Christianmatch:P (ja, die bestaat..)quote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. haha
neeeeeej t gaat me niet om dat wippen dus, naja beetje wel maar wil dat niet doen met iemand waar ik niks om geef en dat is beetje principequote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen moeite? Je bent nog een luie wipper ook?
Hoe heet die site? Gaat heen en vermenigvuldig uquote:Op zondag 24 september 2023 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg christelijke datingsite? of sowieso alles wel. Maar zoals ik zeg, het hoeft ff niet van mij. Tis ook maar net dat ik soort van denk heb iets stabiels ofzo. dus naja maar droom er wel van dus. haha
Jezusquote:Op zondag 24 september 2023 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Christianmatch:P (ja, die bestaat..)
Ik ga sowieso naar de helquote:Op zondag 24 september 2023 05:20 schreef kree het volgende:
haha tis maargoed dat ik nog zo vrij gelovig ben dat ik denk ja snap t wel,
maar echte die hard christenen hadden jullie naar de hel gestuurd al
ik kom uit diezelfde hoek, maar t was niet zo zwaar als wat mensen denken als ze zien Katwijk enzo.quote:Op zondag 24 september 2023 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
heb heel lang geleden een tijdje op die site gezeten (ben relatief zwaar gereformeerd opgevoed, nu niks meer van over) maar die dames als ze eenmaal los zijn, poh..
zondaarquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
heb heel lang geleden een tijdje op die site gezeten (ben relatief zwaar gereformeerd opgevoed, nu niks meer van over) maar die dames als ze eenmaal los zijn, poh..
Fout?quote:Op zondag 24 september 2023 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
zondaarvergeving vragen kan altijd voor alles wat je fout deed
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïstquote:Op zondag 24 september 2023 05:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ede of all places, zitten er genoeg daar. Maar vind het fijner leven zonder geloof en fictieve verplichtingen
Zo denk ik er ook over, mijn moeder heeft het heel lang nog geprobeerd maar snapt het nu eindelijk. Ik wil haar best een moment stilte geven maar ga zelf niet bidden.quote:Op zondag 24 september 2023 05:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïst
nou en dat is helemaal prima toch?quote:Op zondag 24 september 2023 05:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik respecteer ieder zijn ding en geloof. Ben zelf atheïst
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zondag 24 september 2023 05:27 schreef kree het volgende:
vraag me af trouwens want zeggen ze christelijke meisjes zijn makkelijk.
Heb die verhalen ook wel gehoord trouwens dus neem het aan voor waar.
Maargoied dan ben ik nooit de juiste tegen gekomen wss?
lol ja ik ben dus juist geen jager, maar ik kan me dit soort van voorstellen dus wel.quote:Op zondag 24 september 2023 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellen
ja hahaha ik blijf nog ff hangen want nu toch bijna licht alweerquote:Op zondag 24 september 2023 05:32 schreef PLY het volgende:
Was ff lachen en gezellig, maar ga liggen. Tot laters![]()
![]()
was nog benieuwd? omdat je het zegt, maar hoe zag het er voor jou dan uit vroeger als kind en naar de kerk?quote:Op zondag 24 september 2023 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, die ik tegen ben gekomen zijn naïef, en was zelf op zich wel een jager dus dan is een en een twee. En al is het hun eerste keer, merk je niks van kan ik je uit ervaring vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |