dat kan ook uiteraard, maar ik heb zoiets niet meer nodig. hahahaquote:
Da's het jaargetijde, ze worden trager in de herfst.quote:Op zondag 24 september 2023 03:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de laatste tijd van die verzwakte muggen rondvliegen. Kan ze zo uit de lucht grijpen
ja zeg je he, maar ik kreeg een hele officiële brief van ministerie van volksgezondheid. Ok aan t logo te zien dacht ik is bekeuring of andere shit enzo.quote:Op zondag 24 september 2023 03:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de laatste tijd van die verzwakte muggen rondvliegen. Kan ze zo uit de lucht grijpen
soow ik had dat vanochtend, werken dan?quote:Op zondag 24 september 2023 03:33 schreef drakin het volgende:
Poging slaap nummer 2.
Wekker gaat over kleine 3 uur al
mjah naja ik denk dat ik dit nachtje maar ff doorhaal nog ofzo. Zo slecht weet t, maar ben maandag ook nog vrij dus ashaquote:
Zo is het, ik drukke dagen vlgnd week en oktober. Dus niks fokquote:Op zondag 24 september 2023 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
mjah naja ik denk dat ik dit nachtje maar ff doorhaal nog ofzo. Zo slecht weet t, maar ben maandag ook nog vrij dus asha
Bij ons ook wel eigenlijk? nog eentje die weer opzei uit team, snap t maargoed beter elders blijkbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 03:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is het, ik drukke dagen vlgnd week en oktober. Dus niks fok
Gelijk hebben ze als het meer betaald, alles word duurder ook en doe je het niet ben je dief van je eigenquote:Op zondag 24 september 2023 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
Bij ons ook wel eigenlijk? nog eentje die weer opzei uit team, snap t maargoed beter elders blijkbaar.
Maar maakt t voor de rest wel drukker eigenlijk, vreemd is zijn mensen die er best lang werken al, dus goed ik weet waar ze heen gingen ook. Meerdere maar blijkbaar toch stuk hoger in salaris nog dan.
Prima loon tochquote:Op zondag 24 september 2023 04:03 schreef kree het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben er altijd vrij open over, maar ik verdien nu 3300 netto enzo wel met storingsdienst stukje erbij, leek me niet slecht vanaf zeg maar waar ik van kwam. Maar het kan nog beter blijkbaar? Die gozer die nu weg ging schat ik toch stuk lager in als in kennis als wat ik heb. lol
mjah ze zijn iets jonger als ik ook wel, eigenlijk heb ik zoiets vindt t best wel enzo, ben allang blij dat ik een leuke baan heb.quote:Op zondag 24 september 2023 04:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze als het meer betaald, alles word duurder ook en doe je het niet ben je dief van je eigen
idd ik klaag niet, meer dan genoeg ook voor me om rond te komen.quote:
Achja, werk hebben is niks, werk houden welquote:Op zondag 24 september 2023 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ze zijn iets jonger als ik ook wel, eigenlijk heb ik zoiets vindt t best wel enzo, ben allang blij dat ik een leuke baan heb.
is t wel zo dat als je nu technisch ben en zeker met Elektro dat je wel heel erg dingen slecht moet doen om je baan kwijt te raken?quote:Op zondag 24 september 2023 04:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Achja, werk hebben is niks, werk houden wel
Wisselspanning gevaarlijker dan gelijkstroom als je daar een opnaaier van krijgt, heb weleens een opnaaien van 380 gehadquote:Op zondag 24 september 2023 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
is t wel zo dat als je nu technisch ben en zeker met Elektro dat je wel heel erg dingen slecht moet doen om je baan kwijt te raken?
Zie ze wel eens van aannemers en denk ik weet je hoe een simpele wisselschakeling werkt eigenlijk? laat staan ster-driehoek met motoren enzo..... geen idee hebben ze gewoon, zelfs dat ik denk soms van tja het gaat onveilig worden om ze dat te laten doen.
ik ook, maar probeer het nu meestal te voorkomen, tis toch niet echt lekker enzo. vroeger was ik er makkelijker in om eigenlijk gewoon best gevaarlijke acties uit te halen... maarja tis t allemaal niet waard, dus check t meer nu wel.quote:Op zondag 24 september 2023 04:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Wisselspanning gevaarlijker dan gelijkstroom als je daar een opnaaier van krijgt, heb weleens een opnaaien van 380 gehad.
Bij mij wat het met een mes zekering, zekering trekker schoot los met induwen, ouwe meuk toen. Tegenwoordig zit er een lange handschoen aan voor de veiligheid. Ik met mijn knokkels op het spanninggedeeltequote:Op zondag 24 september 2023 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar probeer het nu meestal te voorkomen, tis toch niet echt lekker enzo. vroeger was ik er makkelijker in om eigenlijk gewoon best gevaarlijke acties uit te halen... maarja tis t allemaal niet waard, dus check t meer nu wel.
en was dat nog in huis installaties met aardlek etc. Ik weet niet ben iets voorzichtiger als ik 300A mespatronen zie enzo nu. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |