dat kan ook uiteraard, maar ik heb zoiets niet meer nodig. hahahaquote:
Da's het jaargetijde, ze worden trager in de herfst.quote:Op zondag 24 september 2023 03:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de laatste tijd van die verzwakte muggen rondvliegen. Kan ze zo uit de lucht grijpen
ja zeg je he, maar ik kreeg een hele officiële brief van ministerie van volksgezondheid. Ok aan t logo te zien dacht ik is bekeuring of andere shit enzo.quote:Op zondag 24 september 2023 03:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de laatste tijd van die verzwakte muggen rondvliegen. Kan ze zo uit de lucht grijpen
soow ik had dat vanochtend, werken dan?quote:Op zondag 24 september 2023 03:33 schreef drakin het volgende:
Poging slaap nummer 2.
Wekker gaat over kleine 3 uur al
mjah naja ik denk dat ik dit nachtje maar ff doorhaal nog ofzo. Zo slecht weet t, maar ben maandag ook nog vrij dus ashaquote:
Zo is het, ik drukke dagen vlgnd week en oktober. Dus niks fokquote:Op zondag 24 september 2023 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
mjah naja ik denk dat ik dit nachtje maar ff doorhaal nog ofzo. Zo slecht weet t, maar ben maandag ook nog vrij dus asha
Bij ons ook wel eigenlijk? nog eentje die weer opzei uit team, snap t maargoed beter elders blijkbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 03:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is het, ik drukke dagen vlgnd week en oktober. Dus niks fok
Gelijk hebben ze als het meer betaald, alles word duurder ook en doe je het niet ben je dief van je eigenquote:Op zondag 24 september 2023 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
Bij ons ook wel eigenlijk? nog eentje die weer opzei uit team, snap t maargoed beter elders blijkbaar.
Maar maakt t voor de rest wel drukker eigenlijk, vreemd is zijn mensen die er best lang werken al, dus goed ik weet waar ze heen gingen ook. Meerdere maar blijkbaar toch stuk hoger in salaris nog dan.
Prima loon tochquote:Op zondag 24 september 2023 04:03 schreef kree het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben er altijd vrij open over, maar ik verdien nu 3300 netto enzo wel met storingsdienst stukje erbij, leek me niet slecht vanaf zeg maar waar ik van kwam. Maar het kan nog beter blijkbaar? Die gozer die nu weg ging schat ik toch stuk lager in als in kennis als wat ik heb. lol
mjah ze zijn iets jonger als ik ook wel, eigenlijk heb ik zoiets vindt t best wel enzo, ben allang blij dat ik een leuke baan heb.quote:Op zondag 24 september 2023 04:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze als het meer betaald, alles word duurder ook en doe je het niet ben je dief van je eigen
idd ik klaag niet, meer dan genoeg ook voor me om rond te komen.quote:
Achja, werk hebben is niks, werk houden welquote:Op zondag 24 september 2023 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ze zijn iets jonger als ik ook wel, eigenlijk heb ik zoiets vindt t best wel enzo, ben allang blij dat ik een leuke baan heb.
is t wel zo dat als je nu technisch ben en zeker met Elektro dat je wel heel erg dingen slecht moet doen om je baan kwijt te raken?quote:Op zondag 24 september 2023 04:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Achja, werk hebben is niks, werk houden wel
Wisselspanning gevaarlijker dan gelijkstroom als je daar een opnaaier van krijgt, heb weleens een opnaaien van 380 gehadquote:Op zondag 24 september 2023 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
is t wel zo dat als je nu technisch ben en zeker met Elektro dat je wel heel erg dingen slecht moet doen om je baan kwijt te raken?
Zie ze wel eens van aannemers en denk ik weet je hoe een simpele wisselschakeling werkt eigenlijk? laat staan ster-driehoek met motoren enzo..... geen idee hebben ze gewoon, zelfs dat ik denk soms van tja het gaat onveilig worden om ze dat te laten doen.
ik ook, maar probeer het nu meestal te voorkomen, tis toch niet echt lekker enzo. vroeger was ik er makkelijker in om eigenlijk gewoon best gevaarlijke acties uit te halen... maarja tis t allemaal niet waard, dus check t meer nu wel.quote:Op zondag 24 september 2023 04:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Wisselspanning gevaarlijker dan gelijkstroom als je daar een opnaaier van krijgt, heb weleens een opnaaien van 380 gehad.
Bij mij wat het met een mes zekering, zekering trekker schoot los met induwen, ouwe meuk toen. Tegenwoordig zit er een lange handschoen aan voor de veiligheid. Ik met mijn knokkels op het spanninggedeeltequote:Op zondag 24 september 2023 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar probeer het nu meestal te voorkomen, tis toch niet echt lekker enzo. vroeger was ik er makkelijker in om eigenlijk gewoon best gevaarlijke acties uit te halen... maarja tis t allemaal niet waard, dus check t meer nu wel.
en was dat nog in huis installaties met aardlek etc. Ik weet niet ben iets voorzichtiger als ik 300A mespatronen zie enzo nu. hahaha
mjah ook ff gedaan met twee combinatie tangen, lol best toch...quote:Op zondag 24 september 2023 04:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij mij wat het met een mes zekering, zekering trekker schoot los met induwen, ouwe meuk toen. Tegenwoordig zit er een lange handschoen aan voor de veiligheid. Ik met mijn knokkels op het spanninggedeeltevolt is niet snel dodelijk, ampère des te meer.
Veiligheid eerst, altijd! Ik keek vroeger ook nergens naar met machines, nu vca vereist en beter ookquote:Op zondag 24 september 2023 04:33 schreef kree het volgende:
tis procedures ook volgen enzo en ze zijn er niet voor niks hoewel ze soms overdreven lijken.
Maar goed niemand zal het mij kwalijk nemen als ik er langer over doe met alle veiligheidsmaatregelen.
Wel als ik mezelf onder stroom zet over zoiets als ik het dan nog na kan vertellen dus
Herkenbaar allemaalquote:Op zondag 24 september 2023 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ook ff gedaan met twee combinatie tangen, lol best toch...
Denk er nu toch anders over. ;')
haha ja wij snappen elkaar wel denk met dit, wijsheid komt met de jaren hequote:Op zondag 24 september 2023 04:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Veiligheid eerst, altijd! Ik keek vroeger ook nergens naar met machines, nu vca vereist en beter ook
Jep, heb jij hoogspanning papieren?quote:Op zondag 24 september 2023 04:36 schreef kree het volgende:
meestal in de nieuwere zit er gewoon een plastic omhulsel voor waarmee je ze er allemaal uit kunt halen zonder die handschoen.
Maar dat zegt nog niks, want moet je ook nog niet doen als er aantal honderd ampère achter nog zit, want vlamboog enzo.
Nog niet, maar dat was wel beetje het volgende idee voor op mijn werk.quote:
gehehe dit is zo slecht, maarja boeide niemand toen joh 20 jaar terug. als ik dit nu zou doen dan word ik sowieso ontslagen denk op staande voet.quote:
Was een hoogspanning monteur op het werk bij ons om de drie dagen ging hij met een stofzuiger het hoogspanningshok in, en ik grapte hee zeker de fetisjist uithangen in je hokje hé? Kom eens mee kijken dan waarom ik dat doe? Ik mee dat hok in en moest gaan zitten en klein maken. Hij pakte handje stof en gooide het omhoog,en toen allemaal vonkjes in de luchtquote:Op zondag 24 september 2023 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat was wel beetje het volgende idee voor op mijn werk.
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.quote:Op zondag 24 september 2023 04:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Was een hoogspanning monteur op het werk bij ons om de drie dagen ging hij met een stofzuiger het hoogspanningshok in, en ik grapte hee zeker de fetisjist uithangen in je hokje hé? Kom eens mee kijken dan waarom ik dat doe? Ik mee dat hok in en moest gaan zitten en klein maken. Hij pakte handje stof en gooide het omhoog,en toen allemaal vonkje in de luchtdaarom zuig ik het stof op zei hij, statistische electra
schrok mij de pleuris
Met natte kleding ben je zo een bougiequote:Op zondag 24 september 2023 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.
Je bent zeker goed bezig zoquote:Op zondag 24 september 2023 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.
heb er niet echt haast mee, maar idee was t wel ook omdat ik wel achtergrond opleiding heb.
Maargoed al die certificering dingen is weer vraag 2
Geen haast mee joh 2 jaar terug was ik werkeloos en bijstand uitkering, doe het al snel zat denk ik dan eigenlijk
mag niet joh, moet met speciale kleding pak en vol gezicht masker sowieso al om eraan te zitten. zelfs boven 35A al.quote:Op zondag 24 september 2023 04:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Met natte kleding ben je zo een bougie
nou vindt t ook leuk mijn werk opzich? tuurlijk zijn er wel dingen waar je dan geen zin in hebt. Maar over het algemeen het vakgebied en zeker waar ik het nu doe is eigenlijk best leuk.nquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
mag niet joh, moet met speciale kleding pak en vol gezicht masker sowieso al om eraan te zitten. zelfs boven 35A al.
Oke, ik vanaf maandag weer vroeg maar niet hierquote:Op zondag 24 september 2023 04:55 schreef _UserName_ het volgende:
gewoon normale tijd dat ik er altijd ben
niet zoveel zeggen dat he, maar thanksquote:
ben al lang blij dat ik een keer 7 uur geslapen heb dat is heel lang geledenquote:Op zondag 24 september 2023 04:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, ik vanaf maandag weer vroeg maar niet hier
Achja fam heb je, en vrienden kies jequote:Op zondag 24 september 2023 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zoveel zeggen dat he, maar thanks
althans hier op fok wel, maar van familie enzo hoor ik het zowat nooit. Damn zeg weet niet of ze wel echt snappen hoe toch best lastig dat allemaal was voor mij.
Topquote:Op zondag 24 september 2023 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik een keer 7 uur geslapen heb dat is heel lang geleden
Wat dat nou weer is?quote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
heb alleen niet gedroomd over neusseks
ja maar hou ook van mijn familie hoor, tis ook niet helemaal hun schuld. Dus naja we hebben geen ruzie verder meer erover, maar eigenlijk zou het goed zijn om het precies eens te zeggen. Maar daar ben ik nog niet aan toe.quote:Op zondag 24 september 2023 04:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Achja fam heb je, en vrienden kies je
GA echt mijn neus niet in die zoute haring duwenquote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Bedoel ook niet alle fam, maar sommige.quote:Op zondag 24 september 2023 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar hou ook van mijn familie hoor, tis ook niet helemaal hun schuld. Dus naja we hebben geen ruzie verder meer erover, maar eigenlijk zou het goed zijn om het precies eens te zeggen. Maar daar ben ik nog niet aan toe.
ik zweer het je ik had het goed ingetyped maar apple deed dit lolquote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
ja snap, tis allemaal niet zo erg, maar mss voor later ff dingetje nog wat ik dan wil recht zetten, denk nl dat ze het snappen wel opzich, maar bij ons zijn ze niet zo van zeggen van tja je deed t toch goed enzo uiteindelijk. me nog niet genoeg bewezen denk daarvoor.quote:Op zondag 24 september 2023 05:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Bedoel ook niet alle fam, maar sommige.
Joh, meer kutten dan kerken hoorquote:Op zondag 24 september 2023 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ja ech he, ik heb er geen geluk mee iig
Hey, maar het is wel zoquote:Op zondag 24 september 2023 05:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Joh, meer kutten dan kerken hoormaja, zo kan het wel weer
Geen moeite? Je bent nog een luie wipper ook?quote:Op zondag 24 september 2023 05:10 schreef kree het volgende:
weet je wat t nog is? Ik denk nl dat het mij best zou lukken en dan heb ik het niet over neusseks want leuk maar ik zoek niet alleen naar dat.
Een vriendinnetje wss wel. Maar heb er geen zin in om nu onwijs moeite voor te doen enzo ook eigenlijk?
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. hahaquote:Op zondag 24 september 2023 05:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij kree in het dorp staan meer kerken
Christianmatch:P (ja, die bestaat..)quote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. haha
neeeeeej t gaat me niet om dat wippen dus, naja beetje wel maar wil dat niet doen met iemand waar ik niks om geef en dat is beetje principequote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen moeite? Je bent nog een luie wipper ook?
Hoe heet die site? Gaat heen en vermenigvuldig uquote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. haha
Jezusquote:Op zondag 24 september 2023 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Christianmatch:P (ja, die bestaat..)
Ik ga sowieso naar de helquote:Op zondag 24 september 2023 05:20 schreef kree het volgende:
haha tis maargoed dat ik nog zo vrij gelovig ben dat ik denk ja snap t wel,
maar echte die hard christenen hadden jullie naar de hel gestuurd al
ik kom uit diezelfde hoek, maar t was niet zo zwaar als wat mensen denken als ze zien Katwijk enzo.quote:Op zondag 24 september 2023 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
heb heel lang geleden een tijdje op die site gezeten (ben relatief zwaar gereformeerd opgevoed, nu niks meer van over) maar die dames als ze eenmaal los zijn, poh..
zondaarquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
heb heel lang geleden een tijdje op die site gezeten (ben relatief zwaar gereformeerd opgevoed, nu niks meer van over) maar die dames als ze eenmaal los zijn, poh..
Fout?quote:Op zondag 24 september 2023 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
zondaarvergeving vragen kan altijd voor alles wat je fout deed
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïstquote:Op zondag 24 september 2023 05:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ede of all places, zitten er genoeg daar. Maar vind het fijner leven zonder geloof en fictieve verplichtingen
Zo denk ik er ook over, mijn moeder heeft het heel lang nog geprobeerd maar snapt het nu eindelijk. Ik wil haar best een moment stilte geven maar ga zelf niet bidden.quote:Op zondag 24 september 2023 05:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïst
nou en dat is helemaal prima toch?quote:Op zondag 24 september 2023 05:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïst
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zondag 24 september 2023 05:27 schreef kree het volgende:
vraag me af trouwens want zeggen ze christelijke meisjes zijn makkelijk.
Heb die verhalen ook wel gehoord trouwens dus neem het aan voor waar.
Maargoied dan ben ik nooit de juiste tegen gekomen wss?
lol ja ik ben dus juist geen jager, maar ik kan me dit soort van voorstellen dus wel.quote:Op zondag 24 september 2023 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellen
ja hahaha ik blijf nog ff hangen want nu toch bijna licht alweerquote:Op zondag 24 september 2023 05:32 schreef PLY het volgende:
Was ff lachen en gezellig, maar ga liggen. Tot laters![]()
![]()
was nog benieuwd? omdat je het zegt, maar hoe zag het er voor jou dan uit vroeger als kind en naar de kerk?quote:Op zondag 24 september 2023 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |