Niet zo praktisch. Of juist wel, is maar net hoe je het bekijktquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat zal ook wel met kerst worden dan
Daar zit een tegenstrijdigheid inquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onder de overkapping, in het zonnetje
Ja, 5 toetjes gehadquote:Op zondag 24 september 2023 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kon je naar buiten rollen gisteren?
[..]
21 graden! Korte broek aan!
[..]
[..]
Nee we hebben nu al besloten waar.
Het besluit kwam nadat jij verzaakt had met een antwoord te komen uit het groepsoverlegquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdam
Dikke knufquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me haske kut vandaag. Ga maar iets doen.
Ik was dat gifje aan het zoeken, en blijkbaar heeft hij het een tweede poging gegeven die slaagde. Maar hij verdunde z'n cheddar met zoveel melk dat het er uit zag als een fontein van gele melk.quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Die mukbangfaalhaas faalt geloof ik in elke video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat laatste zie ik als een complimentquote:Op zondag 24 september 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezelf eerst uitroepen tot de lamste retard aan deze kant van de dampkring en nog geen centimeter verderop in je hoofd halen dat iemand advies van je nodig heeft. Je moet maar durven
Ik ga elk weekend tot eind februari er in gooienquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat zal ook wel met kerst worden dan
Niemand steelt mijn toetjequote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het besluit kwam nadat jij verzaakt had met een antwoord te komen uit het groepsoverleg![]()
En je staat gewoon op de lijst met mensen voor de prikkert![]()
Ik, duh
Ijsdraakje
Ama
Fles
Kersenlipjes
Elvi, zodat we haar toetje kunnen stelen
Gianni
Krekkie
De caviamoedermaffialeidster
Zwabber
Tamieke
Luctor
Dimmy
Bomenverzameling
CE
Koen66
Kijk maar
Glazen overkappingquote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit een tegenstrijdigheid in
Neequote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
Oeh 1 tm 5 november is de KreaDoe. Wie wil er mee?
quote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was dat gifje aan het zoeken, en blijkbaar heeft hij het een tweede poging gegeven die slaagde. Maar hij verdunde z'n cheddar met zoveel melk dat het er uit zag als een fontein van gele melk.
De headlines in de zoekresultaten waren wel prachtig.Defies the oddsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook zien kloten met een ei wat van een grill afgleed![]()
Willen is het punt nietquote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
Oeh 1 tm 5 november is de KreaDoe. Wie wil er mee?
Amateur. Dat is niet roze genoegquote:
Stiekem wel leuk. Ik ben bij mijzelf ook rozequote:
Dit kan rozerquote:
Heb ik toch net gedaanquote:Op zondag 24 september 2023 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
laten jullie maar zien hoe het rozer kan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |