mjah ook ff gedaan met twee combinatie tangen, lol best toch...quote:Op zondag 24 september 2023 04:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij mij wat het met een mes zekering, zekering trekker schoot los met induwen, ouwe meuk toen. Tegenwoordig zit er een lange handschoen aan voor de veiligheid. Ik met mijn knokkels op het spanninggedeeltevolt is niet snel dodelijk, ampère des te meer.
Veiligheid eerst, altijd! Ik keek vroeger ook nergens naar met machines, nu vca vereist en beter ookquote:Op zondag 24 september 2023 04:33 schreef kree het volgende:
tis procedures ook volgen enzo en ze zijn er niet voor niks hoewel ze soms overdreven lijken.
Maar goed niemand zal het mij kwalijk nemen als ik er langer over doe met alle veiligheidsmaatregelen.
Wel als ik mezelf onder stroom zet over zoiets als ik het dan nog na kan vertellen dus
Herkenbaar allemaalquote:Op zondag 24 september 2023 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ook ff gedaan met twee combinatie tangen, lol best toch...
Denk er nu toch anders over. ;')
haha ja wij snappen elkaar wel denk met dit, wijsheid komt met de jaren hequote:Op zondag 24 september 2023 04:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Veiligheid eerst, altijd! Ik keek vroeger ook nergens naar met machines, nu vca vereist en beter ook
Jep, heb jij hoogspanning papieren?quote:Op zondag 24 september 2023 04:36 schreef kree het volgende:
meestal in de nieuwere zit er gewoon een plastic omhulsel voor waarmee je ze er allemaal uit kunt halen zonder die handschoen.
Maar dat zegt nog niks, want moet je ook nog niet doen als er aantal honderd ampère achter nog zit, want vlamboog enzo.
Nog niet, maar dat was wel beetje het volgende idee voor op mijn werk.quote:
gehehe dit is zo slecht, maarja boeide niemand toen joh 20 jaar terug. als ik dit nu zou doen dan word ik sowieso ontslagen denk op staande voet.quote:
Was een hoogspanning monteur op het werk bij ons om de drie dagen ging hij met een stofzuiger het hoogspanningshok in, en ik grapte hee zeker de fetisjist uithangen in je hokje hé? Kom eens mee kijken dan waarom ik dat doe? Ik mee dat hok in en moest gaan zitten en klein maken. Hij pakte handje stof en gooide het omhoog,en toen allemaal vonkjes in de luchtquote:Op zondag 24 september 2023 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat was wel beetje het volgende idee voor op mijn werk.
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.quote:Op zondag 24 september 2023 04:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Was een hoogspanning monteur op het werk bij ons om de drie dagen ging hij met een stofzuiger het hoogspanningshok in, en ik grapte hee zeker de fetisjist uithangen in je hokje hé? Kom eens mee kijken dan waarom ik dat doe? Ik mee dat hok in en moest gaan zitten en klein maken. Hij pakte handje stof en gooide het omhoog,en toen allemaal vonkje in de luchtdaarom zuig ik het stof op zei hij, statistische electra
schrok mij de pleuris
Met natte kleding ben je zo een bougiequote:Op zondag 24 september 2023 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.
Je bent zeker goed bezig zoquote:Op zondag 24 september 2023 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja die hoogspanning is helemaal linke shit. Opzich qua hoe het dan in elkaar zit niet zo. Maar er is meer om rekening mee te houden wel.
heb er niet echt haast mee, maar idee was t wel ook omdat ik wel achtergrond opleiding heb.
Maargoed al die certificering dingen is weer vraag 2
Geen haast mee joh 2 jaar terug was ik werkeloos en bijstand uitkering, doe het al snel zat denk ik dan eigenlijk
mag niet joh, moet met speciale kleding pak en vol gezicht masker sowieso al om eraan te zitten. zelfs boven 35A al.quote:Op zondag 24 september 2023 04:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Met natte kleding ben je zo een bougie
nou vindt t ook leuk mijn werk opzich? tuurlijk zijn er wel dingen waar je dan geen zin in hebt. Maar over het algemeen het vakgebied en zeker waar ik het nu doe is eigenlijk best leuk.nquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
mag niet joh, moet met speciale kleding pak en vol gezicht masker sowieso al om eraan te zitten. zelfs boven 35A al.
Oke, ik vanaf maandag weer vroeg maar niet hierquote:Op zondag 24 september 2023 04:55 schreef _UserName_ het volgende:
gewoon normale tijd dat ik er altijd ben
niet zoveel zeggen dat he, maar thanksquote:
ben al lang blij dat ik een keer 7 uur geslapen heb dat is heel lang geledenquote:Op zondag 24 september 2023 04:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, ik vanaf maandag weer vroeg maar niet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |