quote:
En waarom is ze naakt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:24 schreef devzero het volgende:
Ik vind Grover toch een beetje eng naar de blote billen van ienimini gluren hoor
Lekker laten flapperen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt onderbroeken kopen dat wel
Hoe laat moeten we er zijn om de badkamer in te wijden?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan weer tandjes poetsen in de badkamer vanavond
Water aangesloten. En de spiegel wordt zo opgehangen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we er zijn om de badkamer in te wijden?
Oh dus plek genoeg voor de rest!quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]met z'n allen tandenpoets3n?
Hahaha ik ga straks douchen bij ouders en dan feyenoord kijken
Shit happensquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
Shit nu heb ik poepie gedaan ( @:mario390) maar water staat nog afgesloten
No Royal Flush for you today.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
Shit nu heb ik poepie gedaan ( @:mario390) maar water staat nog afgesloten
Poeptroep.quote:
Dr voorbillen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:24 schreef devzero het volgende:
Ik vind Grover toch een beetje eng naar de blote billen van ienimini gluren hoor
Kletterkak.quote:
Is het niet 1 man en zijn spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
Naar 2 mannen aan het kijken die de badkamerspiegel aan het ophangen zijn.... hilarisch
Neequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het niet 1 man en zijn spiegelbeeld?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee
.ze zijn annhet kutten met meten.
Belgen hebben echt rare tekeningen.
Ikea heeft nog betere tekeningen
Ja effe inhurenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je het dan door 2 Belgen laten ophangen
Holy moly! Wat een geldquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja effe inhuren
https://www.x2o.be/nl/bal(...)ergrootspiegel-88856
Vind hem wel mooi
Heb alleen niet zoveel betaald, gelukkig maar want hij is echt licht
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja effe inhuren
https://www.x2o.be/nl/bal(...)ergrootspiegel-88856
Vind hem wel mooi
Heb alleen niet zoveel betaald, gelukkig maar want hij is echt licht
houden de 2 zich de neus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
Naar 2 mannen aan het kijken die de badkamerspiegel aan het ophangen zijn.... hilarisch
Wat is massaker?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
man man wie maakt je massaker schooon?
Iedereen poeptquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef mario390 het volgende:
wanneer mazi in en wc zonder
water poept
Aaah een Massacre ( bloedbad )quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef mario390 het volgende:
wanneer mazi in en wc zonder
water poept
Jawelquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
ja maar zij heeft het niet angesloten gehad
Ja hequote:
Ja lekk3r poepen en plassenquote:
Zo naar bed.quote:
Dan ben ik al onderwegquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
Ik ga zo ook naar bed
6.15 wekker
Dan zit ik al in Rotterdamquote:
Zo vroeg. Ook weer vroeg klaar zekerquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zit ik al in Rotterdam
Half 3 weer naar huisquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zo vroeg. Ook weer vroeg klaar zeker
Heerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half 3 weer naar huis
quote:
quote:
quote:
Morguh SwJquote:
Zeikertjequote:Op woensdag 20 september 2023 09:19 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Ik kon niet in slaap komen vannacht. Ik moest telkens plassen
terwijl ik helemaal niet veel heb gedronken in de avond.
Ellende, hopelijk een eenmalig ietsquote:Op woensdag 20 september 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
ja en vanmorgen plassen, en vlak voor ik weg ging moest ik weer![]()
Nog nooit gehad
SwJquote:
Je wou gewoon genieten van je nieuwe WC wat nog niet kanquote:Op woensdag 20 september 2023 09:19 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij kan ze de nieuwe wc al gebruikenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Je wou gewoon genieten van je nieuwe WC wat nog niet kan
Oh dat kan, ik hou dat niet allemaal bij wie waar zijn poepje en plasje kan doenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze de nieuwe wc al gebruiken
Het wordt gewoon gemeldquote:Op woensdag 20 september 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat kan, ik hou dat niet allemaal bij wie waar zijn poepje en plasje kan doen
+R ?quote:
Doen kinderen toch ook? Alleen is het dan al te laat.quote:
"Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel gaat altijd in de broek."quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel gaat altijd in de broek."
Ik kan alleen nog niet douchenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Je wou gewoon genieten van je nieuwe WC wat nog niet kan
Ik hou ook niet alles bijquote:Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog niet douchen
Ja tjongejonge let nou eens opquote:Op woensdag 20 september 2023 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet alles bij
Zal jou eens opletten!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja tjongejonge let nou eens op
Kom danquote:Op woensdag 20 september 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens opletten!
Alleen als de badkamer klaar isquote:
Bijnaquote:Op woensdag 20 september 2023 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen als de badkamer klaar is
zal op een gegeven moment wel weer stilvallen denk ikquote:Op woensdag 20 september 2023 12:05 schreef Lovely het volgende:
Wordt vanavond wel weer druk denk ik
Misschien welquote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zal op een gegeven moment wel weer stilvallen denk ik
Zelfs in DTS is het nu rustiger dan 'normaal'.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
In ieder topic is het weleens rustig , behalve in DTS![]()
niets raars dus
Oh echt????quote:Op woensdag 20 september 2023 12:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Zelfs in DTS is het nu rustiger dan 'normaal'.
319 leden en 1858 gasten online momenteelquote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef Lovely het volgende:
Op FOK! is het sowieso aardig rustig
Veel gasten die lekker mee lurkenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo, niet echt anders nuquote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef Lovely het volgende:
Op FOK! is het sowieso aardig rustig
Jammer wel,helaas niks aan te doenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo, niet echt anders nu
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 20 september 2023 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel,helaas niks aan te doen
Mensen zijn meer van twitter en insta tiktok en dergelijk tegenwoordigquote:Op woensdag 20 september 2023 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel,helaas niks aan te doen
KLBquote:Op woensdag 20 september 2023 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mis wel veel nieuwe random topics..
Ja sorry maar ik heb ook een levenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:01 schreef Mazikeen het volgende:
Jammer dat de sc nu stil gevallen is
Hoe is het met je rok? Al besloten wat je er op gaat borduren?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry na 2 weken met alleen maar mezelf maak ik weinig mee
Opeensquote:Op woensdag 20 september 2023 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik heb ook een leven
Das niet gezond he dat die in een keer een leven heeftquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:56 schreef Mazikeen het volgende:
Een happy mario is een leuke mario
Ik denk uiteindelijk niets, want wat ik voor ogen had, vind ik niet mooiquote:Op woensdag 20 september 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je rok? Al besloten wat je er op gaat borduren?
Dan moet je het ook zeker niet doen, je moet het wel zelf mooi vindenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk niets, want wat ik voor ogen had, vind ik niet mooi
Blaasontstekingquote:Op woensdag 20 september 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
ja en vanmorgen plassen, en vlak voor ik weg ging moest ik weer![]()
Nog nooit gehad
Ja!! Ik heb weer lol zitten trappen met kleindochterquote:Op woensdag 20 september 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke dag gehad Puzz gisteren??
quote:Op woensdag 20 september 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Ik heb weer lol zitten trappen met kleindochter![]()
Drie jaarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zijn de mooie dingen in het leven !
Hoe oud is ze nu ?
Je hebt een nieuwe wc of niet hequote:Op woensdag 20 september 2023 09:19 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 20 september 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Drie jaar![]()
Nog jaartje oppassen en dan gaat ze naar de 'grote' school,
Wel een rare periode : zoon is inmiddels gescheiden en Schoondochter woont nu in Arnhem . dus na volgend jaar ga ik haar nog minder zien
Ik ben er inmiddels wel goed onder maar ik kreeg het in juni te horen en ze zijn nu anderhalve maand officieel gescheiden. Het is allemaal heel snel gegaan , maar ze hebben het goed geregeld zodat die kleine er zo min mogelijk 'last 'van heeft. En dat hebben ze goed gedaan. Voorlopig geniet ik nog van mijn jaar met haarquote:
Heb je mooi goedquote:Op woensdag 20 september 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel goed onder maar ik kreeg het in juni te horen en ze zijn nu anderhalve maand officieel gescheiden. Het is allemaal heel snel gegaan , maar ze hebben het goed geregeld zodat die kleine er zo min mogelijk 'last 'van heeft. En dat hebben ze goed gedaan. Voorlopig geniet ik nog van mijn jaar met haar![]()
Nee. Was even leuk maar ik vind de SC's leukerquote:Op woensdag 20 september 2023 16:15 schreef PLY het volgende:
[..]middag, vind je het niet meer leuk in dts?
Nu is de badkamer zo goed als af?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:07 schreef Mazikeen het volgende:
De spiegel hangt nu ook en is aangesloten
Je kan jezelf zien?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:07 schreef Mazikeen het volgende:
De spiegel hangt nu ook en is aangesloten
We gaan zo de douchestang etc ophangen.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu is de badkamer zo goed als af?
Schiet al lekker opquote:Op woensdag 20 september 2023 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We gaan zo de douchestang etc ophangen.
Dan kitten, morgenavond de douchewand + schuifdeuren bevestigen. Dan glas aan binnenkant impregneren met iets. Dan vrijdag weer douchewand afkitten. En dan zaterdagavond douchen.
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 20 september 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Was even leuk maar ik vind de SC's leukerIn die korte tijd gezien dat het 2x dicht is geweest vond ik voor mezelf al best veelzeggend. Plus al dat gedoe eromheen... nee, kan ik beter mijn energie en plezier in andere dingen steken
Maar hier ben ik zo nu en danquote:
Beetje over fok zwerven kan idd ook heel leuk zijn, hier en daar een praatjequote:Op woensdag 20 september 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hier ben ik zo nu en dan
Yeahhh af, en dan op naar de restquote:Op woensdag 20 september 2023 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We gaan zo de douchestang etc ophangen.
Dan kitten, morgenavond de douchewand + schuifdeuren bevestigen. Dan glas aan binnenkant impregneren met iets. Dan vrijdag weer douchewand afkitten. En dan zaterdagavond douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp het ook heel goed.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Was even leuk maar ik vind de SC's leukerIn die korte tijd gezien dat het 2x dicht is geweest vond ik voor mezelf al best veelzeggend. Plus al dat gedoe eromheen... nee, kan ik beter mijn energie en plezier in andere dingen steken
quote:Op woensdag 20 september 2023 20:18 schreef Mazikeen het volgende:
Bijna is deze ready voor mijTMooi MazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 20 september 2023 19:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje over fok zwerven kan idd ook heel leuk zijn, hier en daar een praatje
Dat zeg ik al jaren over CUL en de CUL SC en ik post er bijna nooit. Terwijl ik koken hartstikke leuk vindquote:Op woensdag 20 september 2023 19:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje over fok zwerven kan idd ook heel leuk zijn, hier en daar een praatje
Why not ?quote:Op donderdag 21 september 2023 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren over CUL en de CUL SC en ik post er bijna nooit. Terwijl ik koken hartstikke leuk vind
Grijsquote:
Goed ideequote:Op donderdag 21 september 2023 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grijs
Kom zo terug naar bed.
Ja eindelijkquote:
Nee het is nog droog, maar komt wel heel veel regen aan zag ikquote:Op donderdag 21 september 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook druppels druppels op m’n glas
Hier is het net gaan regenenquote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee het is nog droog, maar komt wel heel veel regen aan zag ik
Als het goed is vanmiddag hier tussen de buien door droog gelukkigquote:Op donderdag 21 september 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is het net gaan regenen
Op naar de zomerquote:Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks mis met regen, hoort bij de herfst
Ben meer een herfstmanquote:
Morgen ook nogquote:Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
Ja klopt
1 dagje regen overleven we wel
PLYquote:
Beide wel ik, na hete dagen paar dagen regen topquote:Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben meer een herfstman
Precies dat. En onweerquote:Op donderdag 21 september 2023 09:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Beide wel ik, na hete dagen paar dagen regen top
Vd week best raak hierquote:Op donderdag 21 september 2023 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat. En onweer
Hier staat ook niks op de planningquote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het zien,morgen toch nergens heen
Misschien de keuken poetsen, maar goed dat zie ik morgen welquote:Op donderdag 21 september 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staat ook niks op de planning
Het voordeel is het loopt niet wegquote:Op donderdag 21 september 2023 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien de keuken poetsen, maar goed dat zie ik morgen wel
Gelukkig niet,stel je voor wil je koken of iets lekkers pakken. Is de keuken ineens wegquote:Op donderdag 21 september 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel is het loopt niet weg
Zal jou eens plannen.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staat ook niks op de planning
Dan sta je raar te kijkenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet,stel je voor wil je koken of iets lekkers pakken. Is de keuken ineens weg
Is er wat te vieren?quote:
Hier niet, maar misschien ergens anders welquote:Op donderdag 21 september 2023 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er wat te vieren?
Altijd ergensquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, maar misschien ergens anders wel
Ja, ik vier gewoon dat de werkdag bijna voorbij is.quote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 21 september 2023 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik vier gewoon dat de werkdag bijna voorbij is.
Ik vier dat de werkdag bijna gaat beginnenquote:Op donderdag 21 september 2023 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik vier gewoon dat de werkdag bijna voorbij is.
quote:Op donderdag 21 september 2023 14:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vier dat jij groot gelijk hebt
Lekker kort dagje of ben je heel vroeg begonnen?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even wat afronden en dan is het klaar voor vandaag.
1.95 is afgerond 2. En klaar voor vandaagquote:Op donderdag 21 september 2023 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even wat afronden en dan is het klaar voor vandaag.
Moeten wij je bezig houden?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:15 schreef Sally het volgende:
hmz. lekker niksen op mn werk. nice![]()
nog tot 1700 uur. Of nou ja, mss kwart voor, dan al inpakken
kanquote:Op donderdag 21 september 2023 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten wij je bezig houden?
Alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik morgen gaan doen voor mijn 20ste FOK! verjaardag?
Eindeloos topics openen. Dat soberso.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik morgen gaan doen voor mijn 20ste FOK! verjaardag?
In iedere slowchat reeks van FOK! ga ik BOLK roepenquote:Op donderdag 21 september 2023 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eindeloos topics openen. Dat soberso.
Goed plan wel.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In iedere slowchat reeks van FOK! ga ik BOLK roepenEn daarna een taart bakken
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In iedere slowchat reeks van FOK! ga ik BOLK roepenEn daarna een taart bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, ik heb zelfs zaterdag en zondag vrij gekregen.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed plan wel.
Ik neem aan dat je voor die jubileum vrij hebt gekregen toch?
Wauwquote:Op donderdag 21 september 2023 16:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs zaterdag en zondag vrij gekregen.
Hou gaat het met naaien? Nieuwe jurk of rok?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauwje boft maar met zo'n werkgever
Tailleband moet er nog aan en dan moet de zoom er nog in. En bij beide heb ik nog wat keuzes te makenquote:Op donderdag 21 september 2023 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou gaat het met naaien? Nieuwe jurk of rok?
Ik vind het echt cool dat je dat doet. Ik had mijn dochtertje een paar foto's van een van je vorige jurken laten zien en ze was onder de indruk. Ze begint ook een beetje met naaien, maar ze houdt het nu nog bij kussentjes en tasjes. Ze heeft ook nog maar net een naaimachinequote:Op donderdag 21 september 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tailleband moet er nog aan en dan moet de zoom er nog in. En bij beide heb ik nog wat keuzes te maken
Als ze er klaar voor is, is een cirkelrok met elastiek ook een leuk projectjequote:Op donderdag 21 september 2023 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool dat je dat doet. Ik had mijn dochtertje een paar foto's van een van je vorige jurken laten zien en ze was onder de indruk. Ze begint ook een beetje met naaien, maar ze houdt het nu nog bij kussentjes en tasjes. Ze heeft ook nog maar net een naaimachine
Goed idee. Er zullen vast voldoende designs te vinden zijn op internet en ze kan het zo lang of kort maken als ze wil.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ze er klaar voor is, is een cirkelrok met elastiek ook een leuk projectje
Zekers. Vast ook hele tutorials op youtube enzo.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed idee. Er zullen vast voldoende designs te vinden zijn op internet en ze kan het zo lang of kort maken als ze wil.
Ik las "taliban"quote:Op donderdag 21 september 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tailleband moet er nog aan en dan moet de zoom er nog in. En bij beide heb ik nog wat keuzes te maken
O wat leuk Dev, wie weet kan ze straks haar eigen kleren makenquote:Op donderdag 21 september 2023 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool dat je dat doet. Ik had mijn dochtertje een paar foto's van een van je vorige jurken laten zien en ze was onder de indruk. Ze begint ook een beetje met naaien, maar ze houdt het nu nog bij kussentjes en tasjes. Ze heeft ook nog maar net een naaimachine
Bij Martha moet ik altijd denken aan Myra en Martha hamster. Die zie ik zo snel nog niet op een alligator rijden.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
@:devzero voor als de benzine onbetaalbaar wordt
Geduld. Ze is nog maar net 13quote:Op donderdag 21 september 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk Dev, wie weet kan ze straks haar eigen kleren maken
Ik heb het ook over straks niet al nuquote:
quote:
Had ik gisteren in DTS geplaatst RIP Okkiequote:Op donderdag 21 september 2023 17:35 schreef Homijn het volgende:
Arme Okkie![]()
https://www.ad.nl/almere/(...)erbrijzeld~af8b51b5/
Ik had naailes op school.. wat ik op zich wel leuk vond..quote:Op donderdag 21 september 2023 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik naaide mijn eerste stuk toen ik 15/16 was en ik denk dat ik mijn eigen machine kocht toen ik 21 was
Ik vind dit dus echt niet kunnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ik gisteren in DTS geplaatst RIP Okkie
Kunnen die mensen eigenlijk er iets aan tegen doen? Dat de pakketbezorger gestraft wordt?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt niet kunnen.
Ja zielig he, arm konijntjequote:Op donderdag 21 september 2023 17:35 schreef Homijn het volgende:
Arme Okkie![]()
Ook gelezen, arm beestjequote:Op donderdag 21 september 2023 17:35 schreef Homijn het volgende:
Arme Okkie![]()
Ik dacht gelijk aan jou toen ik dit gisteren lasquote:Op donderdag 21 september 2023 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gelezen, arm beestje
Domme idioot die bezorger
Ahw. Ik was ook best boos toen ik het las.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan jou toen ik dit gisteren las
Ja ik ook, maar die postbode heeft het natuurlijk ook niet expres gedaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Ik was ook best boos toen ik het las.
Nee. Hij had wel beter moeten nadenken.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die postbode heeft het natuurlijk ook niet expres gedaan.
Ja, waarschijnlijk wek heb niet het hele artikel gelezen, misschien hadden die mensen wel gezegd neer zetten ind e tuin.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Hij had wel beter moeten nadenken.
Sowww hoe dom ben je als je iets achteloos over de schutting gooitquote:Op donderdag 21 september 2023 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Hij had wel beter moeten nadenken.
Vol hoofdquote:Op donderdag 21 september 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben chagrijnig
maar hey Greys, how are you ?
why vol hoofd?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vol hoofd
Verder ok
Why chagi?
Mwehhhh kak !quote:Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
why vol hoofd?
moe, druk, halfziek, werken..
nergens zin in
hoop dat er bij jou ook snel wat meer rust komtquote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwehhhh kak !
Veel aan het hoofd
Vandaar
Snel opknappen
Komt goedquote:Op donderdag 21 september 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoop dat er bij jou ook snel wat meer rust komt
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
why vol hoofd?
moe, druk, halfziek, werken..
nergens zin in
Voor beide een dikke knuffelquote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwehhhh kak !
Veel aan het hoofd
Vandaar
Snel opknappen
En jij ookquote:Op donderdag 21 september 2023 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Voor beide een dikke knuffel
Je denkt ook als een Hollanderquote:Op donderdag 21 september 2023 21:37 schreef Mazikeen het volgende:
Vaste douchewand staat. Man man man wat zin belgen toch slecht in het schrijven van handleidingen
Te lang of te wijd? Kun je de voorkant en achterkant weer los maken en beide stukken iets kleiner maken? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
De rok is te grootHeb ik weer
Ik ook, een half jaartje. Maar kan er echt niets meer van herinnerenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had naailes op school.. wat ik op zich wel leuk vond..
Morguhquote:
Wakkerrrr wordenquote:
Hai!quote:
NANI?!quote:
* TheStigsDutchCousin wijst naar 2e regel in sigquote:
ik ben nie deudquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin wijst naar 2e regel in sig
quote:
Neuh, maar ik speel graag de Yakuza gamesquote:
ik speel ook graag gamesquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, maar ik speel graag de Yakuza games
Ja dat weet ikquote:
Kan. Eerst een wasje aanzetten?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
wat zal ik doen
in de tuin bezig gaan ?
zoon staat onder de douche dus badkamer (waar wasmachine staat) kan ik niet inquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kan. Eerst een wasje aanzetten?
Twee appeltaarten bakken?
Met scherpe voorwerpen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
wat zal ik doen
in de tuin bezig gaan ?
quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met scherpe voorwerpen?
* TheStigsDutchCousin uit de weg blijftquote:
ik ben heel goed met scherpe voorwerpenquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin uit de weg blijft
Ik met puntigequote:Op vrijdag 22 september 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben heel goed met scherpe voorwerpen
zon hierquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zon hier
En 21 graden
Echt vreselijk zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |