Achja fam heb je, en vrienden kies jequote:Op zondag 24 september 2023 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zoveel zeggen dat he, maar thanks
althans hier op fok wel, maar van familie enzo hoor ik het zowat nooit. Damn zeg weet niet of ze wel echt snappen hoe toch best lastig dat allemaal was voor mij.
Topquote:Op zondag 24 september 2023 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik een keer 7 uur geslapen heb dat is heel lang geleden
Wat dat nou weer is?quote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
heb alleen niet gedroomd over neusseks
ja maar hou ook van mijn familie hoor, tis ook niet helemaal hun schuld. Dus naja we hebben geen ruzie verder meer erover, maar eigenlijk zou het goed zijn om het precies eens te zeggen. Maar daar ben ik nog niet aan toe.quote:Op zondag 24 september 2023 04:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Achja fam heb je, en vrienden kies je
GA echt mijn neus niet in die zoute haring duwenquote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Bedoel ook niet alle fam, maar sommige.quote:Op zondag 24 september 2023 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar hou ook van mijn familie hoor, tis ook niet helemaal hun schuld. Dus naja we hebben geen ruzie verder meer erover, maar eigenlijk zou het goed zijn om het precies eens te zeggen. Maar daar ben ik nog niet aan toe.
ik zweer het je ik had het goed ingetyped maar apple deed dit lolquote:Op zondag 24 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
ja snap, tis allemaal niet zo erg, maar mss voor later ff dingetje nog wat ik dan wil recht zetten, denk nl dat ze het snappen wel opzich, maar bij ons zijn ze niet zo van zeggen van tja je deed t toch goed enzo uiteindelijk. me nog niet genoeg bewezen denk daarvoor.quote:Op zondag 24 september 2023 05:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Bedoel ook niet alle fam, maar sommige.
Joh, meer kutten dan kerken hoorquote:Op zondag 24 september 2023 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ja ech he, ik heb er geen geluk mee iig
Hey, maar het is wel zoquote:Op zondag 24 september 2023 05:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Joh, meer kutten dan kerken hoormaja, zo kan het wel weer
Geen moeite? Je bent nog een luie wipper ook?quote:Op zondag 24 september 2023 05:10 schreef kree het volgende:
weet je wat t nog is? Ik denk nl dat het mij best zou lukken en dan heb ik het niet over neusseks want leuk maar ik zoek niet alleen naar dat.
Een vriendinnetje wss wel. Maar heb er geen zin in om nu onwijs moeite voor te doen enzo ook eigenlijk?
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. hahaquote:Op zondag 24 september 2023 05:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij kree in het dorp staan meer kerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |