote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan roze begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |