Ja, buurman zet meteen de elektrische grasmaaier aanquote:
is dat een hint van hem dat jij ook je trimmert aan moet zetten?quote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buurman zet meteen de elektrische grasmaaier aan
Ik heb geen grasquote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een hint van hem dat jij ook je trimmert aan moet zetten?
En dattie dan net zo vastloopt als bij die mukbangfaalhaas en het allemaal in de rondte slingert.quote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Uit een fontein is het gewoon net poep, dat klinkt niet lekker.
je persoonlijke trimmer dan?quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen gras
En ik ben bij mijn ouders
En die hebben ook geen gras
quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dattie dan net zo vastloopt als bij die mukbangfaalhaas en het allemaal in de rondte slingert.
Iedereen is welkom hoorquote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Ok ik ben dus niet uitgenodigd voor de vreetmeet
Ik ben in mei nog gekniptquote:
Ja maar dan zit je na twee happen al vol. Elke kaasfondue is bij mij onbeperkt.quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
Voor de vreetmeet: in november opent in Gouda een pop-up met onbeperkt kaasfondue in het museum
Heinde en ver Woerden.quote:
Bij mij is ze extra rozequote:
quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Nog meer roze is wel een beetje te.quote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heinde en ver Woerden.![]()
Beetje opletten.
Vanavond ga ik eens een datumprikkert maken
[..]
Bij mij is ze extra roze
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdamquote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heinde en ver Woerden.![]()
Beetje opletten.
[..]
Ik heb goed verzorgd en makkelijk haar. Ik krijg pas na een jaar ofzo een beetje last van gespleten punten etc.quote:
Bah.quote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdam
Ja moet je maar niet naar Rotterdam gaanquote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was gister sociaal aan het doen in Rotterdam
ik ook nog nietquote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Elvi het volgende:
Onder de overkapping, in het zonnetjequote:
nou dat zal ook wel met kerst worden danquote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me haske kut vandaag. Ga maar iets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |