SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
das een super handige how to hoe je kibbeling besteldquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu pas het boekje “hoe bestel ik kibbeling” van dr Flash.
Is het niet handig dat we een boekje voor hem maken met de instructies over iets waar hij moeite mee heeft?
Werd vannacht gewoon wakker van de kou idd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n sprei wel weer op bed leggen.
Ik heb vannacht de balkondeur maar dicht gedaan. Anders werd het toch een beetje fris onder het lakenquote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n sprei wel weer op bed leggen.
Nog erger.quote:
Ripquote:Op zondag 24 september 2023 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag maar beginnen met minder hapjes.
Momenteel hier ook niet echt heel veel zin om iets te doen.quote:
ik MOET helemaal niksquote:Op zondag 24 september 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heerlijk weer en het wordt 18-19 graden. Dan maar even een shirtje onder je overhemd maar je MOET naar buiten met dit weer
Gaat een flink dik boek wordenquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het niet handig dat we een boekje voor hem maken met de instructies over iets waar hij moeite mee heeft?
Jezelf eerst uitroepen tot de lamste retard aan deze kant van de dampkring en nog geen centimeter verderop in je hoofd halen dat iemand advies van je nodig heeft. Je moet maar durvenquote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |