Als ik dronken ben valt het tegen.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
Maar achteruitlopen schijnt goed te zijn ..
quote:
He, vallen kan ik ookquote:Op donderdag 21 september 2023 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik dronken ben valt het tegen.
Ik ook met een weekje ziekenhuis erna.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, vallen kan ik ook
Zelfs zonder dronken
Oh, ik heb nu alleen mijn kniebanden beschadigd en een echt mega blauwe plekquote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook met een weekje ziekenhuis erna.
Inderdaad .....quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Of je nou aan MJ gelinkt wil worden![]()
Alleen als hij daar zelf rekening mee wil houden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je FF nog wel heel? Hij moet morgen nog wel kunnen lopen.
Dat is minder.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik heb nu alleen mijn kniebanden beschadigd en een echt mega blauwe plek
Ze schroeven je zo weer in elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook met een weekje ziekenhuis erna.
Is zeker een feestnummer op zichzelf.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
@:m1st1g
Wat een leuke gast is dit.
Hier ook nog zelfs zonder vallen .... 10 dagen ...quote:Op donderdag 21 september 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, vallen kan ik ook
Zelfs zonder dronken
Zaterdag staat in de agenda.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is zeker een feestnummer op zichzelf.
1x raden waar ik aan dacht.quote:
Je bent al 10 dagen dronken?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook nog zelfs zonder vallen .... 10 dagen ...
Ze hebben je al geplukt voor de bbq?quote:
Moet ik dat echt hardop zeggen?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1x raden waar ik aan dacht.
Ik begin net weer .... ff nog wat liters tankenquote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent al 10 dagen dronken?
Doe maar.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik dat echt hardop zeggen?
Neeh, hou maar in gedachten.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik dat echt hardop zeggen?
Ik heb er nog 3 in de agenda staan. Ik zal dus wel een beetje kanaalhoppen.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaterdag staat in de agenda.
Ga je zelf ook nog draaien?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 in de agenda staan. Ik zal dus wel een beetje kanaalhoppen.
Waarschijnlijk maandagmiddag en dinsdag.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je zelf ook nog draaien?
Helemaal herstelt ondertussen wel?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin net weer .... ff nog wat liters tanken
quote:
Welke is het nouquote:Op donderdag 21 september 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, hou maar in gedachten.
Tja naar wie luister je, een Fries of een badeendje?quote:
Ik ben de oudste dus ik bepaal.quote:
waar en wat ?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maandagmiddag en dinsdag.
quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben je al geplukt voor de bbq?
Retorische vraag.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja naar wie luister je, een Fries of een badeendje?
Waar : thuis maar te zien op https://www.twitch.tv/m1st1g en te luisteren op https://m1st1g.radio12345.com/quote:
Succes alvast.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar : thuis maar te zien op https://www.twitch.tv/m1st1g en te luisteren op https://m1st1g.radio12345.com/
Wat : een trance en goa set de ene dage n op de andere een techno set.
Wanneer: Maandag om 14.00 disndag waarschijnlijk om 13.00
Ik vermoede al zoiets ..... geen idee of mn twitch nog werkt ..... al maanden niet meer gebruikt ...quote:Op donderdag 21 september 2023 22:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar : thuis maar te zien op https://www.twitch.tv/m1st1g en te luisteren op https://m1st1g.radio12345.com/
Wat : een trance en goa set de ene dage n op de andere een techno set.
Wanneer: Maandag om 14.00 disndag waarschijnlijk om 13.00
Accounts verlopen niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoede al zoiets ..... geen idee of mn twitch nog werkt ..... al maanden niet meer gebruikt ...
Voor wie?quote:
3-2quote:
Ik zat net even te kijken, wel een mooie goal.quote:
Zeker mooiquote:Op donderdag 21 september 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken, wel een mooie goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FreshFruit op 21-09-2023 22:37:01 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
doorbereken kan ik ookquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan ik ook wel geld uitgeven.![]()
[ twitter ]
Ze is wel het jokertje van de kamer nu op Baudet na met zijn verhaal dat 911 en de maanlanding nep waren.quote:
Zou jij het debiele zusje van Ma Flodder geen aandacht willen geven?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan ik ook wel geld uitgeven.![]()
[ twitter ]
Sorry Marc.Gooi het wel even onder een spoiler.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou jij het debiele zusje van Ma Flodder geen aandacht willen geven?
Jij hebt Lubach gekeken?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef m1st1g het volgende:
Misschien ook een rekensommetje
Voor elke ambtenaar op een ministerie die minder werkt dan 40 uur kan +/- 25 % aan kosten bespaard worden door een voltijd baan aan te bieden ipv 2 partimers voor die taak aan te nemen.
Die 17 miljard besparing komt zo wel heel snel in de pocket.
Thxquote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry Marc.Gooi het wel even onder een spoiler.
22 November.quote:
Is wel een aanrader.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Die heb ik al 2 jaar niet gezien.
En als ze samen gaat werken met de pvv dan kan het lukken want dan gaat er geen geld meer naar ontwikkelingshulp etc.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef m1st1g het volgende:
Misschien ook een rekensommetje
Voor elke ambtenaar op een ministerie die minder werkt dan 40 uur kan +/- 25 % aan kosten bespaard worden door een voltijd baan aan te bieden ipv 2 partimers voor die taak aan te nemen.
Die 17 miljard besparing komt zo wel heel snel in de pocket.
Ja met zonder abo gaat dat 1 minuut langzamer .... zeker als er een ander tussendoor post of iig in mijn gevalquote:
Ik kijk meestal later terug.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ouderwetse tv kijk ik eigenlijk zelden. Streams vind ik leuker.
Smoesjes...quote:Op donderdag 21 september 2023 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met zonder abo gaat dat 1 minuut langzamer .... zeker als er een ander tussendoor post of iig in mijn geval
Liever ontwikkelingshulp die werkt (dus goederen en kennis ipv geld) dan dat we al die gelukszoekers hier krijgen. Ik maak dus wel een onderscheid in oorlogsvluchtelingen en financiële gelukszoekers.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ze samen gaat werken met de pvv dan kan het lukken want dan gaat er geen geld meer naar ontwikkelingshulp etc.
Veel opnemen, kan je reclame doorspoelen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk meestal later terug.
En wanneer is iemand een gelukszoeker?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Liever ontwikkelingshulp die werkt (dus goederen en kennis ipv geld) dan dat we al die gelukszoekers hier krijgen. Ik maak dus wel een onderscheid in oorlogsvluchtelingen en financiële gelukszoekers.
NPO +.Kost iets van 3 euro per maand.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel opnemen, kan je reclame doorspoelen.
Dat zou nog een idee kunnen zijn maar dan moet ik of op youtroep gaan zoeken of het tv kastje op kantoor op een beeldscherm aansluiten.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk meestal later terug.
Kijk wel veel npoquote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NPO +.Kost iets van 3 euro per maand.
Die gasten in die 30 boten die van de week op Lampedusa aankwamen. Zat niet 1 vrouw of kind bij.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer is iemand een gelukszoeker?
Het ging mij om dit verhaal.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou nog een idee kunnen zijn maar dan moet ik of op youtroep gaan zoeken of het tv kastje op kantoor op een beeldscherm aansluiten.
Over 13 minuten ga ik ff kijken.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om dit verhaal.
Ik ook,vaak goede series.quote:
Heb ik gezien.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om dit verhaal.
Mjah, lekker makkelijk. Feitelijk nog wel juist, inhoudelijk moet je dan een heel andere discussie voeren.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die gasten in die 30 boten die van de week op Lampedusa aankwamen. Zat niet 1 vrouw of kind bij.
Alleen als ik de dag ervoor genoeg in huis heb gehaald.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
wat kunnen jullie met 1¤ / dag aan eten ... ?
Dat vond ik met overuren uitbetalen ook zoiets.gaat de helft af.quote:
Kan ik deze week net een brood voor kopen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
Op korte termijn is dat een prima dieetmanier.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
Goffer.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op korte termijn is dat een prima dieetmanier.
Op langere termijn komt er dan weer een woning vrij
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan ik ook wel geld uitgeven.
Dat is niet de hele zin die ze uitsprak he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“ Wat het allemaal kost, maar niet wat het oplevert”.
Kun je het nog wel of niet mee eens zijn, maar is wel gelijk een hele andere context.
Je moet het wel aantrekkelijk maken voor mensen idd.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik met overuren uitbetalen ook zoiets.gaat de helft af.
ik had vanochtend voor vandaag een brood van gisteren voor 0.50¤ dus 2 hier en die gaan de vriezer gelijk in ....quote:Op donderdag 21 september 2023 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik deze week net een brood voor kopen.
Heer Sode.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is niet de hele zin die ze uitsprak he.
“ Wat het allemaal kost, maar niet wat het oplevert”.
Kun je het nog wel of niet mee eens zijn, maar is wel gelijk een hele andere context.
Gister ook een vriezer gekocht.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ik had vanochtend voor vandaag een brood van gisteren voor 0.50¤ dus 2 hier en die gaan de vriezer gelijk in ....
Kijk dan kun je mee doen ... Het lullige is dat ie vol zit en er wel voor 3 maand eten in zit als ik het goed uit zou kienen .... en nog wat ijsjes trouwensquote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister ook een vriezer gekocht.
Heer FF!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.![]()
Heeft ze dat wel laten doorberekenen dan? Of is dat een gokje?
Maar mijn beste.die punten van haar leveren toch niks op?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Naar eigen zeggen heeft ze het niet laten doorberekenen. Maar ik weet dat CPB alleen naar kosten van programma’s kijkt en niet naar baten.
Even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een goed leven. Wat ik betoog is dat men hun eigen land moet helpen opbouwen waar wij kennis en materiaal leveren. Weglopen voor je probleem is geen oplossing op de lange termijn. Een extra pluspunt is dat wij in Nederland dus ook een beetje speelruimte in de stikstoftragedie krijgen omdat we minder huizen hoeven te bouwen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lekker makkelijk. Feitelijk nog wel juist, inhoudelijk moet je dan een heel andere discussie voeren.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tieleugens~a6c4569b/
En nee, ik weet nog steeds niet hoe het wel goed zou zijn, zoals het nu is werkt het in ieder geval niet.
Geen idee. Heb haar niet horen zeggen hoe ze die 35 miljard voor haar plannen wil dekken.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar mijn beste.die punten van haar leveren toch niks op?
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
en weer mis//,,,
Het lullige is dat zolang je ruimte hebt je of bij koopt of iets extras maakt voor in de vriezer ...
Dat was dus ook precies mijn point.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Heb haar niet horen zeggen hoe ze die 35 miljard voor haar plannen wil dekken.
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.
Die snap ik. Maar ik vond het half citeren wat die twitteraar deed een beetje flauw. Vandaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was dus ook precies mijn point.
Naar wie ging die andere helft dan ?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder.
Grotendeels mee eensquote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een goed leven. Wat ik betoog is dat men hun eigen land moet helpen opbouwen waar wij kennis en materiaal leveren. Weglopen voor je probleem is geen oplossing op de lange termijn. Een extra pluspunt is dat wij in Nederland dus ook een beetje speelruimte in de stikstoftragedie krijgen omdat we minder huizen hoeven te bouwen.
Naar de belastingdienst.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar wie ging die andere helft dan ?
Zakenpartner van mijn vader.Die was veekoopman.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar wie ging die andere helft dan ?
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....quote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakenpartner van mijn vader.Die was veekoopman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de vader van mijn moederquote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar de belastingdienst.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....Schil jij nog weleens aardappelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja hoor , gisteren voor een giga tortilla en vandaag voor in een groote pan soep ... ... soep ligt al weer ingevroren ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schil jij nog weleens aardappelen?
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....Een mud aardappelen... Lang geleden dat ik die eenheid heb gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hier echt al jaren niet meer gedaan.Best wel slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hoor , gisteren voor een giga tortilla en vandaag voor in een groote pan soep ... ... soep ligt al weer ingevroren ...
Zeker mager gehaktquote:Op donderdag 21 september 2023 23:20 schreef chufi het volgende:
Met +/- 100 gram gehakt maak ik voor 5 dagen pasta saus ... ...
quote:
Doe je dan extra groenten?quote:
Aanvullen met knoflook.quote:
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
gokje, ik zit er misschien naast, maar ik denk dat er dan heeeeel veeeeeel tomaten in zitten
vanavond italie ook liveshow , en huilenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
Ect weer werkt het niet!!!! '
Ja zoiets ... Ik vind het meest wel erg gezond ... maar niet extra veel hoor ... want een pan vol is een pan vol en die paar gram minder vlees zie je er nauwleijks in terug..
Als je er naast zit, kijk dan zelf evenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
gokje, ik zit er misschien naast, maar ik denk dat er dan heeeeel veeeeeel tomaten in zitten
Ik volg nu de Spaanse live show VIP Mario ... die Italianen ken ik nog niet goedquote:Op donderdag 21 september 2023 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond italie ook liveshow , en huilen
Jij bent zelluf een tomaat.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
zit oriana nog?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg nu de Spaanse live show VIP Mario ... die Italianen ken ik nog niet goed
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.
sowieso veel groenten in pastasausquote:Op donderdag 21 september 2023 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.
Ja Oriana zit er nog ... Ze had laatst wel een proef om Daniele te zien , maar dat kostte haar dan 12.000 ¤ uit de pot van 150K die ze hebben ... Is nieuw , beetje ala Nederlandse versie .. ze hebben ook een muur met dingetjes voor geld ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit oriana nog?
de spanse zender waar de liveshow is heb ik op iptv
maar de stream nog niet gevonden
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er naast zit, kijk dan zelf even
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een tomaat.
Dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.![]()
Daarna heel voorzichtig om er vervolgens achter te komen dat de pan te klein is.
zijn de anderen boos gewezen?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Oriana zit er nog ... Ze had laatst wel een proef om Daniele te zien , maar dat kostte haar dan 12.000 ¤ uit de pot van 150K die ze hebben ... Is nieuw , beetje ala Nederlandse versie .. ze hebben ook een muur met dingetjes voor geld ...
quote:
Ze heeft hem niet gezien dus uiteindelijk nee, maar in het begin wel ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de anderen boos gewezen?
is nu de galashow?
Ja in Spanje is nu ook galashow op telecinco.esquote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de anderen boos gewezen?
is nu de galashow?
kijk dan iets andersquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een engelse ziekenhuisserie te kijken.
Kind van 3 binnengebracht op de SEH.
Meneer is het er niet mee eens zeg
Dat zeg jij ... er is RLS op de Italiaanse ... je wou toch nog naar Italie !? dan moet je je wel ff inlevenquote:
Ik mag voorlopig nergens heen, dus wil me nu ook niet inlevenquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij ... er is RLS op de Italiaanse ... je wou toch nog naar Italie !? dan moet je je wel ff inleven
Gaat het weer minder ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig nergens heen, dus wil me nu ook niet inleven
ik kreg geen goede beeld telecincoquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Spanje is nu ook galashow op telecinco.es
Iets met zijn kniebanden.quote:
Ja daar daar kan ik weinig aan doen Mario ... Ik kijk nu met VPN, maar als je IPTV kijkt moet je je lijst misschien verversen ... of ff geduld hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kreg geen goede beeld telecinco
Die BB huizen zijn daar wel veel mooier.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar daar kan ik weinig aan doen Mario ... Ik kijk nu met VPN, maar als je IPTV kijkt moet je je lijst misschien verversen ... of ff geduld hebben
En veel groter met standaar gym en zwembadquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die BB huizen zijn daar wel veel mooier.
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.quote:
Ik ken je verdriet broeder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.
Conclusie, vallen gaat heel goed
De landing faal ik echt volledig in
Het is vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken je verdriet broeder.
Ik hoop dat je snel hersteld.
Dankquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken je verdriet broeder.
Ik hoop dat je snel hersteld.
Das teleurstellend ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.
Conclusie, vallen gaat heel goed
De landing faal ik echt volledig in
Vertel mij wat.quote:
Dat blijft de uiteindelijke trucquote:
Soms valt dat wat tegen .... maar de laatste tijd gaat het prima en val ik niet omquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat blijft de uiteindelijke truc
Alleen wel zien de schade te beperken
Mijn ergste was met een steigerend paard achterover gaan die op mijn knie kwam.Dat voel ik nog wel regelmatig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel mij wat.![]()
Ik heb wat valpartijen meegemaakt.
Wat moet ik kunnen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik herken wel het probleem.. Kom op Marc... je kunt het ...
Sorry mn reply was weer eens gemist door de fokserver....quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik kunnen?
ga nu iig mijn bed zoeken, denk dat dat gaat lukken
quote:Op vrijdag 22 september 2023 01:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Freonkom ff welterusten zeggen, lekker slipen
![]()
![]()
Morguh Pullupquote:
Morgenquote:Op vrijdag 22 september 2023 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup![]()
Staan weer mooie vogeltjes
Wederom geen uitslapen voor jou vandaag Pullup?quote:
Hey Sodequote:
Zondag wedstrijd die we willen winnen dus even goed aan de bakquote:Op vrijdag 22 september 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom geen uitslapen voor jou vandaag Pullup?
Of wellicht @FreshFruitquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee aloa![]()
Ken jij een goed restaurant in Harlingen? Ik ga daar binnenkort naartoe.
O spannend weekend dus, succes voor de ploegquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zondag wedstrijd die we willen winnen dus even goed aan de bak
Zijn genoeg. Wat voor?quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee aloa![]()
Ken jij een goed restaurant in Harlingen? Ik ga daar binnenkort naartoe.
Hey halloquote:
Oeps, dat is lekker Pullupquote:
Ik moet nog boodschappen doen en lunchen. En jij hebt een goed idee.quote:
Broodje kroketquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:11 schreef Lovely het volgende:
Nu wil ik ook een broodje kroket![]()
Maar heb al lunch op
Hebben ze tegenwoordig ook bij AH en de lidl maar kan niet zeggen dat ik die lekker vindtquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen en lunchen. En jij hebt een goed idee.
Zelluf frituren idd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook bij AH en de lidl maar kan niet zeggen dat ik die lekker vindt
Bij de cafetaria of zelf korketten bakken is lekkerder
Want die je zelf frituurt zijn niet kant en klaar?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelluf frituren idd.Kant en klare zijn vies.
Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodje
Ja niet te pruimen, op die van de cafetaria naquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelluf frituren idd.Kant en klare zijn vies.
Maar ze noemen het beide broodje kroketquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch welquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?
Dat klopt, maar als iemand zegt broodje kroket denk ik al gauw aan op een bolletjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze noemen het beide broodje kroket
Sauszijnenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zijn ook twee verschillende dingen, maar ik bedoel meer dat sommige denken dat idd een broodje is van de supermarktquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ik
Ik weet nu bijna dagelijks een magnetronmaaltijd. Die zijn allemaal niet echt lekker.
Ja, voor de magnetron.quote:
Ja die zijn er tegenwoordig ook al, maar is meer bladerdeeg dat broodje, net zo als bij die frikandelbroodjes van AH en de Lidlquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Getsiequote:
Ow, dat lijkt me ook niets neequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )
Oh die zijn wel lekker, had laatst die bij de bakker gehaald maar was al snel vol van zo'n muffinquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook niets nee
Nog nooit zien liggen ook.
Pak bij de ah altijd de blueberry muffin
Ik bedoelde dezequote:
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop moord en doodslag op tv de laatste dagen hier
Oh, en Amber Heard net![]()
Zit Criminal Minds te bingenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?
Amber
Oh dat is vrij onschuldigquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit Criminal Minds te bingen
Amber, zo ongelofelijk mooi ja
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is vrij onschuldig![]()
En zie niets moois in mensen met lelijk gedrag
Echt wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die rechtszaak was wel TOP vermaak
Zo kan je van iedereen natuurlijk wel rare foto's etc vinden.quote:
Maar ik ben het wel met Puzzie eens dat haar gedrag haar lelijk maakt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo kan je van iedereen natuurlijk wel rare foto's etc vinden.
Is dat een kroket broodje?quote:
Gaat op voor mensen ja. Nou heb ik het zo goed als niet gevolgd, dus geen last van.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel met Puzzie eens dat haar gedrag haar lelijk maakt.
Ja zo noemen ze ze bij AH en de Lidlquote:
Hmm nooit gezienquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze ze bij AH en de Lidl
Dan heb je wel wat gemist Marc.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat op voor mensen ja. Nou heb ik het zo goed als niet gevolgd, dus geen last van.
Amber
Ik heb het wel bij bv Michael Jackson
Nee wat mij betreft geen aanraderquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm nooit gezienMaar ze zullen het bij mijne ook wel hebben.
Aanrader?
Goed weg ermee danquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wat mij betreft geen aanrader
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist Marc.
[ afbeelding ]
Ja, die zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed weg ermee dan
Kaneelbroodjes zijn af en toe goed te doen
Ja die van de appie ook wel maar die zijn eigenlijk wel net wat te zoetquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel lekker.
Vind die verse appeltaartjes van de lidl ook heerlijk
Ja ze zijn wel zoet, vind die van de lidl net iets lekkerder dan die van appiequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die van de appie ook wel maar die zijn eigenlijk wel net wat te zoet
Camille Vasquez,de advocaat van Johnny Depp.quote:
En waarom zou ik die gemist hebben?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Camille Vasquez,de advocaat van Johnny Depp.
It Havenmantsje.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Of wellicht @:freshfruit
Ook kenner van alles wat fries is zou ik denken
Dan ga ik die ook eens proberenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel zoet, vind die van de lidl net iets lekkerder dan die van appie
quote:
Weet het nog niet zekerquote:
Na dinsdag,quote:
Sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker
[..]
Na dinsdag,
dan weer melden bij de huisarts, kijken of het al beter gaat.
Zo niet ...........
Al het beste danquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker
[..]
Na dinsdag,
Zo niet ...........
Merk je zelf al wel verbetering?quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker
[..]
Na dinsdag,
Zo niet ...........
owja, straks nog even naar kijkenquote:
Klopt helemaal.Heechterp gaat over een aantal jaar wel plat.Er wordt nu al nieuw gebouwd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze man.![]()
Was toch een van de armste wijken van Nederland ofzo?
Plan zuid hier is ook plat gegooid...ziet er een stuk beter uit nu.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Heechterp gaat over een aantal jaar wel plat.Er wordt nu al nieuw gebouwd.
Is dat in Friesland?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Plan zuid hier is ook plat gegooid...ziet er een stuk beter uit nu.
Harlingen idd. Wijk die in de jaren 50 is gebouwd. Goedkope huisjes, waar veel drugsgebruikers woonden.quote:
Wielepôle is de laatste jaren helemaal opgeknapt.Daar gaat het nu ook veel beter.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Plan zuid hier is ook plat gegooid...ziet er een stuk beter uit nu.
Werkt wel dusquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wielepôle is de laatste jaren helemaal opgeknapt.Daar gaat het nu ook veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |