Te wijd. Dus ik ga elke naad even in nemen. Komt goedquote:Op vrijdag 22 september 2023 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Te lang of te wijd? Kun je de voorkant en achterkant weer los maken en beide stukken iets kleiner maken? Of zeg ik nu iets heel doms?
Kan wel kloppen als je nog niets gedaan hebtquote:
Vervelend als je je zo voeltquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:51 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb gewoon geen fut om iets te doen. En mijn monster was op
DIe kan je wel vooruit kijken of nietquote:
Gaat lekker met jouquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
We zijn al weer een half uur verder. Nog 5 uur
Dus je gaat ze nooit gebruiken?quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik nieuwe mokken gekocht voor de visite
[ afbeelding ]
Ik heb bijna weekendquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik nieuwe mokken gekocht voor de visite
[ afbeelding ]
Nog leuke plannen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb bijna weekend
Nog iets meer dan 3 uurquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Niet veel, een keer een rustig weekend is ook fijn. En F1quote:
...zaagsel?quote:
Gelijk heb je, F1 is al vroeg zondagquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet veel, een keer een rustig weekend is ook fijn. En F1
Ja, maar ik zit er gewoon klaar voorquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, F1 is al vroeg zondag
Ik sla de F1 dit jaar maar overquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit er gewoon klaar voor
dat wordt wekker zetten dus?quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit er gewoon klaar voor
Je hebt nog een hele week vakantie, dus genoeg tijd. Wat moet je anders met je tijd? Lezen, sims spelen, of mensen vergiftigenquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te wijd. Dus ik ga elke naad even in nemen. Komt goed
Tailleband zit er al opquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele week vakantie, dus genoeg tijd. Wat moet je anders met je tijd? Lezen, sims spelen, of mensen vergiftigen
Ik ben zondag meestal al vroeger wakker, dus nu nog iets eerderquote:
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tailleband zit er al op![]()
Dus het past nu
Nog 22 minutenquote:
Lekker stormen!quote:
Dit:quote:
quote:
80 km/h or GTFO.quote:
Ik sla af, maar Smakelijk!quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog zin in peren
Kilootje of 30/40
Man manquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
80 km/h or GTFO.
Ok, ik overdrijf
Stuur maar 6 opquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog zin in peren
Kilootje of 30/40
geen probleem hoorquote:
Als ze maar net zo lekker smakenquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen probleem hoor
ze zijn echt mooi dit jaar
wel wat minder (in hoeveelheid) dan vorig jaar
maar daarentegen zijn ze wel allemaal groot
poeh nou ja het zijn er wel veelquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ze maar net zo lekker smaken
Maar wat ga je er mee doen?
ik hou van peren als ze hard zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:35 schreef Lovely het volgende:
Vind peren wel lekker,maar als ze te lang liggen worden ze kruimelig
Ah ok,anders bij de weg een kar/kast neerzetten waar ze neerlegt?quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh nou ja het zijn er wel veel
een deel voor ons zelf
en een deel voor een vriendin die meerdere huizen heeft waar ze jongeren opvangt met psychische problemen
Nou niet te hard maar ook niet te zacht, dat ze net een beetje kan indrukkenquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van peren als ze hard zijn
hoe zachter ze worden
des te minder ik ze vind
ja doen we ook wel vaakquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok,anders bij de weg een kar/kast neerzetten waar ze neerlegt?
Hhm, dat is dan ook weer zondequote:Op vrijdag 22 september 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja doen we ook wel vaak
maar komt veel jeugd langs die naar school gaat
en het grappig vindt om met dingen te gooien
quote:
Leuke rok, ik vind dat wel hebben met al die plooien! Er mist inderdaad nog wat, maar komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
@:devzero zo ver ik kan afmaken totdat de bestelling gearriveerd is.
F1 kijkenquote:
Aankleding. Meestal heb ik er een riem bij enzoquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke rok, ik vind dat wel hebben met al die plooien! Er mist inderdaad nog wat, maar komt wel goed.
Dat wordt wel vroeg uit bed, ik weet nog niet of ik ga het kijken.. En anders in bed denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 kijken
Verder niet zo gek veel
Hou ook van jouquote:
Morgen gewoon uit bed voor de kwalificatie om 8 uur en zondag om 7 uur voor de racequote:Op vrijdag 22 september 2023 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt wel vroeg uit bed, ik weet nog niet of ik ga het kijken.. En anders in bed denk ik
quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou
[..]
Morgen gewoon uit bed voor de kwalificatie om 8 uur en zondag om 7 uur voor de race
quote:
Dat men zolang moet op vrijdagquote:
Lekker alles laten vallen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:03 schreef PzKpfw het volgende:
Even lekker schijten, wat zijn dat toch heerlijke geluksmomenten.
@hemarookworstquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:03 schreef PzKpfw het volgende:
Even lekker schijten, wat zijn dat toch heerlijke geluksmomenten.
Klein plonsje aan je kontjequote:Op vrijdag 22 september 2023 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker alles laten vallen.
Schrik je daar weer vanquote:
Verfrissendquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schrik je daar weer van
Voor de darmen.quote:
Ben je wel meteen wakker jaquote:
Je moet niet je hoofd in de wc pot steken hèquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel meteen wakker ja
Als ik met een slaperige kop zit te schijten en er plonst iets tegen mijn reet dan ben ik wel wakkerquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet niet je hoofd in de wc pot steken hè
quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik met een slaperige kop zit te schijten en er plonst iets tegen mijn reet dan ben ik wel wakker
Jepquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel erg herkenbaar. Nooit gehad?
ik heb nog steeds een plons-pleequote:Op zaterdag 23 september 2023 00:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep
Toen ik nog een plons-plee had, ja![]()
that's why![]()
![]()
![]()
NANI?!quote:
quote:
Hey man in het witte pakquote:
Dat het alweer lekker weer is en ze iedereen in deze slowchat een fijn weekend toewenst met veel liefde en zonneschijn.quote:
En nu stofzuigerenquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:39 schreef devzero het volgende:
Zaterdagochtend, badkamer schoonmaakochtend![]()
Naja, moet ook gebeuren
Werkse en daarna pruimenjam makenquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:39 schreef devzero het volgende:
Zaterdagochtend, badkamer schoonmaakochtend![]()
Naja, moet ook gebeuren
De snor klopt wel, maar mijn borstjes staan niet zo fier naar vorenquote:
Als je rokje maar kort genoeg is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
De snor klopt wel, maar mijn borstjes staan niet zo fier naar voren
Mannen maken nog wel eens grapjes over "theezakjes" bij sommige vrouwen, maar het is nog steeds een soort van taboe om over de "theezakjes" bij mannen te praten. Na je 40ste beginnen die ook een beetje te hangenquote:
Dan maar een kilt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen maken nog wel eens grapjes over "theezakjes" bij sommige vrouwen, maar het is nog steeds een soort van taboe om over de "theezakjes" bij mannen te praten. Na je 40ste beginnen die ook een beetje te hangenDus te kort is ook lastig
quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen maken nog wel eens grapjes over "theezakjes" bij sommige vrouwen, maar het is nog steeds een soort van taboe om over de "theezakjes" bij mannen te praten. Na je 40ste beginnen die ook een beetje te hangenDus te kort is ook lastig
Och, kletst lekker tijdens de seks enzoquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:ienieminimuis kan ik een bestelling plaatsen?
Ik bedoel @ieniminimuisquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:ienieminimuis kan ik een bestelling plaatsen?
Nee toch? Wel veel stof omdat je veel moet plooien, maar het is gewoon een rechte lap toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:52 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook kleding gemaakt, maar een kilt is wel lastig denk ik.
6 grote potten en de onderkant "viel" er van af van eentje in het waterbadquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse en daarna pruimenjam maken
Nee. Hier alleen maar serieuze onderwerpen. Wat denk je dat dit is? ONZin?quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is hier nog een beetje onzinnig?
Ik vroeg het maar!!!quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Hier alleen maar serieuze onderwerpen. Wat denk je dat dit is? ONZin?
Lovquote:
A dat is zonde, heb je nog iets kunnen redden?quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
6 grote potten en de onderkant "viel" er van af van eentje in het waterbad
het Stigquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is hier nog een beetje onzinnig?
Dotquote:
quote:
De andere 5 potten waren heel gebleven. Thermal shock bij eentje dus, maar pot was al heet omdat jam uit de pan met inzat. Jammer. Maar de rest is wel lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is zonde, heb je nog iets kunnen redden?
Gelukkig maar en je dochter zou er lekker van smullen denk ik?`quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
De andere 5 potten waren heel gebleven. Thermal shock bij eentje dus, maar pot was al heet omdat jam uit de pan met inzat. Jammer. Maar de rest is wel lekker
Spijtig maar DTS is een gepasseerd stationquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]tis saai aan de overkant zonder jou
Ja ik weet het. Kom af en toe wel hier gluren. `Zie je ook wel in een andere Sc maar daar post ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spijtig maar DTS is een gepasseerd station
Ik ben meestal wel hier te vinden, dus mocht je me missen, zoek niet verderquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Kom af en toe wel hier gluren. `Zie je ook wel in een andere Sc maar daar post ik niet
Ik nietquote:
Helaas is het op, anders had ik je wel wat gegevenquote:
Liefquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas is het op, anders had ik je wel wat gegeven
O ik zoek ook niet, maar lees wel eens zo rond en dan zie ik uquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel hier te vinden, dus mocht je me missen, zoek niet verder
Ik heb geleerd dat een echte kilt niet genaaid hoeft te wordenquote:
quote:
Oh, ik zit verkeerd.quote:
quote:
quote:
Hoe worden ze dan gemaakt? Grote lap stof waar een grote cirkel uit wordt geknipt?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat een echte kilt niet genaaid hoeft te worden
Ik klets een hoop tijdens de seks. Over koetjes en kalfjes, of het weer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, kletst lekker tijdens de seks enzo
@devzeroquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Nee toch? Wel veel stof omdat je veel moet plooien, maar het is gewoon een rechte lap toch?
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:38 schreef Karzai het volgende:
Tis nog wel gezellig hier hoor, maar Nederlands wordt hier niet meer gesproken
[ afbeelding ]
Grote lap stof die je plooit en vast maakt met een stoere riemquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe worden ze dan gemaakt? Grote lap stof waar een grote cirkel uit wordt geknipt?
Het is geen cirkelquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken . Goede tips voor mij?
En een grote speld, als je wil. ZOdat de rok niet opwaait en/of een 2e speld om de lappen die nog overhangen vast te maken over ene de schouderquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote lap stof die je plooit en vast maakt met een stoere riem
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote lap stof die je plooit en vast maakt met een stoere riem
Tijd om een lap stop te kopen met een leuk "patroontje" erop. Ik ben niet schots, dus ik mag vast geen tartan zeggenquote:
Dat opwaaien hoort er toch ook een beetje bij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En een grote speld, als je wil. ZOdat de rok niet opwaait en/of een 2e speld om de lappen die nog overhangen vast te maken over ene de schouder![]()
Vroeger ook gehad![]()
[ afbeelding ]
hihi - zeker als je "traditional scottish costume" draagtquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat opwaaien hoort er toch ook een beetje bij?
Gewoon alles fris laten doorwaaienquote:Op zondag 24 september 2023 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
hihi - zeker als je "traditional scottish costume" draagt
Morguh Srigquote:
Tijd voor de racequote:
Ja ik zag je al, have funquote:
Thanks!quote:
op zelfde punt daarom hierquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spijtig maar DTS is een gepasseerd station
Nooit gezienquote:Op zondag 24 september 2023 08:44 schreef kree het volgende:
zat ff de davinci code te kijken nog gister.
Maar was nou nog even benieuwd want die film is soort gefantaseerd volgens mij.
Zit daar nog een soort van waarheid achter? jullie wel eens gezocht?
Zelfs het boek niet gelezen, jij wel?quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
Niet de davinci code niet? Klassieker joh goeie film
boek niet, maar had de film wel gezien natuurlijkquote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs het boek niet gelezen, jij wel?
Hij staat op de ooit nog eens zien lijstquote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
boek niet, maar had de film wel gezien natuurlijk
Niks voor jou dan dat soort films? Ik vond hem toch echt wel ok.
ff opschuiven naar boven danquote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij staat op de ooit nog eens zien lijst
Je kunt mobiel meekijken toch ?quote:Op zondag 24 september 2023 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar als Max kampioen wordt sta ik in Dortmund de longen uit mijn lijf te zingen
Nou ga je gang maar!quote:Op zondag 24 september 2023 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar als Max kampioen wordt sta ik in Dortmund de longen uit mijn lijf te zingen
Dat bepaal ikzelf, ben nu meer in series dan in films.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
ff opschuiven naar boven dan
Ik hou ook niet zo van die onwijze actie films enzo tegenwoordig, maar dit valt denk meer onder Adventure nog.
ook opschuiven daarboven:
into the wild
Wild
wat voor series kijk je nu? eens kijken of ik er nog tips uit kan halenquote:Op zondag 24 september 2023 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bepaal ikzelf, ben nu meer in series dan in films.
November is hier een leuk filmfestival, dan ga ik wel weer op films over
Mwa was vroeg wakker, wel even lekker blijven liggenquote:
vanaf bed fokken. winquote:Op zondag 24 september 2023 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa was vroeg wakker, wel even lekker blijven liggen
haha ik vindt t zo mooi dan ook, is er nog wel eens team meeting enzo van werk als ik er niet hoef te zijn, zo lekker op bed, lol. hahahaquote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik vindt t zo mooi dan ook, is er nog wel eens team meeting enzo van werk als ik er niet hoef te zijn, zo lekker op bed, lol. hahaha
zou nog zo iemand zijn die dan perongeluk die camera aanzet ofzo. hahaha tot nu toe nog niet gebeurt. LOLquote:
Doe jij dat nu?quote:
Dat zou wat zijn hahaquote:Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
zou nog zo iemand zijn die dan perongeluk die camera aanzet ofzo. hahaha tot nu toe nog niet gebeurt. LOL
Met veel lol heb ik die filmpjes gezien van bij rechtbanken enzo met camera's. hahahaquote:
Waar op YT?quote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Met veel lol heb ik die filmpjes gezien van bij rechtbanken enzo met camera's. hahaha
Waar?quote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Met veel lol heb ik die filmpjes gezien van bij rechtbanken enzo met camera's. hahaha
Linkje?quote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
op YouTube is dat aardig te vinden wel.
bv dezequote:
Dat zou kunnen, maar ik heb dan echt betere dingen te doenquote:Op zondag 24 september 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt mobiel meekijken toch ?
Hi - ik las gister even mee in DTS (kijken of ik daar toch weer mee ging postenquote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef kree het volgende:
Ik ga hier maar heen hoor heb geen zin in dat bolk gedoe in DTS eigenlijk meer.
lief naja daarom, ik hou die andere wel ff aan nog want soms is het namelijk wel leuk, maar ok deze als tweede dan.quote:Op zondag 24 september 2023 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hi - ik las gister even mee in DTS (kijken of ik daar toch weer mee ging posten- maar toch maar niet
)
en ik zag je daar inderdaad al verzuchten dat je geen normale conversatie kon doen.
Ik dacht al: dan kom je toch lekker hier?
Voor mij was het een overweging om even te kijken, omdat ik nog wel eens laat op de avond een verloren uurtje heb, en dan vallen de teltopics waar ik nu ook in meepost ook stil...quote:Op zondag 24 september 2023 13:28 schreef kree het volgende:
Voordeel van topic als dus is gaat snel dus meestal post er iemand wel wat. Maargoed als het bolk bolk bolk gaat worden of iets posten voor punten dan vind ik het niet zo leuk meer. Naja blijkt uitzonderingen want bvannochtend had ik leuk gesprek wel.
Maarja ik heb mijn mening erover gegeven, prima als het er is, maar of t werkt zonder alleen om punten te denken vraag ik me af.
dat is t ook, en soms leuk, maar ok heb beetje moeite mee met dat het toch een spel is en dat mensen soms maar posten om t posten.quote:Op zondag 24 september 2023 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor mij was het een overweging om even te kijken, omdat ik nog wel eens laat op de avond een verloren uurtje heb, en dan vallen de teltopics waar ik nu ook in meepost ook stil...
In DTS was altijd wel iemand
En kijk eens hoeveel punten je binnen hebt geharktquote:Op zondag 24 september 2023 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
dat is t ook, en soms leuk, maar ok heb beetje moeite mee met dat het toch een spel is en dat mensen soms maar posten om t posten.
ja wss veel maar dat kwam niet door bolk posts maar omdat we gewoon leuk aan t kletsen waren enzo?quote:Op zondag 24 september 2023 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
En kijk eens hoeveel punten je binnen hebt geharkt
Joh je moet niks hoor!quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss veel maar dat kwam niet door bolk posts maar omdat we gewoon leuk aan t kletsen waren enzo?
Daarom werkt t, naja zal jullie niet helemaal verlaten, maar denk mss is het hier handiger ofzo soms?
ja nouja soms is dts leuk en soms ook saai gewoon ik wil praten enzo niet alleen bolk posts doen, dus naja zal ik ze beide maar in de gaten houden.quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Joh je moet niks hoor!
Als je ergens wil posten doe je dat.
Of niet.
quote:Op zondag 24 september 2023 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja soms is dts leuk en soms ook saai gewoon ik wil praten enzo niet alleen bolk posts doen, dus naja zal ik ze beide maar in de gaten houden.
Klepjequote:
Kwaliteitsposts..... jaquote:
lol als je sommige hoort, dan mag je dit dus ook echt niet meer doenquote:
Jep, ik denk er hetzelfde over hoorquote:Op zondag 24 september 2023 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
lol als je sommige hoort, dan mag je dit dus ook echt niet meer doen
Is dat niet bij de keuring naar boven gekomen? En valt dat nu onder gebreken?quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Mazikeen het volgende:
De keuken is echt een fucking drama en geeft nog meer zooi dan de badkamer.
Bewoners voor ons hebben gewoon de draagbalk doorgezaagd.
Ik zweer het, ik moet blij zijn dat we nog leven
Wat een koekenbakkers
Nee zat heel gipswerk om heen en een toog.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet bij de keuring naar boven gekomen? En valt dat nu onder gebreken?
quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Mazikeen het volgende:
Wat een koekenbakkers
Weet niet hoe lang geleden jullie het huis gekocht hadden, maar kunnen jullie hen nog in gebreke stellen voor het niet melden?quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee zat heel gipswerk om heen en een toog.
2019 en ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang geleden jullie het huis gekocht hadden, maar kunnen jullie hen nog in gebreke stellen voor het niet melden?
Ow - dat is al effe gelee...quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
2019 en ik heb geen idee eigenlijk.
klussen ik haat tquote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Mazikeen het volgende:
Wat een koekenbakkers
Welkom kree! Het is hier alleen niet zo druk als "daar"quote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef kree het volgende:
Ik ga hier maar heen hoor heb geen zin in dat bolk gedoe in DTS eigenlijk meer.
Tip: vooral op die lijst houden, ergens onderaan.quote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij staat op de ooit nog eens zien lijst
Ik ken je vriend natuurlijk niet, maar in ben 22 jaar of zo geleden gestopt met roken en het was even lastig, maar ik heb me nooit zo goed gevoelt daarna. Maar waarschijnlijk heeft hij dat al veel vaker van andere gehoord, dus ik ga niet zeggen dat hij "maar even" moet stoppenquote:Op zondag 24 september 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
Want ik weet wat het voor het stress level doet als hij niet meer rookt
De meeste sites geven 5 jaar aan als verlooptijd, maar ik las ook ergens 2 jaar. Ik zou toch eens informatie over gaan zoekenquote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
2019 en ik heb geen idee eigenlijk.
Zelfs de huisarts had gezegd dat hij maar niet moest stoppen (toen hij 3 operaties voor de boeg had.....)quote:Op zondag 24 september 2023 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken je vriend natuurlijk niet, maar in ben 22 jaar of zo geleden gestopt met roken en het was even lastig, maar ik heb me nooit zo goed gevoelt daarna. Maar waarschijnlijk heeft hij dat al veel vaker van andere gehoord, dus ik ga niet zeggen dat hij "maar even" moet stoppen
Ik kan me voorstellen dat afkicken extra stress oplevert zo vlak voor die operaties. Maar genezen zal zoveel sneller gaan als hij gestopt is. We zullen de huisarts maar gelovenquote:Op zondag 24 september 2023 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs de huisarts had gezegd dat hij maar niet moest stoppen (toen hij 3 operaties voor de boeg had.....)
Hij belandde begin dit jaar in het ziekenhuis met longklachten, daarna 13 dagen in coma gehouden op de IC... was bijna van het roken af. Maar helaas, door alle stress van het trauma van die IC-opname toch weer gestart. Wel minder dan eerst, maar dan nog...quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat afkicken extra stress oplevert zo vlak voor die operaties. Maar genezen zal zoveel sneller gaan als hij gestopt is. We zullen de huisarts maar geloven
Ach, hopelijk knapt hij een beetje snel op en kan hij dan weer een stop-poging wagen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij belandde begin dit jaar in het ziekenhuis met longklachten, daarna 13 dagen in coma gehouden op de IC... was bijna van het roken af. Maar helaas, door alle stress van het trauma van die IC-opname toch weer gestart. Wel minder dan eerst, maar dan nog...
Helaas dus niet afgekickt...
Jij bent de beste schipper of je op de wal staat of niet.quote:Op zondag 24 september 2023 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, hopelijk knapt hij een beetje snel op en kan hij dan weer een stop-poging wagen.
Ik wil verder niet overkomen als de beste schipper aan wal andere kant van de oceaan. Dat ik cold turkey was gestopt, wil niet zeggen dat iedereen dat zomaar kan.
Mondmasker!!quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
En ik ben nooit ziek en nu voel ik me al vanaf donderdag kut.
Keelpijn en stof gaat niet samen
Juichenquote:Op zondag 24 september 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog maar 1 weekje en dan vakantie
Zeker, zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sally
[ Bericht 39% gewijzigd door greysbones op 24-09-2023 20:29:07 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:[ afbeelding ] Op zondag 24 september 2023 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Juichen
Er is een topic voor
Gaat uwen ganghaha, nu is je post helemaal stoek, GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Sally![]()
Je hebt niet alleen de hele link weggehaald![]()
(en je linkte idd niet naar de algemene topic link, maar je eigen post daar)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
nu staat er géén link meerquote:Op zondag 24 september 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Nee naar JUI SC
Niet naar mijn post
Kloptquote:
quote:[ afbeelding ] Op zondag 24 september 2023 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Juichen
Er is een topic voor
Gaat uwen gangJUI / [SC #64]We moeten meer juichenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:SallyOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
haaiii - hoe was jouw dag dan, vandaag?quote:
eigenlijk best prima? met oude band groepje iig geprobeerd wat op te zetten dat we even samen komen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
haaiii - hoe was jouw dag dan, vandaag?
Goeie dag gehad - lekker uitgeslapen en daarna een zowel de Voorbeschouwing, als de race als de Nabeschouwing vna de Grand Prind van Japan 2023 teruggekekenquote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk best prima? met oude band groepje iig geprobeerd wat op te zetten dat we even samen komen.
En jou?
Leuk, trouwens. Dat bandje - wat speel jij?quote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk best prima? met oude band groepje iig geprobeerd wat op te zetten dat we even samen komen.
En jou?
pyjama dagen zijn okquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Goeie dag gehad - lekker uitgeslapen en daarna een zowel de Voorbeschouwing, als de race als de Nabeschouwing vna de Grand Prind van Japan 2023 teruggekeken![]()
Beetje FOK!ken tussendoorSpel spelen op laptop.
![]()
Pyjamadag gehad![]()
![]()
Nu weer New Amsterdam kijken. (vanaf vanmiddag al)
oh dit is van ouder bandje alweer van zeg maar 4 generaties terug onderhand. Maar piano doe ik of keyboards dus beetje afhankelijk van wat nodig is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk, trouwens. Dat bandje - wat speel jij?
wel jammer....quote:Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef kree het volgende:
vroeger he maar ik was zo stom dat het me niet opviel, was er eentje beetje soort verliefd op me. Damn. nu getrouwd onderhand en ken dr nog steeds en rest dus niks zeggen.
Maar vond dr toen wel leuk eigenlijk. durfde niet
Good Omens nuquote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor series kijk je nu? eens kijken of ik er nog tips uit kan halen
[..]
Juichen
Er is een topic voor
Gaat uwen gangKwootverklootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Sally![]()
Gleufjequote:
Grote vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topic Henk.quote:
Nee hoor, Thijsquote:Op maandag 25 september 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde topic Henk.
Welquote:
Nietquote:
Infinitus nietesquote:
Ehm... ga je nou voor de dubbele ontkenning...?quote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op maandag 25 september 2023 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm... ga je nou voor de dubbele ontkenning...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |